MuscleMeat

From Wimmos To Shredded beast - log

Bezoekers in dit topic

Succes vandaag, ben benieuwt;)
 
thx jongens, maar jullie hebben het vast op de wedstrijd, die is morgen :p.

Vandaag enkel DL gedaan, geen chins (morgen) en MP (zaterdag) om te focussen op de wedstrijd.

Bill starr - week # 7 - training # 2 (half)

Deadlift:
3x3x138 PR ====> Clipje: YouTube - 3x138 DL

Woohoo, nog even vermelden dat mijn vorig pr 1x135 was, in april, en ik daarna verplicht slechts 2x per week FB kon doen.

Bill starr, i love you!
 
Je houd je rug mooi recht iing good job!
 
Impressive wimmos.. nette vooruitgang. 150+ DL zit er nu zeker wel in. Ik denk dat je eerder die 165kg DL gaat bereiken dan je voor ogen had(veel eerder).
 
Je houd je rug mooi recht iing good job!

Thx, betekent veel voor me als iemand zegt dat de techniek goed zit, want een rugblessure moet vreselijk zijn.

Impressive wimmos.. nette vooruitgang. 150+ DL zit er nu zeker wel in. Ik denk dat je eerder die 165kg DL gaat bereiken dan je voor ogen had(veel eerder).

Volgens bill starr haal ik de 158 (1RM) binnen 2-3 weken! Dus 165 tegen eind december maybe? Het zal moeten want Black Rush gaat anders de race winnen (als ie klaar is met bill starr). :D
 
Thx, betekent veel voor me als iemand zegt dat de techniek goed zit, want een rugblessure moet vreselijk zijn.



Volgens bill starr haal ik de 158 (1RM) binnen 2-3 weken! Dus 165 tegen eind december maybe? Het zal moeten want Black Rush gaat anders de race winnen (als ie klaar is met bill starr). :D

:D

Filmpje ziet er goed uit.. lijkt ook niet echt zwaar te zijn?
 
Netjes hoor Wimmo's je dead's.
Idd goede rechte rug!!
 
Trouwens.. volgens dat programma'tje van Bill Starr zit ik nog niet op 400 totaal na Bill Starr hoor, maar weet niet hoe precies dat is.
Is het trouwens de bedoeling dat je na 4 week opnieuw je RM's invult?
 
:D

Filmpje ziet er goed uit.. lijkt ook niet echt zwaar te zijn?

Valt goed mee, zonder rustpauze tussen elke rep in. 3x3x142 moet dus te doen zijn.

Netjes hoor Wimmo's je dead's.
Idd goede rechte rug!!

Thx!

Trouwens.. volgens dat programma'tje van Bill Starr zit ik nog niet op 400 totaal na Bill Starr hoor, maar weet niet hoe precies dat is.
Is het trouwens de bedoeling dat je na 4 week opnieuw je RM's invult?

Ja in week 4 maak je PR's op je 5 RM, als die meer dan 2kg hoger lagen dan voorgeschreven heb ik ze toen veranderd in mn beginstats, en ze zo doen uitkomen zodat ik net de gewichten had die ik weldegelijk heb gehaald. Nuja, zo heb ik het gedaan, weet niet wat de anderen hiervan vinden.
 
slechte timing.... alweer ziek. Nuja, "ziek", zijn bijwerkingen door een bepaalde vitamine A kuur (eigelijk een synthetisch derivaat) tegen acne.. Heb heel de nacht en ochtend moeten kotsen, en kan dus helaas niet meedoen aan de wedstrijd vanavond. Wel zwaar klote, ik keek er echt naar uit. Ik hoop dat het morgen al veel beter is, maar ik hoorde dat het 2 weken in je bloed blijft zitten, dus zal nog niet op en top zijn.

Kortom geen wedstrijd dus :( volgende week zla ik het wel eens alleen overdoen en kijken wat ik dan haal, dat vergelijken met de wedstrijd.
 
WTFFFFFFFF zonde man.. lang voor getraint enzo :(.
 
pf je bent niet de enige wimmos, ik had eerder deze week nog 40 graden koorts verdomme. Achja we keren wel sterker terug
 
****ed man, heb je zo erge acne dan, toen ik er vroeger last van had gebruikte ik inderm op doktersadvies, die shizzle brand de acne zo van je huid af. beterschap kerel!
 
WTFFFFFFFF zonde man.. lang voor getraint enzo :(.

mjah jammer, maar als ik het positief bekijk: volgend jaar win ik zéker :).

pf je bent niet de enige wimmos, ik had eerder deze week nog 40 graden koorts verdomme. Achja we keren wel sterker terug

wow dat is ook niet niks!

Beterschap kerel!

thx

****ed man, heb je zo erge acne dan, toen ik er vroeger last van had gebruikte ik inderm op doktersadvies, die shizzle brand de acne zo van je huid af. beterschap kerel!

eigelijk niet zoveel last van acne, beetje op mn schouder maar niet meer dan een normale kerel denk ik.. die dermatoloog had me niet verwittigd dat het zo'n schadelijk product was, de bijsluiter was echter heel schrikwekkend "enkel gebruiken bij erge vormen van acné die niet op andere wijze kunnen verwijdred worden" ... Als ik later arts word zal ik mn patiënten tenminste voorlichten, ddat leer je nu zelfs al in het eerste jaar :o .

Thx voor de reacties en tot de volgende training :).
 
Week 7 maar helemaal opnieuw gedaan omdat ik woensdag geen MP deed en vrijdag zelfs niet getraind heb.

Bill Starr - week 7 - training 1

Full squat:

3x3x85

Bench press:

3x67
3x75
3x81

Rows:

3x68
3x77
3x85

Hyperextensions:
10x
10x + 20
2x10x + 32

Comments: Nog altijd niet in orde, laatste dagen niet gelet op voeding maar gedaan waar ik zin in had. Is leuk om weten dat ik niet in bloedvorm moest zijn om die bench te doen slagen.
 
Inderdaad wel 'veilig' om week 7 opnieuw te doen.
 
mooie resultaten en ziekte naast elkaar deze week. Je deadlifts zien er echt netjes uit. Dat gaat vrij gemakkelijk.
 
Thx beiden :)

Vandaag uurtje gefietst en 5 minuten gesprint (was te laat voor een afspraak met een prof en die was een héél eind weg) :D
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven