XXL Nutrition

frustratie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Loco113

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2009
Berichten
20
Waardering
0
hellow iedereen!

ik heb al wat de search functie gebruikt om eventueel al antwoorden te vinden op mijn vraag maar ik heb niet echt bruikbaar gevonden.

ik train, (hard!) 4xper week KT en dan 2x Cardio...
volgens een net schema, ook let ik natuurlijk op mijn voeding
en drink op trainingsdagen 2 eiwit shakes per dag

nu dacht ik dat ik stilletjes aan droger zou worden, dat was ook de bedoeling, niet echt een Cutperiode maar net dat beetje meer op voeding letten, iets minder op groei, maar toch lekker blijven voort trainen...

maar je raad het al, geen effect meer, dit is echt frustrerend...
ik val geen gram vet af, ik voel dat ik onder het laagje vet goed ben maarja met een %van +/-20% is dit niet echt goed zichtbaar...

ik was/ben van plan om cutters te nemen, maarja werkt dit uberhaubt wel bij een 20% vet%ge...?
en echt strak cutdieet gaat moeilijk, ivm school, werk, reizen...

dus laat je maar horen, dat mijn moraal weer wat stygt en dat ik binnekort weer wat resultaten mag zien!:)

groeten:)
 
als het nu hetzelfde blijft verbrand je niet genoeg dus meer cardio gaan doen of minder eten.
 
als het nu hetzelfde blijft verbrand je niet genoeg dus meer cardio gaan doen of minder eten.
+1

En met cutters bedoel je fatburners veronderstel ik?
Daar zou ik mee wachten tot je onder ong. 12% komt, bij 20% heb je dat IMO absoluut niet nodig...
 
allright, maar waarom hebben fatburners geen effect op 20?:) zou dat wel eens willen weten wat de wetenschap daar achter is:)
 
allright, maar waarom hebben fatburners geen effect op 20?:) zou dat wel eens willen weten wat de wetenschap daar achter is:)
daar hoeft geen wetenschap achter te zitten van 20 naar 12 kan gewoon met een goed eetschema
 
lees Burn The Fat, Feed The Muscle van Tom Venuto ;)

je moet zoals al gezegd voor een calorie verschil zorgen en mogelijk zit je vast op een plateau zoals dat heet. Je kan je lichaam op verschillende manieren 'voor de gek' houden.

Ik raad aan bovengenoemd e-book te lezen voor antwoord op al je vragen :)
 
Anders typ je even wat je nu zoal eet?
 
ik eet nu vooral:
eiwitten in: kip, kalkoen, soms steak, vis
koolhydraten: rijst, pastas, soms aardappel
ook alleen maar bruin/volkoren brood met kaas, kip, kalkoen...



veel groenten+fruit

een echt voedingsschema per dag heb ik niet, maar mss is het er wel tijd voor...
 
Over hoeveel maaltijden verdeel je je food ?
 
3 a vier maaltijden, ik kan op school onmogelijk volledige maaltijden naar binnen vorderen...

grtzz
 
tja probeer het toch in 6 maaltijden te doen. Heb er zelf ook last van dat ik geen uitgebreide maaltijden kan eten en rustig aan kan doen. Maar eet ik gewoon iets wat snel gaat bijvoorbeeld een shake wat boterhammen en wat noten.
 
Back
Naar boven