XXL Nutrition

FTD drama

Bezoekers in dit topic

Kijk echt even op www.ftnforum.nl of www.ftn2day.nl
Is precies hetzelfde als FTD. FTN2day is een webbased progje dat draait vanaf hun servers. Dus geen local install nodig. Prima gratis alternatief, zelfde opzet als FTD en ook hetzelfde aanbod.

Hehe thanks ouwe ;)

Edit: je moet wat kuddo's verspreiden voordat je....

Laatst bewerkt:
Maar heel veel meer spots...dus uiteindelijk ongeveer het zelfde aanbod. En dan natuurlijk wel even aanvullen met www.ijsklontje.nl voor de XXX categorie.....

Dat requesten werkt best goed op FTD hoor, heb nou 3x een film gerequest en ze zijn alle drie gepost. Dus ik heb niks te klagen over het requesten op FTD. Zelfs nu het forum down is wordt er nog genoeg gepost dus :)

roxxe zei:
noway, veel minder posts op die forums dan op ftd

Dus minder lang zoeken. Op FTN2day staan alle toppers en is allemaal kwaliteit en NL subs. Allemaal veel overzichtelijker dan ftd waar teveel onzin in staat.

Newzbin, zwaar onoverzichtelijk alle films door elkaar (of het nou een cam is of echte dvd of zelfs dvd rip) en ik wil gewoon NL subs erbij.
Het enige waar ik newzbin handig voor vind is xbox games.

Als je gewoon de nieuwste dvd's wil binnen halen met nl subs heb je aan ftn genoeg.

Dit is ook nog wel een aardige: [Link niet meer beschikbaar]

endymion zei:
Dus minder lang zoeken. Op FTN2day staan alle toppers en is allemaal kwaliteit en NL subs. Allemaal veel overzichtelijker dan ftd waar teveel onzin in staat.

Newzbin, zwaar onoverzichtelijk alle films door elkaar (of het nou een cam is of echte dvd of zelfs dvd rip) en ik wil gewoon NL subs erbij.
Het enige waar ik newzbin handig voor vind is xbox games.

Als je gewoon de nieuwste dvd's wil binnen halen met nl subs heb je aan ftn genoeg.

Dit is ook nog wel een aardige: [Link niet meer beschikbaar]
Ik heb "the constant gardener" binnengehaald nadat ik hem op ftn zag staan, maar mooi dat ik de NL subs mis. Verder staan (helaas) cam en gewone dvd's nu op FTD ook dwars door elkaar heen.

Niets is zaligmakend.

Centaur zei:
Ik heb "the constant gardener" binnengehaald nadat ik hem op ftn zag staan, maar mooi dat ik de NL subs mis. Verder staan (helaas) cam en gewone dvd's nu op FTD ook dwars door elkaar heen.

Niets is zaligmakend.

tja..dan moet je goed opletten welke versie je download.

Ik heb 'm ook van FTN met subs, nu ah downloaden (unique release)

en je kan filters gebruiken zodat ze niet meer door elkaar staan

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven