Fitness Seller

Frontload met pheraplex (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
2.197
Waardering
60
Beste,
ik heb nu een cycle van 4 weken pheraplex op 20mg per dag achter de rug.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=572642

Nu is mijn vraag, vaak wordt er frontload gedaan met een oral bij een testosteron enth. cycle. Meestal met winstrol of dianabol. Zou voor mij pheraplex als frontload kunnen gelden ? Ik weet namelijk niet of pheraplex een stof is die kan worden gebruikt als frontload.

Hopelijk kan iemand mij met nuttige informatie voorzien. Thx! :D
 
je bedoelt kickstart ipv frontload :)

waarom zou je prohormonen met AAS combineren? als je toch aan middelen als winnie en dbol zit te denken waarom pak je dan geen volledige AAS kuur? ik zou dus zeggen niet doen.
 
haha ik snap hem die pp ging lekker en nu wil hij door kuren hij wil niet meer stoppen :hehe:
 
je bedoelt kickstart ipv frontload :)

waarom zou je prohormonen met AAS combineren? als je toch aan middelen als winnie en dbol zit te denken waarom pak je dan geen volledige AAS kuur? ik zou dus zeggen niet doen.

Sorry kickstart, er zit weinig verschil tussen pheraplex en een steroide. Maargoed, ik heb pheraplex gebruikt. Graag iemand die kan onderbouwen waarom niet. :)
 
haha ik snap hem die pp ging lekker en nu wil hij door kuren hij wil niet meer stoppen :hehe:

haha inderdaad, phera ging super. Ik heb testosteron liggen, als het als kickstart kan, waarom niet :D
 
Sorry kickstart, er zit weinig verschil tussen pheraplex en een steroide. Maargoed, ik heb pheraplex gebruikt. Graag iemand die kan onderbouwen waarom niet. :)

is vrij gecompliceerd verhaal maar waar het op neer komt is dat een product als pheraplex in je lichaam nog moet worden omgezet tot hormoon. 1 omzetting extra, dus minder efficient.

bij een AAS als dbol of winnie hoeft dat niet meer plaats te vinden, per saldo efficienter dus.
 
is vrij gecompliceerd verhaal maar waar het op neer komt is dat een product als pheraplex in je lichaam nog moet worden omgezet tot hormoon. 1 omzetting extra, dus minder efficient.

bij een AAS als dbol of winnie hoeft dat niet meer plaats te vinden, per saldo efficienter dus.

Opzich zou iedere oral kunnen dienen als kickstart toch ? Het is bedoeling dat je testosteron niveau al op goede hoogte komt zodat de testosteron die je injecteerd beter aanslaat in het begin, wat kost effectiever zou zijn ?
 
in de basis is dat waar wat je zegt alleen na die kickstart wordt dat in jouw geval opgevangen door een middel die een extra bewerking nodig hebt, oftewel lichter is. Hierdoor zal het resultaat van de pheraplex dus tegenvallen omdat gewoonweg minder sterk is.
 
in de basis is dat waar wat je zegt alleen na die kickstart wordt dat in jouw geval opgevangen door een middel die een extra bewerking nodig hebt, oftewel lichter is. Hierdoor zal het resultaat van de pheraplex dus tegenvallen omdat gewoonweg minder sterk is.

Oke bedank voor je goede advies. Opzich heeft het wel zin dus, alleen minder dan bijvoorbeeld met dianabol of winstrol. Dat is jammer dan want de pheraplex heb ik al weg. :)
 
ik wil er nog wel even bijzeggen dat ik mij niet verdiept heb in mogelijke risico's tussen het combineren van prohormonen met AAS, wellicht dat daar nog een addertje onder het gras zit
 
ik wil er nog wel even bijzeggen dat ik mij niet verdiept heb in mogelijke risico's tussen het combineren van prohormonen met AAS, wellicht dat daar nog een addertje onder het gras zit

Misschien dat iemand anders daarmee kan helpen ? Of ervaring mee heeft.
 
Een kickstart kan inderdaad met idere oral maar meestal kiest men iets wat goed aromatiseerd zoals dboll of oxy. Zelf zou ik wel eens superdrol daarvoor willen gebruiken.
 
Een kickstart kan inderdaad met idere oral maar meestal kiest men iets wat goed aromatiseerd zoals dboll of oxy. Zelf zou ik wel eens superdrol daarvoor willen gebruiken.

mooi, dan kan ik rustig aan de testo dit weekend ehehe :D
 
En hoe zal het eruit zien dan?
 
nolva 10dagen na laatste inject.
 
Back
Naar boven