AndroidHealthClinic

Full Body routine

Bezoekers in dit topic

Leroy1994

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2009
Berichten
123
Waardering
0
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
11%
Hey, na een maand of 2 split te hebben gedaan wil ik toch weer terug naar fullbody. Ik was van plan de volgende routine te gaan gebruiken, zou graag tips willen als het beter kan.

dag 1:
Squat 3x 10-15
Benchpress 3x 8-12
Shoulder press 3x 8-12 (dumbbell)
Bent over row 3x 8-12
Incline dumbbell curl 2x 10-12

Dag 2:
Squat 3x 10-15
Incline bench press 3x 8-12
Upright row 3x 8-12
Lat Pulldown 3x 8-12
Tricep extension 3x 10-12

Dit wil ik 3 dagen per week doen, bijv ma-wo-vr

Vorige keer dat ik fullbody deed deed ik altijd 2x per week flat bench en shoulder press en 1x per week incline bench en upright rows, nu wil ik deze om de beurt doen, om wat meer aan mijn zijkant van mijn schouders en bovenkant borst te werken.

Rug wil ik ook elke training afwisselen ik kies dan tussen bent over rows , lat pulldown, v-grip pulldown en deadlifts.

op dagen dat ik shoulderpress doe wil ik biceps trainen, en op dagen dat ik upright rows train wil ik triceps trainen, omdat ik die dan maar met 1 compound pak.


Daarnaast ben ik van plan om eens in de 4-5 weken een weekje meer op kracht te richten en alles te 5x5 gaan doen. Na deze week wil ik dan alle gewichten ietsje verhogen zodat ik ervoor zorg dat ik steeds in gewicht omhoog blijf gaan. Hoop dat dit hele verhaal een beetje te begrijpen is, tips zijn welkom.
 
Laatst bewerkt:
Als je 1 tricep oefening doet zou ik dips doen.
Met tricep extension is opzich ook niks mis.
 
Bedankt voor je reactie, ik wissel mijn tricep oefeningen vaak om, zoals vandaag heb ik close grip bench press voor triceps gedaan. Vind dat wel 1 van de fijnste oefeningen voor triceps.
 
Iemand anders nog tips? of is het prima zo?
 
Laatst bewerkt:
Bump
 
@Leroy1994,

Valt altijd uit te proberen. Ik denk zelf als je echt zwaar pakt dat het niet helemaal 100% herstelt want word toch om de dag eigenlijk aangesproken. Als je dan stronglift schema bekijkt zie je dat squat altijd zelfde is maar rest toch aantal dagen tussen zit.
 
Back
Naar boven