XXL Nutrition

fullbody + Cardio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BuckDanny

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2006
Berichten
2
Waardering
0
Ik train nu 3 dagen fullbody schema di, do, za de andere dagen neem ik wel eens een cardio als ik wat tijd heb om zo wat extra vet te verbranden ik cardio dan ongeveer 30 a 40 min ik vraag me af of dit slecht is voor me herstel van me krachttraining.
 
nee dat is niet slecht voor je herstel. Een rustige cardio sessie is zelfs herstel bevorderend.
 
Is inderdaad niet slecht al moet je wel opletten dat je, je lichaam voldoende rust gunt. Dus minimaal 1 dag helemaal niet sporten.
 
Is inderdaad niet slecht al moet je wel opletten dat je, je lichaam voldoende rust gunt. Dus minimaal 1 dag helemaal niet sporten.

Idd: en pas cardio doen als je geen spierpijn meer hebt.

heb vande week beer van fiets afgehaald die samen met mijn de vorige dag Legexlopsion had gedaan.

hij kon niet meer bewegen van de pijn .

we hebben hem op stoel gezet en heeft er dik half uur gezeten .

hoop hem van de week te spreken hoe het verder gegaan is.:D
 
Idd: en pas cardio doen als je geen spierpijn meer hebt.

Dat is echt bullshit. Als je net wil herstellen via cardio dan zal je dat sneller moeten doen. En daarbij: spierpijn is geen absolute indicator die je toont hoezeer je hersteld bent.

Als je meer uitleg wil, zoek dan op topics hier over spierpijn, ik ga er mijn tijd niet aan wijden.
 
je kunt best 6x per week trainen. 3x fullbody + cardio, en op tussenliggende dagen 1 uur cardio zonder krachttraining.
 
Idd: en pas cardio doen als je geen spierpijn meer hebt.

heb vande week beer van fiets afgehaald die samen met mijn de vorige dag Legexlopsion had gedaan.

hij kon niet meer bewegen van de pijn .

we hebben hem op stoel gezet en heeft er dik half uur gezeten .

hoop hem van de week te spreken hoe het verder gegaan is.:D

wat is legexlopsion (of explosion) ?
 
Ik train nu 3 dagen fullbody schema di, do, za de andere dagen neem ik wel eens een cardio als ik wat tijd heb om zo wat extra vet te verbranden ik cardio dan ongeveer 30 a 40 min ik vraag me af of dit slecht is voor me herstel van me krachttraining.

Nee hoor, alleen als je zwaar benen hebt getraind dan zou ik de volgende dag niet intensief gaan duursporten met diezelfde spieren. Maar 40 minuutjes rustig peddelen maakt niet uit voor je herstel. Wel is het zo als je tegelijk cut dus in principe te weinig voedsel inneemt, dat je herstel dan zowizo niet optimaal is. Voor optimaal spierherstel heb je altijd een overmaat voedsel nodig, en dat betekent dus ook altijd vetopbouw.
 
Back
Naar boven