AndroidHealthClinic

From Wimmos To Shredded beast - log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aan het tijdstip te zien wss niet... toen zaten we vet weg te peuteren in een stinkende zaal... :grumble:

Jiha, leve dissecties... Niet vergeten de handen te wassen alvorens de gewichten aan te raken of ik kom daar niet meer trainen :rolleyes:
 
Stelletje grapjassen :D ipv me de slechte training te verwijten ;)
 
Wat jij wilt: Man, man man, wat slecht! Dit moet veel beter! Volgende keer brutal monster training anders negatieve karma!
 
Oja, nog vergeten.. onze gymbaas leerde vanmorgen iemand squatten op de calf raises machine...en hij zei "je mag niet lager dan 45 graden gaan dat is slecht voor je knieën". Iets later bleek die leerling een instructeur te zijn die met veel jolijt 2 nieuwelingen alle machines liet bewonderen. What a day...
 
Oja, nog vergeten.. onze gymbaas leerde vanmorgen iemand squatten op de calf raises machine...en hij zei "je mag niet lager dan 45 graden gaan dat is slecht voor je knieën". Iets later bleek die leerling een instructeur te zijn die met veel jolijt 2 nieuwelingen alle machines liet bewonderen. What a day...

foute boel...
 
Oja, nog vergeten.. onze gymbaas leerde vanmorgen iemand squatten op de calf raises machine...en hij zei "je mag niet lager dan 45 graden gaan dat is slecht voor je knieën". Iets later bleek die leerling een instructeur te zijn die met veel jolijt 2 nieuwelingen alle machines liet bewonderen. What a day...
Kan je squatten in een calf raise ding???

Je had voor hun neus moeten gaan fullsquatten:p
 
WSB is juist om je zwakke punten aan te pakken met lifts die een goede carry over hebben, dan is het niet de bedoeling dat je een zwakke lift niet durft te doen omdat je er te weinig mee verplaatst...
 
Idd, dus houd eens op met 2x per week dippen, en ga eens benchen.
 
You're right, maar ik vind benchen op 45 graden gwn slecht en onnatuurlijk aanvoelen. Helaas staat die hoek vast, en moet ik anders met dumbbells werken op verstelbare bankjes.

Denk dat ik vanaf volgende keer mijn mp3-speler meebreng en opzet, dat ik me niet meer zo frustreer in de onzin in mn gym. Dan is iedereen blij.
 
Heu, hebben ze daar geen gewone flat bench?

Ja maar die kan je niet incline zetten, en de bedoeling was incline BP :).

Overigens ging het wel om een RE en geen ME, betwijfel dus of het mijn kracht daarop vooruithelpt.
 
Ja maar die kan je niet incline zetten, en de bedoeling was incline BP :).

Overigens ging het wel om een RE en geen ME, betwijfel dus of het mijn kracht daarop vooruithelpt.
Kan je onder de flat bench niet wat schijven leggen zodat hij aan één kant hoger is?:D
 
Kan je niet een los bankje in een powerrack zetten? Of is er geen powerrack? 45c bench is idd niet prettig, voorsteschouderkop pressen :D
 
Een flat bankje met schijven eronder.. dan heb je toch niks om op te zitten? Schuif je dan niet naar beneden?
 
kzou idd ook eens kijken of er geen bankje in het squatrek te passen valt, mss wat hoge safetystangen?
 
Een flat bankje met schijven eronder.. dan heb je toch niks om op te zitten? Schuif je dan niet naar beneden?
Ik zag onlangs een foto van Bill Starr die incline bench deed. Gewoon een schuine bank, geen zitje of zo, zen benen stonden op de grond om hem tegen te houden :p
Misschien niet even comfortabel....maar je kan niet alles hebben.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven