je betaald gewoon een uurtarief, 175 voor jimmy zelf, 100 (geloof ik) voor wilco/frank ( jimstattoostudio, 's-Hertogenbosch )
Hoeveel sessies, van hoeveel uur, denk je dat er nodig zijn voor een halve sleeve?
Voor een hele arm heb je 8 - 10 sessies van 2 - 4 uur nodig en ben je rond de 1000 Euro kwijt. Er zijn genoeg goede studios, rustig allemaal een keer bekijken, en als je puur voor zwart/wit wilt heb ik nog een adres.
10 sessies van 4 uurin die tijd heb je een compleet rugstuk...
zo'n halve sleeve is zo gedaan.
De prijsuitreiking eindigde wat chaotisch omdat Jimmy Hendriks volledig uit zijn dak ging, toen hij vernam dat zijn tatoeages alle prijzen in de categorie Japanese Piece hadden gewonnen.
Op deze festivals kwam Pedro in contact met een van Nederlands beste tattoo artiesten, Jimmy Hendriks, van Jim's Tattoo studio in Den Bosch.
Ik heb ook een halve sleeve, Ik heb per sessie betaald, en een sessie was 250€ en er is 4 sessie aan gewerkt de laatste sessie was maar een uurtje en die heb ik dan ook niet volledig moeten betalen. Ik zit dus op 850€!
Ik ben wel 200% tevreden over mijn tat! ik ben niet moeten terug gaan voor bij te kleuren ofzo, geen fouten in en het belangrijkste van allemaal, het is allemaal freehand getekend!
In januarie word het trouwens een full sleeve![]()
Ik heb ook een halve sleeve, Ik heb per sessie betaald, en een sessie was 250€ en er is 4 sessie aan gewerkt de laatste sessie was maar een uurtje en die heb ik dan ook niet volledig moeten betalen. Ik zit dus op 850€!
Ik ben wel 200% tevreden over mijn tat! ik ben niet moeten terug gaan voor bij te kleuren ofzo, geen fouten in en het belangrijkste van allemaal, het is allemaal freehand getekend!
In januarie word het trouwens een full sleeve![]()
Sjon Alebeek, die is ook wel oke... opgeleid door en werkzaam geweest voor jimmy by the wayZijn zoon Johnnie werkt tegenwoordig ook mee in die shop in nijmegen.