Fitness Seller

frontloading met propionaat

Bezoekers in dit topic

hardbody

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 jan 2004
Berichten
799
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
Is het mogelijk dat je je frontloading met propionaat doet,ik heb het altijt met enthaat gedaan maar mijn maat zegt dat het ook met propionaat kan??? Als het kan hoe wordt het dan gedaan?
 
Bedoel je geen kickstart?

Kickstarten is een aantal weken prop naast je enth nemen.
Frontloaden met prop is een beetje onzin, prop werkt namelijk heel snel.
Als je al zou willen frontloaden, dan denk ik dat het maar om 1 of 2 dagen zou gaan.
 
frondload is inderdaad wat anders dan kickstart en dit kun je heel goed met propionaat doen dacht ik zo.

heb er zelf al wat over gelezen en wil dit mijn volgende kuur ook gaan doen,
test enth voor een aantal weken waarvan de eerste 2 weken een kickstart met test propionaat en mischien nog wat diana erbij op zo'n 30 mg.
 
hehe effe 6ml test prop erin rammen als kickstartje, gaat wel kicken zijn denk ik :D
 
dat kickt er zeker in:D
 
frontloaden doe je met b.v test enth
kickstarten met test prop.


succes:)
 
frontloaden doe je met b.v test enth
kickstarten met test prop.


succes:)

En als ik nou een kick-load wil??:D :D
10ml prop....mmmm klinkt wel lekker
 
uhh niet doen dus :p
 
En als ik nou een kick-load wil??:D :D
10ml prop....mmmm klinkt wel lekker

Heb ook wel eens de term gehoord: Frontkick :roflol:

maar bijv week 1-2 100mg test prop eod is een zeer nette kickstart!
Gewoon doen! Is weer eens wat anders dan standaart die dianabol ofzo
 
Ik heb het niet zo op voorspel, gewoon alles doen met korte esthers kan je meteen beginnen :D
 
Zoals botje zegt 2-3weken Prop EOD nemen, zou wel enige pijn kunnen hebben op injectie plekken niet vergeten de plekken goed te roteren. Je zou dan ook de gewenste hoeveelheid enanthaat met propionaat mixen in 1vial en dat de eerste 3weken gebruiken zodat de pijn misschien wat draagelijker zal zijn. Gewoon proberen en je weet het.
 
Zoals botje zegt 2-3weken Prop EOD nemen, zou wel enige pijn kunnen hebben op injectie plekken niet vergeten de plekken goed te roteren. Je zou dan ook de gewenste hoeveelheid enanthaat met propionaat mixen in 1vial en dat de eerste 3weken gebruiken zodat de pijn misschien wat draagelijker zal zijn. Gewoon proberen en je weet het.
Goede tip bro! lekker mixen die shizzle:D
 
doe t vaker, zelfs met korte esters. ook die moeten zich ontplooien. eerste weken gaat er altijd per ongeluk teveel in:D

Alleen de eerste weken;)
 
Alleen de eerste weken;)

hahaha, ben zo ****ing gaylord dat ik tren omlaag moest doen:mad: werd er helemaal maf van hahahahahaha

dus t gaat niet helemaal op, staat wel tegenover dat mast is verhoogd. dus compenseer aantal mg's wel. anders krijg ik ontwenningsverschijnselen:D
 
Heb ook wel eens de term gehoord: Frontkick :roflol:

maar bijv week 1-2 100mg test prop eod is een zeer nette kickstart!
Gewoon doen! Is weer eens wat anders dan standaart die dianabol ofzo

Klinkt wel interesant allemaal, Prop met enthaat mengen, in een andere topic hadden ze over deca/trenbolone mengen. Dat worden de toekomstige kuurtjes volgens mij.
 
Klinkt wel interesant allemaal, Prop met enthaat mengen, in een andere topic hadden ze over deca/trenbolone mengen. Dat worden de toekomstige kuurtjes volgens mij.

doe ik hele kuur, 250mg test e mengen met 100mg prop:D
 
doe ik hele kuur, 250mg test e mengen met 100mg prop:D

werkt goed of niet, ik ben van plan om 1 april met mijn tweede kuur te gaan begginen.
10 weken 750mg test e 400mg tren e.
Nou zit ik te twijfelen of ik 30mg dbol ED te nemen of eerst weken test prop.
 
werkt goed of niet, ik ben van plan om 1 april met mijn tweede kuur te gaan begginen.
10 weken 750mg test e 400mg trenbolone e.
Nou zit ik te twijfelen of ik 30mg dianabol ED te nemen of eerst weken test prop.

Test/ tren combi is een mooie kuur om kwaliteitsmassa mee te winnen.
Als ik moest kiezen tussen deze 2 opties zou ik voor test prop gaan.
Maar als ik jouw een tip mag geven;
wk 1-10 750mg test enth
wk 1-09 400mg tren enth
wk 4-10 100mg eod masteron

Hiermee wordt je een keiharde AAP:D
 
Test/ trenbolone combi is een mooie kuur om kwaliteitsmassa mee te winnen.
Als ik moest kiezen tussen deze 2 opties zou ik voor test prop gaan.
Maar als ik jouw een tip mag geven;
wk 1-10 750mg test enth
wk 1-09 400mg trenbolone enth
wk 4-10 100mg eod masteron

Hiermee wordt je een keiharde AAP:D

:meal: Lekker, ik lees alleen maar goede dingen over masteron, ik denk dat ik die er bij ga pakken, dan geen prop he.
 
Back
Naar boven