MuscleMeat

Fullbody 2 dagen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jean Leon

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2009
Berichten
172
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Goedemiddag allemaal,

heb een FB trainingsschema voor 2 x in de week opgesteld.
Was toe aan een ander schema en wilde weleens weer wat anders proberen. Kom van 3 x per week split sets 3x8 1x10 en ga dus nu 2x FB per week sets 5x5 doen.

1)
Squat
Lying Leg curls
Bench press
military press
rope pulldown
Lat pulldown
Incline Dumbbell Press

2)
Deadlift
Sitt ups
Pendlay row
Bicep curls
calf raises
Bench press
Dips

Ben benieuwd wat jullie op of aan te merken hebben, bedankt alvast!:)
 
Laatst bewerkt:
Zou per workout een beenoefening extra pakken.
 
Zou per workout een beenoefening extra pakken.

Ja dat kan ook wel qua tijd, ben niet veel langer bezig dan.
heb dus de Lying Leg curl toegevoegd voor mijn hamstrings.

Bedankt voor de tip.
 
Wat is eigenlijk het verschil tussen bent over row en de pendlay row?
 
Wat is eigenlijk het verschil tussen bent over row en de pendlay row?

Ik gok dat je met Bent over Row meer hamstring en onderrug traint dan met Pendlay Row? ???
 
Waarom geen 3 dagen met bench press, deadlift en squat als basis? Als je dit toch wilt moet je de bench press als eerste of tweede doen.

Deadlift, rows en bench press is teveel om het meeste eruit te halen imo.
 
Waarom geen 3 dagen met bench press, deadlift en squat als basis? Als je dit toch wilt moet je de bench press als eerste of tweede doen.

Deadlift, rows en bench press is teveel om het meeste eruit te halen imo.

Klinkt wel interessant dat als basis, maar zie het niet terug komen in de FB schema's die ik heb kunnen vinden.

Borst wilde ik sowieso als een van de eerste oefeningen wat eigenlijk ook geldt voor DL en SQ.

By the way train 2x per week dus vanwaar die 3 weken?

Moet ook zeggen dat ik het eerste gedeelte pas gisteren heb gehad en morgen heb ik pas ervaring met het 2e gedeelte. Wie weet ervaar ik het ook wel zo dat DL,Rows en BP echt teveel is.
 
Pendlay Row is toch hetzelfde als bent over row alleen laat je de darbbell rusten op de grond toch?
 
Ik zou dus elke training beginnen met Squat Deadlift Bench...
 
Ik zou incline BP wisselen met BP. Beter voor je military press dat je niet juist ervoor een incline variant hebt gedaan.. (voorste knoppen)
 
als basis squat dl en bp en daaromheen nog wat compounds zoals pullups en dips. dan kun je op dag 1 bijvoorbeeld nog een borst oefening toevoegen en op dag 1 een rug oefening zoals BOR
 
Ik zou dus elke training beginnen met Squat Deadlift Bench...

Hoe is het?? Squat en daarna direct deadlift = dood:eek:! Kun beter de deadlift dan als laatste van je workout doen!
 
Hoe is het?? Squat en daarna direct deadlift = dood:eek:! Kun beter de deadlift dan als laatste van je workout doen!
Hij bedoelt (bijv.):
Training 1 beginnen met bench press
Training 2 beginnen met deadlift
Training 3 beginnen met squat

hoop ik..
 
Pendlay Row is toch hetzelfde als bent over row alleen laat je de darbbell rusten op de grond toch?
zijn allebei hetzelfde, rusten allebei op de grond.

OT: geen interesse in stronglifts of rippetoe.
 
Dan is het dus dezelfde oefening toch?
 
pendlay rows is hetzelfde als barbell rows dacht ik. In ieder geval moet je bij barbell rows je rug horizontaal houden en het gewicht iedere keer op de grond stil leggen.
 
pendlay rows is hetzelfde als barbell rows dacht ik. In ieder geval moet je bij barbell rows je rug horizontaal houden en het gewicht iedere keer op de grond stil leggen.
Zijn het ook, zelfs volgens Pendlay. Iemand anders is zijn uitvoering zo gaan noemen. Je zou kunnen zeggen dat Pendlay Rows een klein beetje extra back extension aan het eind van de pull hebben die niet perse nodig is om het een barbell row te maken, maar verder is het gewoon hetzelfde.
 
Zijn het ook, zelfs volgens Pendlay. Iemand anders is zijn uitvoering zo gaan noemen. Je zou kunnen zeggen dat Pendlay Rows een klein beetje extra back extension aan het eind van de pull hebben die niet perse nodig is om het een barbell row te maken, maar verder is het gewoon hetzelfde.
dat dacht ik al, vandaar dat ik erbij zei dat ik het dacht dat ze hetzelfde waren.
 
Bedankt voor jullie reacties. :) Heb het schema wederom aangepast.

Als er nog opmerking of tips zijn hoor ik het graag!
 
doe je deze routine ook in de volgorde hoe jij hem noteerd? of maakt dat niet uit?
 
Back
Naar boven