MuscleMeat

Full body Schema voor Barbarian Half Rack

Bezoekers in dit topic

Agility

Novice
Lid geworden
18 jul 2012
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
72kg
Na 4 maanden regelmatig sporten in de sportschool, heb ik besloten om hier wat meer tijd aan te bestellen vooral serieuzer en beter.

Mijn vorige workout schema was vooral met machines en dumbels. Gezien de drukte en tijd en kosten op lange termijn. Heb ik besloten om materiaal aan te schaffen.

Nou heb ik dus een Barbarian Half rack gekocht met de benodigdheden en wou ik dus een schema maken. Maar eerlijk gezegd heb ik na 4 maanden nog steeds geen idee waaruit een fitness schema moet bestaan. En nu ik een half rack heb, ben ik nog meer in de war betreft de oefeningen en sets en reps etc. Mijn vorige schema kreeg ik op het sportschool uitgeprint.

Ik wil 3 keer in de week mijn hele lichaam gaan trainen. Dus alle oefeningen 3 keer in de week. Mijn doel stelling is bulken, en ik wil vooral de half rack en een barbell gebruiken voor alle oefeningen.

Kan iemand een schema voor mij maken uit de volgende oefeningen?
En ik vroeg me gelijk af of de volgende oefeningen ook "bijna" alle spieren in de lichaam aanspreken?

Pulups\chin ups\dips\benchpress\deadlift\Squat\barbel curls biceps\barbel shoulder press\bent over barbel rows.

Wil ook een Calf raise toevoegen maar weet nog niet of dit gaat lukken met een barbell of rack gezien ik dat normaal gesproken met een machine deed.
 
Laatst bewerkt:
Wil ook een Calf raise toevoegen maar weet nog niet of dit gaat lukken met een barbell of rack gezien ik dat normaal gesproken met een machine deed.


Die doe ik thuis staand met barbell in positie als back squad of zittend leg ik bumperschijven op mn benen. Zijn 2 mogelijkheden die bij u ook wel mogelijk zijn. Staand kan wel wat lastiger zijn ivm evenwicht houden.
 
Back
Naar boven