MuscleMeat

Full-body schema

Bezoekers in dit topic

byou1988

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 okt 2008
Berichten
745
Waardering
14
Lengte
1m74
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Volgende week wil ik met mijn nieuwe schema (10-8-6) beginnen als vervolg op een 'Rippetoe-achtig' schema (3x5).
Op- en aanmerkingen zijn welkom!

Pak ik zo de benen een beetje compleet aan?

Ma

Deadlift
Leg curl
Militairy press
Chin-ups
Dumbbell press
Barbell curl wijd
Close Grips Benchpress
Situps

Wo

Squat
Benchpress
Close grip pulldown
Sideraises (zittend?)
Bent over raises
Skullcruncher
Hammer curl

Za

Legpress wijd
Shoulderpress (draaien)
T-bar row
Dumbbell fly
Dumbbel curl
Dippen
Leg-raises
 
Misschien lees ik er over heen, maar mis een oefening voor je kuiten.
 
Misschien lees ik er ook overheen, maar ik mis ook oefeningen voor je nek, je vingers, je onderarmen en je kaakspieren.

Nee, ziet er goed uit, zou alleen niet proberen teveel te doen.. Liever op 4 oefeningen knallen dan op 7.. Zou de laatste 4 oefeningen in elke training redelijk makkelijk doen, dus bijv. 8 reps waar je 10-12 kan, ze moeten de basis niet in de weg zitten!
 
Zou voor de leg press op zaterdag een leg extention pakken en een calve raise ergens bijgooien. Dan pak je je benen prima volgens mij.
 
Met een full body die je 3 keer per week doet, hoeveel oefeningen per spiergroep kun je het beste doen?
 
Met een full body die je 3 keer per week doet, hoeveel oefeningen per spiergroep kun je het beste doen?

Imo. maximaal 2 compoundoefeningen per spiergroep. Anders worden je trainingen te lang of doe je geen Fullbody meer imo.

Ik zou per workout je oefeningen varieren en niet zozeer meerdere oefeningen per spiergroep in 1 workout.
 
Imo. maximaal 2 compoundoefeningen per spiergroep. Anders worden je trainingen te lang of doe je geen Fullbody meer imo.

Ik zou per workout je oefeningen varieren en niet zozeer meerdere oefeningen per spiergroep in 1 workout.

Voorlopig heb ik de laatste 2 maande maandag en donderdag borst, schouders en triceps en dinsdag , vrijdag rug , biceps en benen

Wil volgende week aan een fullbody 3 maal per week doen, ben beetje bang om men lichaam te overtraine. Zal proberen met 2 compounds per spiergroep en zien hoe het verloopt
 
Back
Naar boven