XXL Nutrition

frustrerend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NewbieNeo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
404
Waardering
0
't enige wat ik eigenlijk nog mis aan dit forum is de link die je bovenaan ziet, hier bv. "Dutch Bodybuilding.com Forums > Bodybuilding Lifestyle Forums > Chat en Conversatie", dat die ook niet onderaan de reply's staat...

vindt 't nl. heeeeeeeeel frustrerend om na 't lezen van ellenlange reply's weer heeeeeeeelemaal naar boven te scrollen om bv. naar 't hoofdgedeelte te gaan... :D

ik weet, de "Vorige"-knop kan je ook gebruiken, maar als je net gereplied hebt, dan werkt 't niet echt meer... :P
 
Was het niet dat ik een tijdje geleden speciaal daarvoor en extra link had toegevoegd!

Kijk in de post waarin je zit, naar rechts, vervolgens zie je staan 'Back to Top' , klik daarop.... :D
 
Jah Newby :p wel een beetje opletten he :thumb: :lol:
 
t enige wat ik zie is linksonderaan die Forum Jump... :P
 
Naast - Report this post to a moderator | IP: Logged | Back to Top :D :D
 
Rechts onderaan elke post niet links :suicide: :D
 
o ja...... ik zie 't nu... damn, dat zijn wel heel kleine lettertjes zeg... :D
 
ja irritant !
k*t board

ik ga weg hiero :D

(just joking :P not a day goes by or I havent visited DBB :D )
 
Enne Ctrl-Home? ??? (dacht dat dat in IE werkte, in Opera werkt gewoon home (of end om naar onderen te gaan) ook. Verder Page Up en Page Down .. Heerlijk tegen de muisarm! :) En Alt-pijltje naar links om pagina terug te gaan ... Zo zijn er nog tig dingen te verzinnen.
 
Originally posted by NewbieNeo
o ja...... ik zie 't nu... damn, dat zijn wel heel kleine lettertjes zeg... :D

Ha.. doet me denken aan de plaat die bij kennissen van mij op de wc hangt.. lijkt op die van de oogarts. Begint met hele grote letters en eindigt met piepkleine lettertjes.
Er staat "Sex is slecht voor je ogen". :D
 
Wat mij stoort is dat ik telkens als ik wat kwijt wil zelf m'n text moet intypen

valt daar nou geen knop voor te maken?
 
:haha: shit man bijna me shake over het keyboard :p
 
Je moet niet eten achter de computer, is niet goed voor hem :rologen: (zei zij die bijna een glas cola (toen ze het nog dronk, ja, long time ago) IN haar computer heeft laten vallen (te lui geweest om hem dicht te schroeven)) :D
 
Originally posted by Esperantisto


Ha.. doet me denken aan de plaat die bij kennissen van mij op de wc hangt.. lijkt op die van de oogarts. Begint met hele grote letters en eindigt met piepkleine lettertjes.
Er staat "Sex is slecht voor je ogen". :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
:D
 
je hebt wel een beetje gelijk .. maar wat nu als je op de helft van een lange thread zit en je denkt .. dit is niet interessant dan sta je te twijfelen of je nu naar boven of naar beneden moet scrollen ;)
en er zou een knop met "to end of page" bij moeten bla bla bla
 
Back
Naar boven