MuscleMeat

fu**ing ACNE

Bezoekers in dit topic

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
2.199
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
*********
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het ook op men rug, van die rode bulten, maar bij zit er altijd wel een wit puntje op vroeg of laat en van de moment dat dit kleine witte stopje eruit is trekt die bult meteen weg. Mss ook is mee gaan :s
 
Vraagje hè, die minocycline is toch antibiotica, hoe zat het met je spiermassa tijdens gebruik hiervan,
want normaal gesproken is antibiotica spierafbraak bevordelijk toch?!
 
dehm wat een f*ucking ziek verhaal echt fock op voor je. wat je ook eens kan proberen is tea tree gewoon een natuurlijk product dat er voor zorgt dat de wond die je van zo'n puist krijgt beter en sneller geneest waardoor je minder kans hebt op een litteken. en acne zelf zou het wat moeten verminderen maar daar heb ik zelf nog niks van gemerkt.

wat is :
mynocycline ?
isobetadine ?
zijn het antibiotica ik wil namelijk ook wel eens van die acne af. terwijl ik niet kuur heb ik er best veel last van
 
*******
 
Laatst bewerkt:
*****
 
Laatst bewerkt:
******
 
Laatst bewerkt:
Mm oke, want de huisarts wilde me minocycline voorschrijven maar had een keer genoeg van het gepruts
van die persoon, van alles voor mijn acne gehad en niks wat ook maar een beetje heeft geholpen.
Eindelijk door zeuren verwijzing naar de derma gekregen en die zei me dat ik een ernstige ontstekingsreactie
had en dat dit alleen nog maar op te lossen viel door gebruik van roa.
Ben er nu wel vanaf, maar de littekens die ik uitendelijk over heb gehouden door gewoon te laat de juiste
behandeling zuigen bigtime.

Maar goed dat die huidarts zegt dat zelfs roa niet meer helpt dan wil ik niet eens weten hoe erg jij het hebt.
 
Simpel, cell-tech hardcore van muscletech en animal stack2 van universal. Dat is voor mij de basis.
 
@Masallah
zoek eens op dit forum naar : micro dermabrasie
dit zou goed moeten helpen tegen die littekens alleen niet na 1 behandeling
 
*********
 
Laatst bewerkt:
@Masallah
zoek eens op dit forum naar : micro dermabrasie
dit zou goed moeten helpen tegen die littekens alleen niet na 1 behandeling

Zal eens gaan searchen, thanks.

@Beast: Oké, hoop dat je het er zonder littekens vanaf brengt!
 
goed ****ed kerel!! :(
 
Simpel, cell-tech hardcore van muscletech en animal stack2 van universal. Dat is voor mij de basis.

punt 1 zijn dit geen prohormonen daar vroeg beast dus om
punt 2 te dure supplementen voor te weinig resultaat

klote verhaal beast,
succes ermee met je verdere trainingen!
 
Mm oke, want de huisarts wilde me minocycline voorschrijven maar had een keer genoeg van het gepruts
van die persoon, van alles voor mijn acne gehad en niks wat ook maar een beetje heeft geholpen.
Eindelijk door zeuren verwijzing naar de derma gekregen en die zei me dat ik een ernstige ontstekingsreactie
had en dat dit alleen nog maar op te lossen viel door gebruik van roa.
Ben er nu wel vanaf, maar de littekens die ik uitendelijk over heb gehouden door gewoon te laat de juiste
behandeling zuigen bigtime.

Maar goed dat die huidarts zegt dat zelfs roa niet meer helpt dan wil ik niet eens weten hoe erg jij het hebt.


roa helpt altijd gaan altijd je puisten van weg is wel erg giftig voor je lever.
 
Succes man...
 
******
 
Laatst bewerkt:
Zink help wel in hoge dosering en van Guggulbolic ben ik zeer te spreken want je acne verdwijnt niet alleen maar je huid in het algemeen wordt mooier.
 
Zink help wel in hoge dosering en van Guggulbolic ben ik zeer te spreken want je acne verdwijnt niet alleen maar je huid in het algemeen wordt mooier.

Zit dat niet in fatburners? die Guggulbolic
 
Back
Naar boven