MuscleMeat

front delts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alien

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2003
Berichten
3.081
Waardering
10
Welke oefn is het beste voor massa op de front delts?
Ik doe ofwel plate raises ofwel front db raises, maar deze vind ik niet echt werken
 
barbell front raises!
 
push presses (staand met stang) werkt voor mij het best.
 
Hebje de Cable Front Raise al eens geprobeerd? Die werkt bij mij beter dan met een dumbbell.
 
military presses
 
Static Hold kan je ook nog een keer proberen, voor de verandering
 
military press voor mij :)
 
houden jullie dan je ellebogen bij de MP, naast of meer voor de schouders?
 
*klein beetje wijder dan schouder*

Natuurlijk is de beste oefening voor de schouders Presses omdat je veel meer gewicht kunt pakken. Die side en front raises zijn er voor de definitie van de spier, zodat het geen klomp spier lijkt.
 
Blijft voor mij toch echt de dumbbell front raise, maar dan wel schuin voorover gelegen op een bankje. Ik heb een tijdje barbell raises gedaan, maar daar belast je je rug mee. Military press is wel ok !
 
Alle presses.
 
heb net MP+DB presses+side raises+shrugs gedaan
best goede work-out. Heb ondervonden dat mp toch mijn beste oefn is (alléé daar kan ik het zwaarste mee gaan :D -
 
mp met je handpalmen naar je toe gedraait legt meer druk op je front delt dan op je zijdelt in vergelijking met de normale manier
 
Staande dumbbell presses en MP.
DB front raises met de handpalmen meer naar boven gedraaid (niet helemaal maar tot ca. 45 graden,anders voelt het onnatuurlijk aan).
Door de handpalmen maar boven te draaien worden de zijkant delts helemaal buiten spel gezet, wanneer je de handpalmen naar beneden hebt doen de zijkant delts mee.
Maar je rug werkt ook mee met front raises.
En ook side raises met de handpalmen naar boven spreken de front delts goed aan.
Hier kun je ook goed static holds mee doen. (zoals bij accutillen bij de strongman competitie).
Dus de beste oefeningen voor massa blijven presses.
 
push presses en db press voor mij
 
Dummbell presses, Military press en Front raises. En voor de afwisseling wel eens Arnold presses. :D
 
Back
Naar boven