MuscleMeat

Full body -> 3 daagse split

Bezoekers in dit topic

Daan0902

Novice
Lid geworden
28 feb 2018
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
Hey beste fitness fanaten ,

Ik heb nu zoon 4 maanden 3 x per week een full body workout gedaan. Dit is me goed bevallen en heb ook al de nodige groei door gemaakt .
Nu wil ik men schema anders in gaan delen met een 3 daagse split .
Waarin ik op maandag : borst en Triceps op woensdag: rug en biceps en op vrijdag schouders en benen train.

Ik heb al wat rondgekeken op dit forum alleen kan de bewezen schema's nergens meer vinden . Mijn vraag is nu wat ik het beste kan doen qua oefeningen en hoeveel per spiergroep.

Is het verstandig om bij bepaalde spiergroepen meer oefeningen te pakken als bij andere . Bijvoorbeeld meer rug ten opzichte van borst .

Ook loop ik qua borst een klein beetje achter naar men eigen mening en weet ik niet zo goed hoe ik dit kan opvangen.

Met vriendelijke groet
Daan
 
Waarom zou je het anders indelen als je goed vooruit gaat op je huidige indeling. Een 3 daagse split is voor veel beginners minder effectief dan 3x fullbody.
Als je echt een ander schema wil zou ik kijken naar een UB/LB split.

Meer borst TOV rug is niet handig.

Je loopt waarschijnlijk op alles achter. Als je nu een goed beproefd schema pakt zal het met de tijd vanzelf rechttrekken
 
Bedankt voor je reactie . Dan blijf ik gewoon nog lekker doorgaan voor nu met men full body trainingen en kijk ik gewoon of ik misschien een aantal oefeningen kan verwisselen voor vernieuwing.
Ik bedoelde meer dat ik dacht dat je bijvoorbeeld voor borst 3-4 oefeningen doet en als je rug traint dat je misschien meer oefeningen in die training doet . Omdat je meerdere delen van je rug kan trainen
 
Back
Naar boven