Fitness Seller

Frustraties! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Nog steed komt het voor dat ik een NEGATIEF karma krijg voor gewoon een opbouwende post of een normale reply!

Nou intereseert m'n karma niveau mij niet mega veel (wel een beetje) maar het frustreerd mij dat mensen je proberen te naaien!
 
Originally posted by Bodyman
Nee, niet stoppen met karma, want volgens de admin werkt dit dus stoppen zal die niet. Maar wel zichtbaar maken van wie wat stuurt en dat zal het probleem oplossen.

Weet niet hoor bodyman. Heb er ook al aan zitten denken, maar dan krijg je nieuwe taferelen. Misschien ontstaat er zo een subjectieve karma uitdeling. Als ik jou een neg karma geef voor een domme post ofzo, dan zal jij mij ook neg teruggeven bij de kleinste kans dat je ziet. Je zal in ieder geval 2 keer meer nadenken bij het geven van pos karma aan iemand die jouw juist neg karma hebt gegeven. Misschien onstaat er wel een overtollig gesmijt met pos karma, of andersom.. Men moet gewoon naar de ervaring van andere forums luisteren, forums die al langer het gebruik van karma gebruiken. Het probleem is natuurlijk of dat bepaalde wijzen van karma gebruik ook hier van toepassing zijn. Wij zijn hier allen bro's, en we hebben een dichtere band dan andere forumleden op andere sites, vandaar dat karma bij iedereen nogal gevoelig ligt.

Denk ik..
 
ik check eigenlijk nooit mijn karma. is die negatief dan is dat zo, is die positief dan is dat zo. je kan er toch niet veel mee doen want die karma is er toch al, erover klagen gaat je vorige negatieve karma's niet veranderen in een positieve.
Ik doe gewoon mijn ding, ik lees, post, probeer de zaken in goede banen te leiden. en negatieve karma's zullen mij daarin niet hinderen.
diegenen die je willen naaien zitten toch in de minderheid dus je kan ze even goed negeren.
 
of negatieve karma afschaffen. aleen nog maar positieve karma kunnen geven (en desnoods de modjes en admin wel de mogelijkheid geven om negatieve karma te geven)
 
Originally posted by Spike
ik check eigenlijk nooit mijn karma. is die negatief dan is dat zo, is die positief dan is dat zo. je kan er toch niet veel mee doen want die karma is er toch al, erover klagen gaat je vorige negatieve karma's niet veranderen in een positieve.
Ik doe gewoon mijn ding, ik lees, post, probeer de zaken in goede banen te leiden. en negatieve karma's zullen mij daarin niet hinderen.
diegenen die je willen naaien zitten toch in de minderheid dus je kan ze even goed negeren.
:thumb:

Ik snap ook al die ophef niet over die karmas. Je bent hier toch om advies uit te delen en tot je te nemen en af en toe lekker ouwehoeren. Ik zal dan echt de laatste zijn die me druk maakt om die karma. Ik deel alleen positieve karmas uit want als ik af en toe lees dat zelfs aan advies een negatief karma wordt toegedeeld dan kan ik dat ook niet echt serieus nemen. Ikbedoel, iedereen doet zijn best in advies geven en dergelijke dus ik snap niet dat je daar iemadn op kan afrekenen. Als je het erniet mee eens bent post dan gewoon een reply. zo werkt een discussieforum en als je dat niet kan opbrengen dan heb je hier niets te zoeken (punt)
toch wel benieuwd wat deze post met mijn karma doet...
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp was en is de bedoeling van de karma dat men kan zien wie zijn tips goed gewaardeerd zijn en meestal op waarheid berust. Dit is vooral handig als men vragen heeft over AAS want je kan niet zo maar iedereen geloven.
Echter heb ik een negatief karma gekregen omdat ik mijn mening gaf over een onderwerp bij chat en conversatie omdat ik zei wat ik het liefste trainde. Ik zie niet in hoe iemand kan bepalen wat ik wel en niet leuk vind moet ik nu maar een andere favoriete spiergroep voor te trainen vinden.
Ik vraag me af wat de karma geeft als ik mijn mening geef over het onderwerp irak?!
 
is een rood kaartje nu eigenlijk positief of negatief????
 
Back
Naar boven