Fitness Seller

Full body pics: minnuhhh ''Go hard or go HOME !'' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bruuut man! lekker droog :thumbup:
 
Ik ga gewoon uit dus was 4 uur thuis.

En weer vroeg waker dusja
vandaag wel 9 uur geslapen

Lekker boeiend man, alsof je verantwoording moet afleggen omdat je er ff moe uit ziet.

Moet niet gekker worden.

ot: sterk fysiek hoor, wat zijn je huidige kracht stats? Verloor je veel kracht in de cut?
 
wel veel kracht kwijt maar komt ook doordat ik vaak giantssets enz ging doen

train niet echt voor kracht, probeer gewoon lekker rustig te trainen en alleen spieren aan te spannen die ik wil trainen

Stats nu:
Bench 100*12 - 110*5
Squat 100*15 makkie - 110*10 - 130*3 (heb laatste weken geen benen gedaan sinds 2 weken pas weer, enkel blessure weer.

Dead 175*3 was 5 maanden geleden :$
 
net fisiek voor 19 jaar:eek:
 
Lekker boeiend man, alsof je verantwoording moet afleggen omdat je er ff moe uit ziet.

Moet niet gekker worden.

ot: sterk fysiek hoor, wat zijn je huidige kracht stats? Verloor je veel kracht in de cut?


Mijn opmerking was helemaal niet aanvallend bedoeld en ik denk dat hij dat ook wel weet, alleen jij reageert alsof iemand een stok in je reet geduwd heeft.

Op veel van zijn laatste foto's ziet hij er vermoeid uit en als iets vaak voorkomt, dan valt het op. Dus ik maak gewoon effe een losse opmerking waar helemaal niks achter zit.
 
wat is de naam van die repen die je koopt met veel kh erin?
voorderest bruut fysiek man, streefdoel
 
pk6v.jpg


gelijk genomen met vorige pics heb er nog meer maar ff geen tijd/zin om te uploaden

ook koud genomen
 
Lijkt wel alsof je linker schouder/arm een stuk kleiner is
 
Minnuhhh.. ik zie op pagina 3 dat jij na 18:30 geen koolhydraten en vetten meer inneemt.. heb je hier een speciale reden voor? Als je voor het slapen gaan bv veel koolhydraten inneemt, heb je dan veel kans dat je vetpercentage ook zal toenemen?
 
Minnuhhh.. ik zie op pagina 3 dat jij na 18:30 geen koolhydraten en vetten meer inneemt.. heb je hier een speciale reden voor? Als je voor het slapen gaan bv veel koolhydraten inneemt, heb je dan veel kans dat je vetpercentage ook zal toenemen?

correctie: na 18:30 "bijna" geen koolhydraten en vetten meer inneemt..
 
eet nu wel weer carbs voor het slapen. Voor je vet% is het niet goed. maar heb nu gewoon honger omdat ik tot 22;00 uur werk dus eet nu wel carbs.
 
Mijn opmerking was helemaal niet aanvallend bedoeld en ik denk dat hij dat ook wel weet, alleen jij reageert alsof iemand een stok in je reet geduwd heeft.

Op veel van zijn laatste foto's ziet hij er vermoeid uit en als iets vaak voorkomt, dan valt het op. Dus ik maak gewoon effe een losse opmerking waar helemaal niks achter zit.

No thnx, gelieve geen stokken in mijn aars te plaatsen.

Bedoelde alleen dat het toch niet uit maakt hoe je kop er bij staat op een bodybuilding fora. Lijkt me niet maar dan logisch, al denken sommige mensen daar blijkbaar anders over.
 
Netjes alleen wat meer V mag wel om tog wat kritiek te geven.
Laatste foto is iets schuin genomen dan zien jullie tog ook wel ? Van
daar is de rechter schouder ook groter !! Opletten
 
Netjes alleen wat meer V mag wel om tog wat kritiek te geven.
Laatste foto is iets schuin genomen dan zien jullie tog ook wel ? Van
daar is de rechter schouder ook groter !! Opletten

:roflol:

De V-shape zit er net best goed in en er ligt al flink wat massa op die rug.

Denk dat hij zelf wel weet dat voor zijn ub zijn armen het hardst achterlopen.
 
Gaat lekker bij jou, mooi droog ook! Keep it up1
 
Back
Naar boven