XXL Nutrition

Full body 3 dagen .

Bezoekers in dit topic

Lasss

Cool Novice
Lid geworden
4 jul 2019
Berichten
95
Waardering
12
Lengte
1m70
Massa
94kg
Vetpercentage
28%
Beste leden ,

Ik wil graag 3 dagen per week krachttraining doen met doel cutten met behoud van spiermassa. Ik heb zoveel op gezocht maar weet niet hoe ik dit in elkaar krijg . Sommige zeggen beter een 3 dagen split andere zeggen 3 dagen full body . Wil zeker genoeg spieren aanspreken zodat ik alles goed heb getraind .

Aub tips gevraagd
 
Of fullbody of ub/lb
 
Wat is het beste , en hoe deel je de oefeningen dan in , ?
 
Wat is het beste , en hoe deel je de oefeningen dan in , ?
Als je complete beginner bent zou ik 3x fullbody doen.
Ik zou zeggen, ga een beetje lezen in de sticky topics in deze sectie. Als je gerichte vragen stelt kunnen we je goed antwoord geven maar met zulke algemene vragen wordt goed antwoord geven lastig.
 
Oke dank je
 
Beste leden ,

Ik wil graag 3 dagen per week krachttraining doen met doel cutten met behoud van spiermassa. Ik heb zoveel op gezocht maar weet niet hoe ik dit in elkaar krijg . Sommige zeggen beter een 3 dagen split andere zeggen 3 dagen full body . Wil zeker genoeg spieren aanspreken zodat ik alles goed heb getraind .

Aub tips gevraagd
Check anders wat video 's op youtube over full-body. Daar kom je ook voorbeeld schema s tegen, zodat je een idee krijgt. Ik vind drie verschillende dagen, dus drie keer per week train ik alle spier groepen, met elke keer andere oefeningen het prettigste trainen.
Daarnaast gewoon beginnen, en ervaren en bijstellen waar nodig.
Begin met 2 setjes ipv 3 of 4, dat is al gauw teveel. In daarop volgende weken kun je misschien door naar drie of zwaardere uitvoering.
Zorg dat je jouw voeding ook een beetje op orde hebt.
Succes.
 
Dank u dit helpt me alvast op weg
 
Back
Naar boven