AndroidHealthClinic

Fullbody schema

Bezoekers in dit topic

BDT-666

Novice
Waardering
4
Lengte
1m73
Om maar met de deur in huis te vallen dit zijn oefeningen samengesteld in de encyclopedie van Jim stoppani, laatste versie. Beetje aangepast op mijn home gym.

*1 Incline dumbbell press 5x8
*2 Landmine barbell row. 5x5
*3 Barbell shoulder press 4x6
*4 RMDL. 5x5
*5 Landmine front squat 4x6
(Alternatief voor leg press)
*6 Triceps overhead extension 4x8
*7 Barbell EZ curl. 4x8
**Calves 4x10
**Decline crunch vs leg raise. 2x failure

Ik heb jaren getraind en ben ongetraind geraakt wegens schizofrenie en bijbehorende medicatie.
Klinkt ernstig maar ik maak het goed.
Ik kan veel lullen en probeer een beetje on topic te blijven. Ik train nu sinds een paar maanden, 2/3 maanden.

Ik heb een mooi schema gevolgd van vintage genetics ofterwijl Wesley vissers. (Upper Lower)

Probeer wat af te wisselen en dingen uit te proberen. Heb nu dit schema voor 3 dagen in de week die ik thuis uit kan voeren. Ik heb korte poten en een vol bovenlichaam, daar gaat alle massa naar toe (en naar mn middel helaas). Nu wil ik 3 dagen fullbody doen en 1 dag extra schouders en armen(traps)
Uiteraard train ik ook voor het plezier en de structuur. Het is een combinatie aan het worden van meerdere schema's.
Heb een paar weekjes keto gedaan en ga nu over naar een gebalanceerd voedingspatroon en macro's en calorieën track ik in fitatu.
1950 kcal wat niet veel is. Mijn rust verbranding zit op 1900+ en vanaf volgend jaar als ik een smith machine en cable machine thuis heb dan ga ik bulken van t geld wat overblijft. Dit heb ik ookal uitgerekend.
Ik train dus thuis en bij Fit Factory in Eindhoven (s weekends).