AndroidHealthClinic

Full body (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

black rush

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
3.360
Waardering
0
Zondag
Incline Bench Press 45°
Chinnen
Deadlift
Militairy Press
Assistance ( armen, rc )


Dinsdag
Deadlift
Dumbbell Row
Dumbbell Press 30°
T-bar row
Assistance ( buik en schouders, rc )

Woensdag
Vechtsport

Donderdag
Duursport ( zwemmen, rennen/lopen )


Vrijdag.
Squat
Pull-up
Bench Press
Good-morning / lunges
Seated Row
Dippen
Assistance ( benen )


repranges verschillen; 6x4, 3x10, 3x8, 2x12, 5x5, 7x5, 6x3 etc.
 
Mss de vrijdag 1 oef schrappen?
 
Welke? Als ik een push of een pull schrap zijn ze ongelijk over de hele week. LB oefening schrappen komt uit op te weinig LB oefeningen.

En vrijdag kan wel iets intensiever omdat ik erna meer rustdagen heb.
 
Ofwel doe je gewoon overal 5 oef + Assistence want op vrijdag doe je er 6 en op de andere dagen 4.
 
Kan ook goodmorning/lunges naar maandag doen. Dan is het 5-4-5 zonder assistance.

Verder nog iemand tips/toevoegingen?
 
Ik vind em geweldig. Zijn zoveel variaties mogelijk, pretty much alles werkt wel. Good luck ermee.
 
Ziet er goed uit.

Deadlift 2 keer per week: 2 verschillende varianten? bij 1 keer heb je vaak al een goed resultaat.

Als je een oefening ergens weglaat, zou je wat kunnen schuiven met aantal sets etc om de verhoudingen push/pull goed te houden inderdaad.

Assistance bij benen zit de leg curl erbij?

succes ermee!
 
Ziet er goed uit.

Deadlift 2 keer per week: 2 verschillende varianten? bij 1 keer heb je vaak al een goed resultaat.

Als je een oefening ergens weglaat, zou je wat kunnen schuiven met aantal sets etc om de verhoudingen push/pull goed te houden inderdaad.

Assistance bij benen zit de leg curl erbij?

succes ermee!


Gewoon conventionele deadlift. Eenmaal zwaar en 1 keer licht( voor reps ) Knie flexie zit erin ffcourse. Misschien wissel ik deadlift op dinsdag om voor squat op vrijdag.

Laterna wil ik nog powercleans toevoegen maar moet nog inlezen over de techniek.
 
Zondag
Incline Bench Press 45°
Chinnen
Deadlift
Militairy Press
Assistance ( armen, rc )


Dinsdag
Deadlift
Dumbbell Row
Dumbbell Press 30°
T-bar row
Assistance ( buik en schouders, rc )

Woensdag
Vechtsport

Donderdag
Duursport ( zwemmen, rennen/lopen )


Vrijdag.
Squat
Pull-up
Bench Press
Good-morning / lunges
Seated Row
Dippen
Assistance ( benen )


repranges verschillen; 6x4, 3x10, 3x8, 2x12, 5x5, 7x5, 6x3 etc.

ik begrijp niet dat als je op woensdag een vechtsport doet dat je dan ma en di kan deadliften - dat is bijna onmogelijk - ik weet natuurlijk niet wat je doet voor een vechtsport , maar na 2 x zwaar deadliften achterelkaar heeft je lichaam wel rust nodig lijkt mij
 
Zoals ik al zei deadlift ik niet 2x zwaar en zoals ik ook al zei ruil ik de deadlift of dinsdag om voor squat op vrijdag.
 
Back
Naar boven