MuscleMeat

Full body pics: minnuhhh ''Go hard or go HOME !'' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie foto's zag ik weer ;) je doet ook mee toch?
 
Jammer van die enkelblessures man, waarschijnlijk de hoofdoorzaak dat je benen niet in verhouding zijn met je UB? Leg presses werken ook niet?
 
prima op gang!!
 
nette fysiek!!! Benen lopen achter op ub maar dat komt wel in orde,ben er zeker van!
 
Jammer van die enkelblessures man, waarschijnlijk de hoofdoorzaak dat je benen niet in verhouding zijn met je UB? Leg presses werken ook niet?


enkel blijft k*t, Squat gaat laatste tijd wel weer redelijk laatste training 145*5 en 135 *9.

Leg press gaat niet, doet pijn omdat me tenen teveel naar me scheenbeen gaat. Zelfde geld voor kuiten lukt helemaal niet.

Benen doe ik nu 4setjes squat, 4 sets leg extension en wat leg curls. Meer gaat niet jammer genoeg.

Heb nog wel altijd een paar dagen spierpijn van benen training.


binnenkort nieuwe pics.
 
sjee pik, beterschap!! K*t met peeren dan he?
 
Deadlift al paar maanden niet gedaan, laatst voor de lol ff met iemand mee gedaan deed wel 180*8 en 190 paar keer, maar die ging wel zwaar.

Deed laatst dumbbell deadlift met gestrekte benen.
 
Ik zie die foto's nu pas man, je hebt echt een brute progressie gemaakt het afgelopen jaar, zeer goed bezig! Een van de betere bodybuilders op DBB op dit moment.

Je houdt bruut vocht vast in je gezicht trouwens, maar toch is dat niet echt van je fysiek af te zien, het valt nog mee.
Ik kan niet wachten tot de dbb-contest foto's man! keep it up.
 
Shit gast..
Echt.

:D
 
Ziet er goed uit kerel!
Streven!
 
Zo klote als je niet voluit kunt trainen, ik heb nu iets aan mn achillespees :(
 
Wat is er dan precies loos met je enkel? Bedoel, wat is de oorzaak?
 
Netjes gozer, ongeveer mijn streven.
 
Wat is er dan precies loos met je enkel? Bedoel, wat is de oorzaak?

2jaar geleden me enkelband ingescheurd met sportopleiding,(voetbal k*t sport)

en een maand later me andere enkel ingescheurd.
Zak nu de laatste tijd echt vaak door me enkel, soms al als ik van de bank af stap.
 
2jaar geleden me enkelband ingescheurd met sportopleiding,(voetbal k*t sport)

4 maanden geleden heb ik tijdens het voetballen ook mn enkelband gescheurd.

Jammer dat het zo'n leuk spelletje is, anders was ik er allang mee genokt :D
 
Je poten en rug blijven ijzersterk, gap :D Keep it up!
 
Je hebt super werk geleverd. Je hebt een prima fysiek opgebouwd. Ik vind alles vrij goed in verhouding!
Keep up the good work!
 
Back
Naar boven