MuscleMeat

From Wimmos To Shredded beast - log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zijn die PP niet erg laag vergeleken met je MP? Wat is je 1RM PP? Verder een zeer nette training.
 
Met Push Press kun je ook je kuiten nog eens belasten he dude! en het is een goede algemene warming up en over 1 maand doe je 3x70 let maar op :D
 
Idd goeie dips :thumbs:

thx!

Zijn die PP niet erg laag vergeleken met je MP? Wat is je 1RM PP? Verder een zeer nette training.

Ja ik had ook meer verwacht op mn PP, maar ik lijk niet soepel door mn benen te kunnen buigen daarvoor, denk dat ik nogal wijd sta. Zal eens een clipje proberen maken.

Met Push Press kun je ook je kuiten nog eens belasten he dude! en het is een goede algemene warming up en over 1 maand doe je 3x70 let maar op :D

OK rond 16 februari ga ik voor de 3x70, tenzij ik een blessure krijg. It's a deal :p
 
Blessures zijn voor mietjes, dus daar moet jij geen last van krijgen! Nette log, goede trainingen! :thumb:
 
Gruwelijk volume bro! Idd grote kuiten zien er bruut uit, ik vind altijd dat je aan de kuiten, onderrug, onderarmen en traps kunt zien of iemand serieus met de sport bezig is.

En lunges staan bij mij ook te boek als gruwelijk vermoeiend!
 
Blessures zijn voor mietjes, dus daar moet jij geen last van krijgen! Nette log, goede trainingen! :thumb:

:p. Thx! Voorkomen is beter dan genezen!

Gruwelijk volume bro! Idd grote kuiten zien er bruut uit, ik vind altijd dat je aan de kuiten, onderrug, onderarmen en traps kunt zien of iemand serieus met de sport bezig is.

En lunges staan bij mij ook te boek als gruwelijk vermoeiend!

Thanks! Vind ik ook trouwens, zie je iemand met wat pecs en buik, dan kan ie even goed een breezer zijn ;)
 
Ik heb de laatste dagen weinig geslapen (examens) en de mood zat er ook niet in, maar als ik niet gegaan was had ik toch spijt gehad. Trouwens nog overal stijf van dinsdag, dus het herstel is beperkt momenteel :).

FB # 1 (2e keer)

Deadlift (1-6 principe):
1x140
6x130
1x140
6x130
1x140
6x130

MP:
5x40
4x5x42.5

Laag, maar dinsdag nog een vreselijke load gehad.

Side raises:
12x8
10x10

Bent Over Raises:
2x12x6

dumbbell Rows:
10x26
4x10x36 strikt

incline DB Curl: (kracht)
5x14
2x3x16

Cable Pose curls:
2x10x25

DB Concentration curl:
2x8x14
18x6 (pomp)

Comments: Triceps geskipt (dinsdag tot failure geweest) en dus 2 extra sets biceps. 70 minuten. Trok op niet veel.
 
Mwah, die DL is op zich wel ok. Beetje heel veel isolatie.. Beetje heel veel UB ivg met LB(7:1)... en Incline Dumbbell curls voor 'kracht' is gewoon raar.
 
Mwah, die DL is op zich wel ok. Beetje heel veel isolatie.. Beetje heel veel UB ivg met LB(7:1)... en Incline Dumbbell curls voor 'kracht' is gewoon raar.

nu je het zegt, ik ben 3 sets bulgarian squats vergeten doen :( . Die isolatie heb ik al eens uitgelegd, ik doe al sinds mensenheugenis compounds en daardoor zijn pecs, biceps en zijkant schouders achter komen liggen. Nu ik tijdelijk in een massa-schema zit probeer ik ze eindelijk wat te doen bijbenen, en pecs zijn al aardig bijgetrokken nu :thumbs:.

