MuscleMeat

Full body 3 dagen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lasss

Cool Novice
Lid geworden
4 jul 2019
Berichten
95
Waardering
12
Lengte
1m70
Massa
94kg
Vetpercentage
28%
Hallo iedereen,
Ik trainde 4 dagen per week upper / Lower .
Door mijn nieuwe baan en geboorte van baby wil ik over gaan naar een 3 dagen full body schema . Is dit effectief om droog te trainen . En later beetje spiermassa bij te winnen?

Vraag 2 hoe steek je zo een schema in elkaar heb het gevoel dat het zo weinig is op 1dag . Ze raden me Aan 6-8 oefening per dag .

Dank u
 
1. Jazeker.
2. Starting strength, 5x5, greyskull om maar wat open deuren in te trappen. Wel absoluut schema's die werken! Als je verder in die schema's komt gaan de trainingen vanzelf langer duren omdat je langer rust nodig hebt tussen de sets. Van 'ze' hoef je je niks aan te trekken.
 
Kijk eens naar de link naar de GS LP write up uit de sticky voor trainingschema's voor beginners. Daar vind je tal van ideeën hoe je zoiets kan doen.

Ook kan je dmv het GS homework (6x pw push ups en chin ups) en andere challenges (zoals de burpee challenge) vrijwel ongemerkt je weektotaal wat ophogen.
 
Kijk eens naar de link naar de GS LP write up uit de sticky voor trainingschema's voor beginners. Daar vind je tal van ideeën hoe je zoiets kan doen.

Ook kan je dmv het GS homework (6x pw push ups en chin ups) en andere challenges (zoals de burpee challenge) vrijwel ongemerkt je weektotaal wat ophogen.
Dit advies heb je mij ook ttt gegeven, was en ben daar nog steeds heel blij mee :o . Kan het iedereen 100% aanbevelen.
 
Hallo iedereen,
Ik trainde 4 dagen per week upper / Lower .
Door mijn nieuwe baan en geboorte van baby wil ik over gaan naar een 3 dagen full body schema . Is dit effectief om droog te trainen . En later beetje spiermassa bij te winnen?

Vraag 2 hoe steek je zo een schema in elkaar heb het gevoel dat het zo weinig is op 1dag . Ze raden me Aan 6-8 oefening per dag .

Dank u
Kan prima, je kunt ook elke training een andere oefening voor borst, benen en rug doen
 
Zoek anders even op youtube, een paar verschillende video s kijken en doen wat bij jou past. Dan heb je bv 3 dagen met verschillende bodybuild oefeningen, nooit saai, goed herstellen en sterker worden.
 
Back
Naar boven