AndroidHealthClinic

Fullbody goed voor beginner? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by KaLe


probeeer je op deze manier aan je posts te komen ? :D

hehe... jij begrijpt het, heb nog heel veel in te halen! :D
Maar op me stage weinig te doen dus zit ik altijd maar beetje hier te spelen

:study:
 
Originally posted by KaLe


om de beurt maakt geen drol uit, behalve als je alleen maar staat te ouwehoeren. Als je maatje aan de beurt is zit jij in je rust, is hij klaar kan jij weer. Dus in een uur kan je dus wel klaar zijn met ze tweeen.
Als mijn maat in rust is,begint hij weldegelijk tegen me aan te lullen..wat hij zegt is overigens vrij komisch,wat niet fijn is als je in de lacht schiet als je aan het DL bent..
 
:offtopic: ik hou niet zo van american nightmare, te veel oldschool, geem mij maar dei metalcore :offtopic:
 
Originally posted by KaLe


om de beurt maakt geen drol uit, behalve als je alleen maar staat te ouwehoeren. Als je maatje aan de beurt is zit jij in je rust, is hij klaar kan jij weer. Dus in een uur kan je dus wel klaar zijn met ze tweeen.

Ouwehoeren valt nog wel mee :D , maar ik denk dat ik iets minder rust pak, wanneer ik alleen train.
 
Originally posted by 3XL
Ik denk dat 2-3 x per week een fullbody schema het beste is wat er is voor een beginner. Maar dan wel aangepast naar een beginner.

Dus 1 basisoefening per spiergroep (benen en rug 2) en zeker de eerste maand lichte gewichten en hogere reps om de oefeningen te leren.


Helemaal mee eens! Als beginner is het belangrijk om te leren hoe je de oefeningen technisch correct uit moet voeren en dat doe je door met lichte gewichten en veel herhalingen te werken.
En voornamelijk basisoefeningen doen.
 
Ik train inmiddels iets langer dan 3 jaar maar met grote tussenpozen,de langste van bijna een half jaar .Als ik na een poos opnieuw begin moet ik mezelf dan als een beginner beschouwen of gevorderde ?? Qua techniek zit het wel snor bij oefeningen die ik veel doe,in kracht ga ik ook snel vooruit,binnen 3 weken zit ik weer op mijn oude krachtniveau... me vraag is of dan toch raadzaam is een hoge rep range aan te houden ?.

In t blad "Fysiek" word er opvallend veel nadruk gelegd op t Fullbody workout systeem,ik krijg niet bepaald de indruk dat het slechts een 'beginnerssysteem' is zoals op dit forum naar voren komt.Ik las zelfs dat er in de beginjaren v bodybuilding uitsluitend op deze manier getraind werd,dus zeg maar hét schema om 'snel' in massa en kracht aan te komen,ook vanwege het lage volume... dit is tenminste de indruk die eerder genoemd blad wekt . Mee eens of is het kul ?

't blad "Fysiek" op zich vind ik trouwens erg goed,verschijnt helaas erg onregelmatig maar de artikels vind ik top.
 
Originally posted by Desi
In t blad "Fysiek" word er opvallend veel nadruk gelegd op t Fullbody workout systeem,ik krijg niet bepaald de indruk dat het slechts een 'beginnerssysteem' is zoals op dit forum naar voren komt.Ik las zelfs dat er in de beginjaren v bodybuilding uitsluitend op deze manier getraind werd,dus zeg maar hét schema om 'snel' in massa en kracht aan te komen,ook vanwege het lage volume... dit is tenminste de indruk die eerder genoemd blad wekt . Mee eens of is het onzin ?

't blad "Fysiek" op zich vind ik trouwens erg goed,verschijnt helaas erg onregelmatig maar de artikels vind ik top. [/B]

Ik wil hier graag nog wat reacties op ??! (op t feit dat bep. bladen zoveel credit geven aan t fullbody systeem )
 
Back
Naar boven