AndroidHealthClinic

Full sleeve/half sleeve tattoo

Bezoekers in dit topic

als je op de foto klikt zie je een groter formaat :D:D:D

Lol..:rolleyes:

Ik zou hem wel wat drukker willen, ik vind dat je je huid nog teveel kan zien maw er past nog een stuk meer op.:p

Maar nog even een serieus vraagje: Heb je ooit last gehad bij het solliciteren naar een baan? Zolang je tattoo niet zichtbaar is, hoef je ook niet te zeggen dat je een tattoo hebt, toch?
 
Ik zou het toch maar vermelden, kan een reden voor ontslag zijn ;) .
 
ik wou net dat ie niet te druk was... vind het net goed zo!

Maar om op je vraag te antwoorden, Ik heb zelf maar 1keer meegemaakt dat ik op solicitatie direkt naar huis werd gestuurd omwille van tattoo op mijn onderarm, en dat was bij de politie :D
In de sector waar ik nu werk is het echt helemaal geen probleem...
Maar of het een reden kan zijn tot ontslag? zou ik wel sterk vinden...
 
Lol..:rolleyes:

Ik zou hem wel wat drukker willen, ik vind dat je je huid nog teveel kan zien maw er past nog een stuk meer op.:p

Maar nog even een serieus vraagje: Heb je ooit last gehad bij het solliciteren naar een baan? Zolang je tattoo niet zichtbaar is, hoef je ook niet te zeggen dat je een tattoo hebt, toch?

idd, je hebt huid, gebruik ze! :D ikzelf zou iets kiezen à la prison break

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iets met engels en demonen.. of iets katholieks (ook al ben ik het niet, vind het vet :D)
Wel alleen m'n arm uiteraard, niet volledige bovenlijf.
 
ik wou net dat ie niet te druk was... vind het net goed zo!

Maar om op je vraag te antwoorden, Ik heb zelf maar 1keer meegemaakt dat ik op solicitatie direkt naar huis werd gestuurd omwille van tattoo op mijn onderarm, en dat was bij de politie :D
In de sector waar ik nu werk is het echt helemaal geen probleem...
Maar of het een reden kan zijn tot ontslag? zou ik wel sterk vinden...

Taboe op tattoo's en piercings moet echt een keertje afgelopen zijn. Werd er ook als reden opgegeven dat het ging om onnatuurlijk gepigmenteerd huid(oid)?

M'n vader vindt iedereen met een tattoo of piercing ook geesteziek..??? Zolang diegene er zelf tevreden mee is moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet. Vooral is het niet zichtbaar is met een overhemd aan is het toch niet echt een probleem? Hoe moeten ze daar ooit achter komen?
 
Laatst bewerkt:
Vin ik ook, als ze opje bovenarm staat en ze is nooit te zien kan het toch geen probleem zijn?
Goeie maat van me is politie agent heeft een groot rugstuk, dat is nooit te zien en is dus ook geen enkel probleem op zijn werk...
 
Er circuleert wel een boek over tattoo's en in het bijzonder piercings.
Een directeur van een Amerikaanse bank heeft meer ijzer in zijn snikkel dan ik in mijn gereedschapskist.
Die vooroordelen zijn om van te kotsen gewoon wij zien het als verfraaïng of als afsluiting van een bepaalde periode.
Maar hun vinden het verminking en zonde.
 
Ik ben net 3 afspraken gaan maken om mijn sleeve te vervolledigen :D Ik kijk er al naar uit :D
 
Misschien nog even 1-2 jaar wachten als ik het kan volhouden. Want dat is wel zonde. Al kan je het altijd nog wel opnieuw laten kleuren..

2 years have passed...
Heb je al een tattoo ondertussen? :D
 
Ow, die kerel is goed blijkbaar? :D

Ben zelf wat aan het rondkijken voor een tattoo en kwam op dit topic. Was blijkbaar net toevallig 2 jaar geleden dat je dit zei dus, vandaar :p
 
Je bent toch van Nederland? Mss moet je Henk Schiffmacher eens contacteren die deed bv de arm van Anouk.

Hij heeft geen shop meer maar voor dergelijk stuk kan je hem mss warm maken, zou het iig eens proberen ;)

Schiffmacher is gestopt met tatoeëren (particulier) die doet alleen nog artiesten op afspraak.
 
Rechts heb ik een volle sleeve: 75euro @ 20 uur = 1500 euro
Links een halve sleeve: in 4 sessies gezet 600euro
Sleeve links staat in verbinding met borsttat, en die was 350euro.
 
63ub4t2.jpg

52d4xow.jpg

Die twee vind ik erg mooi. Vooral de bovenste.

Henk schiffmacher, ik zal 'es kijken als ik weer wat geld heb of hij intresse heeft.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Me pa heeft het bij Panky laten doen was iets van 1000euro kwijt
 
de bovenste is mooier ;maar als je iets met een koi doet zorg dan dat ie ook qua kleuren op een koi lijkt...
 
Rechts heb ik een volle sleeve: 75euro @ 20 uur = 1500 euro
Links een halve sleeve: in 4 sessies gezet 600euro
Sleeve links staat in verbinding met borsttat, en die was 350euro.

Foto?:)
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]


Dit is er ondertussen bijgekomen op mijn onderarm ik zit nu voor de volledige sleeve op 1600€

In maart 2010 word er begonnen aan de 2de sleeve
 
Woo, nice man. :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tattoe van m'n neef, best wel gek
 
Back
Naar boven