AndroidHealthClinic

Fullbody schema

Bezoekers in dit topic

rusher

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
5.567
Waardering
30
DBB'ers.. graag jullie mening over onderstaand fullbody schema:

Maandag:
- Bankdrukken 4x12
- Squats 4x12
- Rows 4x12
- Dips 3x8
- Chins 3x8

Woensdag:
- Military Press 4x5
- Deadlift 4x5
- Power Cleans 4x5
- Shrugs 3x8
- Side Raises 3x8

Vrijdag:
- Bankdrukken 5x5, 1x3, 3x1
- Squats 5x5, 1x3, 3x1
- Rows 5x5, 1x3, 3x1
- Biceps 3x8
- Triceps 3x8

Op dinsdag en donderdag ga ik dan cardio+buik doen, doel is cutten!
Bedankt voor evt. opmerkingen.
 
Ik vind het er goed uitzien. Ik zou persoonlijk triceps op vrijdag vervangen door kuiten, dat mis ik eigenlijk nog. En aangezien je al veel presses doet, krijgen je triceps naar mijn idee al voldoende aandacht.

Succes
 
idd kuiten ben ik helemaal vergeten :D

ik zou ze op idd op de vrijdag nog mee kunnen pakken. of mss zelfs wel na beide cardio dagen. ik ga gewoon eens proberen wat het lekkerste gaat. tnx man!
 
Zou die 3x1 of 1x3 veranderen in bijv. 3x3 of 3x5 kan je ook nog toepassen. 4x5 op dl is echt heel zwaar, 1 of 2 werksets is ook voldoende.
Rows niet met singles doen in ieder geval.
 
@vladi: ik snap je niet helemaal precies denk ik, singles op rows is mss idd niet een goed idee ivm goede vorm bedoel je zeker? uhm.. hoe klinkt op de vrijdag een 4x5 en 3x3 ? lijkt me ook wel lekker ;)

voor wat betreft de DL, ik deed nu al 5x5 en dat is idd vrij veel voor me.. ik wilde even aankijken wat 4x5 voor me doet. wellicht blijkt dat ik dit naar 3x5 moet terug brengen idd, aagezien de powercleans natuurlijk als mooie DL opwarmer kunnen dienen.
 
Het heeft gewoon niet zoveel nut voor rows om zo weinig te doen. Gewoon rond de 5 reps dan zitten. En dl 4x5= werkset of zitten daar ook opwarm sets bij dan.
Ook denk ik dat dl en powerclean achter elkaar enorm zwaar is en dat de vorm van die powercleans dan minder word.
Misschien de row van maandag en de powerclean van woensdag omdraaien.
 
Het heeft gewoon niet zoveel nut voor rows om zo weinig te doen. Gewoon rond de 5 reps dan zitten. En dl 4x5= werkset of zitten daar ook opwarm sets bij dan.
Ook denk ik dat dl en powerclean achter elkaar enorm zwaar is en dat de vorm van die powercleans dan minder word.
Misschien de row van maandag en de powerclean van woensdag omdraaien.

DL betreft 4 werksets ja, powercleans zie ik dan als opwarming voor de deadlift.
ik zal er nog eens verder over nadenken, wederom dank voor je reactie!
 
gister e.e.a. geprobeerd, powercleans en deadlift is toch niet zo'n heel goede combi.
heb het schema weer wat aangepast:

Maandag:
- Bankdrukken 4x12
- Squats 4x12
- Rows 4x12
- Dips 3x8
- Chins 3x8

Woensdag:
- Military Press 4x5
- Deadlift 4x5
- Front Squats 4x5
- Shrugs 3x8
- Side Raises 3x8

Vrijdag:
- Bankdrukken 4x5, 3x3
- Squats 4x5, 3x3
- Rows 4x5, 3x3 (afwisselen met Power Cleans)
- Biceps 3x8
- Triceps 3x8
 
Powercleans kan je juist perfect voor je dl doen?
 
dat leek mij op voorhand ook, gister viel het me wat tegen... 't voelde gewoon niet lekker.... mhhh; mss had ik een slechte dag :S ik ga het volgende week nog eens proberen anders!
 
Back
Naar boven