Ik zit al een half jaar met hetzelfde gewicht bezig bij biceps-oefeningen, maar ik zit dan ook altijd in de 8-12 reps, dus als ik lager ga dan wordt ie eindelijk wat sterker en kan ie weer groeien :D. Gewone DB curls of barbell curls doe ik niet graag, zijn die beter voor kracht denk je?
 
nu je het zegt, ik ben 3 sets bulgarian squats vergeten doen :( . Die isolatie heb ik al eens uitgelegd, ik doe al sinds mensenheugenis compounds en daardoor zijn pecs, biceps en zijkant schouders achter komen liggen. Nu ik tijdelijk in een massa-schema zit probeer ik ze eindelijk wat te doen bijbenen, en pecs zijn al aardig bijgetrokken nu :thumbs:.

Ik zit al een half jaar met hetzelfde gewicht bezig bij biceps-oefeningen, maar ik zit dan ook altijd in de 8-12 reps, dus als ik lager ga dan wordt ie eindelijk wat sterker en kan ie weer groeien :D. Gewone dumbbell curls of barbell curls doe ik niet graag, zijn die beter voor kracht denk je?

Yep, maarja, hoe vaak lees je nou in mn log dat ik biceps train... ik heb ook geen flauw idee waar ik het over heb.
 
Al die curls? Laffaard, ik vind je biceps overigens niet achterliggen of zo.
 
Goeie arm hoor :thumb:. Training had wel iets beter gekund ( hoewel ik daar beter mn mond over kan houden :D )
 
Die deadlifts gaan iets te goed naar mijn zin.Ik word geowned:mad:
Binnenkort maar weer gaan deadliften,en proberen je weer in te halen:p

Gewoon zwaar squatten doe je niet vaak geloof ik,je doet 10 herhalingen of een of andere variant die je niet zwaar kunt.Is daar een specifieke reden voor?

Die dips :thumbs:

En ik zie dat je hang pulls gedaan hebt.Hoe heb je die precies gedaan eigenlijk?
 
Goeie arm hoor :thumb:. Training had wel iets beter gekund ( hoewel ik daar beter mn mond over kan houden :D )

:D thx
Die deadlifts gaan iets te goed naar mijn zin.Ik word geowned:mad:
Binnenkort maar weer gaan deadliften,en proberen je weer in te halen:p

mijn max is nu 1x162.5, weet niet hoeveel de jouwe is?

Gewoon zwaar squatten doe je niet vaak geloof ik,je doet 10 herhalingen of een of andere variant die je niet zwaar kunt.Is daar een specifieke reden voor?

Zit momenteel in de examens en doe dan graag eens iets minder *eentonig* dan in mijn FB schema 2x pw normale squats te doen. En aangezien ik 11 weken bill starr heb gevolgd (hoge intensiteit, <5 reps), wil ik dat nu compenseren door het omgekeerde te doen, dus >5 meestal.

Die dips :thumbs:

En ik zie dat je hang pulls gedaan hebt.Hoe heb je die precies gedaan eigenlijk?

Slecht :roflol: ik deed een soort deadlift -> upright row. Ik lees nu pas dat je een soort shrug en calf raise daarbij moet doen. Ach volgende keer beter :p.
 
FB # 2

Bench (1-6 principe):
1x80
6x72.5
1x80
6x72.5
1x81
6x72.5

Pols deed minder pijn. Gewichten gingen helaas gwn niet hoger, was kantje failure :(.

Squats:
9x10x80

Bij setje 3 scheurde mn broek al.. Tegen setje 5 begon ik te duizelen en heb ik >90s per set genomen, eerder 120s. Kleuren begonnen weer te vervagen en alweer van dat angstzweet ??? Nét niet hoeven kotsen, toch nog 4 sets doorgedaan terwijl het steeds erger werd, toen beslist om te stoppen.

Chins (supinated):
3x8
4x7

Standing calf raises:

5x6x70 ofzoiets.. high reps voelt veel beter.

Cable standing flyes (1ste keer):

10x15
2x8x25
15x15

Best leuk.

Comments: Training van 70 minuten. Alweer niet tevreden, behalve dat ik een eind mentaal heb doorgezet met de squats. CZS is gwn alweer richting overtraining heen door te weinig rust. Nog 9 dagen en eindelijk klaar met examens. :thumbs:
 
scheurende broeken, kotsen, duizeligheid,...
Nu nog scheten laten en je uitvoering is zoals het hoort :thumbs:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven