XXL Nutrition

Fully Loaded - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fully Loaded is een complete pre-workout, speciaal samengesteld om in elk opzicht het meeste resultaat uit je training te halen. Het bevat namelijk niet alleen stimulanten voor een explosieve training, maar ook volop voedingsstoffen voor je echte doel: spiergroei. Alle werkzame stoffen zijn in een volledige dosering aanwezig alleen dit maakt van Fully Loaded al een unieke pre-workout.

    Fully Loaded is niet bedoelt voor stim junkies maar voor serieuze sporters die een pre workout zoeken die meer doet dan je korte tijd lanceren en daarna laten crashen (spierafbraak). Zoek je een pre workout die je bijna ongemerkt een supertraining, ongelofelijke pomp en spiergroei geeft… dan is Fully Loaded voor jou op het lijf geschreven.Voordelen

    Bevat alles wat je vóór de training nodig hebt om te groeien
    Alle werkzame stoffen zijn in een hoge werkzame dosering aanwezig, Full Size!
    Geeft geleidelijke focus en energie om lekker te trainen
    Is hoog gedoseerd in Whey Hydrolisaat, de snelst opneembare eiwitten
    Bevat Waxy Maize en dextrose voor energie, een betere opname van voedingsstoffen en meer pomp
    30 doseringen per verpakking
    Een ouderwets volledige pre-workout

    Als je kijkt naar de pre-workouts van dit moment, dan zie je dat deze eigenlijk alleen nog maar uit geconcentreerde stoffen bestaan. Ze geven een lekkere pomp en energie, maar zijn niet compleet als het aankomt op spiergroei of het uitstellen van verzuring. Om te groeien heb je voor de training ook de juiste voedingsstoffen nodig: snelle eiwitten en koolhydraten.

    De jongens die al wat langer meedraaien in de krachtsport kennen ze nog wel: de volledige pre-workouts van vroeger. Grote potten, grote scoops. Ze waren aanzienlijk hoger gedoseerd, doordat ze naast stimulanten ook essentiële voedingsstoffen bevatten. Op veler verzoek brengen wij nu deze vorm van pre-workouts terug: Fully Loaded.

    Fully Loaded mixt de compleetheid van klassieke pre-workouts met de technologie van nu. Het bevat recentelijk ontdekte stoffen voor pomp en energie, en vult dit aan met beproefde voedingsstoffen die onmisbaar zijn voor optimale groei en herstel.
    Energie + bouwstoffen + opname = spiergroei

    Niemand wil keihard trainen als het niet leidt tot groei in kracht en massa. Daarom is het belangrijk je lichaam op het juiste moment de juiste voedingsstoffen te geven. Een pre-workout met uitsluitend stoffen voor pomp en energie is dan niet voldoende. Je moet je lichaam ook voorzien van bouwstoffen voor spiergroei.

    Daarom bevat Fully Loaded alle ingrediënten voor spiergroei: moderne stimulanten voor een knallende training, snelle eiwitten voor spieropbouw en snelle koolhydraten voor extra energie en optimale opname.
    Muscle Build Matrix

    Uniek aan Fully Loaded is de aanwezigheid van Whey Hydrolisaat. Dit is een gehydroliseerde vorm van whey eiwit, waardoor het sneller en vollediger wordt opgenomen dan traditionele whey isolaat of concentraat. Je spieren krijgen zowel tijdens als na de training direct de voedingsstoffen binnen die nodig zijn om te herstellen en te groeien.

    Whey Hydrolisaat is rijk aan di- en tripeptiden. Dit zijn korte ketens aminozuren – eigenlijk voorverteerde eiwitten – die nagenoeg rechtstreeks door het lichaam worden opgenomen. Hierdoor wordt Whey Hydrolisaat gezien als het ultieme pre-workout eiwit. Op het moment dat jouw spiercellen behoefte hebben aan bouwstoffen stromen alle groeibevorderende aminozuren al naar binnen.
    Energy & Pump Matrix

    Fully Loaded mag dan wel teruggrijpen naar de volledige pre-workouts van vroeger; het bevat de modernste stoffen voor pomp en energie.

    Fully Loaded geeft een duidelijk merkbare pomp in de spieren. De formule bevat bewezen stoffen die elk op eigen wijze het stikstofgehalte in je lichaam verhogen: AAKG, Glycerol, Trimethylglycine en Higenamine. AAKG laat je bloedvaten ontspannen, zodat je spieren beter doorbloed worden. Glycerol helpt het vocht in de spieren te behouden voor een vollere pomp. Higenamine is een krachtig stimulant dat je bloedvaten niet vernauwd – in tegendeel: het helpt ze ontspannen. Hierdoor vergroten je spiercellen zich bij inspanning, zodat er meer voedingsstoffen worden opgenomen en je spieren er voller en strakker uitzien. Trimethylglycine een stof die diverse hormonen en neurotransmitters stimuleert.

    Fully Loaded bevat daarnaast een zorgvuldig samengestelde mix van zowel klassieke als recent ontwikkelde stimulanten. Deze stimuleren lichaam en geest voor een energiek en gefocust gevoel in de gym. Theobromine, caffeine anhydrous en Chine witte thee extract verhogen tijdelijk de dopamine en adrenaline in het lichaam. Hierdoor voel je je energieker en is je lichaam in staat zwaardere gewichten te tillen en er meer reps uit te persen. L-carnitine fumeraat en Citrulline Malaat krikken op hun beurt de algehele energieproductie op tijdens je training. Beta Alanine verhoogt het carnosineniveau in je lichaam, waardoor je voor langere tijd meer kracht en uithoudingsvermogen ervaart.
    Quick Carb Matrix

    Energie? Check. Bouwstoffen? Check. Het enige wat nog ontbreekt zijn de transporteurs van dit alles: snelle koolhydraten!

    Om lekker en resultaatgericht te trainen, zijn snelle koolhydraten onmisbaar. Daarom bevat Fully Loaded en uitgebalanceerde mix van Dextrose en Waxy Maize Starch, de twee meest gebruikte snelle koolhydraten onder ervaren bodybuilders. De stoffen worden snel na inname door de maagwand opgenomen, waarna ze door de lever en alvleesklier worden omgezet in energie.

    De snelle koolhydraten in Fully Loaded helpen je niet alleen explosiever en langer te trainen, maar versterken bovendien de opname van anabolische bouwstoffen. Koolhydraten zijn namelijk de transporteur van voedingsstoffen naar de spieren. Zonder koolhydraten zullen zelfs de beste voedingsstoffen de spiercel niet bereiken. Dankzij de Waxy Maize en Dextrose ben je verzekerd van optimale opname voor groei en herstel na de training.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? paar dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? lichte cassis smaak (heerlijk)
  • Welke dosis heb je gebruikt? aanbevolen dosering (2 scoops)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://xxlnutrition.com/nl/nld
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? vertrouwde partner in het realiseren van mijn doelen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, gezien het ook bestanddelen bevat welke spierafbraak tegen gaat.

Mijn review:

Zoals jullie weten ben ik een grote voorstander van post workouts, gezien ik meer in herstel geloof. Herstel welke kan bijdragen in het behalen van mijn doelen.
In het verleden heb ik vrijwel alle pre-workouts wel mogen proberen, alleen bleek ik hier best wel gevoelig op te reageren. Gezien ik vrijwel altijd laat train en de pre-workouts meer als voldoende hun werk deden, kwam het dan ook regelmatig voor dat ik moeilijk in slaap kon vallen. M.u.v. de pre-workouts welke mij een crash gaven. Hierdoor sliep ik wel sneller in, maar werd alsnog midden in de nacht wakker.
De reden waarom ik fully loaded wilde proberen en nog steeds gebruik is dat het een volwaardig product is met de nodige bestanddelen welke mij enigszins ook gelijk " bewapenen" tegen spierafbraak.
De aanwezige whey, waxy maize e.d. bestanddelen dragen er ook bij dat het in mijn ogen ook een soort intra work-out shake wordt.
Zoals op het etiket aangegeven neem ik het een half uur voor de training. Ik voel geen rush opkomen, maar geleidelijk aan, naarmate ik aan mijn warmin-up begin, merk ik dat Fully Loaded begint te werken. Krijg sneller dat " warme" gevoel, pomp gevoel kickt sneller, waardoor mijn spieren ook sneller vol raken.
Heb diverse trainingen, zowel zwaar met weinig reps en lichte trainingen met veel reps succesvol af kunnen maken. De nodige cardio sessies welke ik naar een half uur heb opgevoerd waren ook makkelijk te implementeren.
Ik merk wel dat ik nog een paar uurtjes na de training nog voldoende energie heb, dus zal ik op dagen dat ik vroeger naar bed moet wellicht mijn dosering aanpassen, anders krijg ik niet voldoende slaap:D

Wat mij betreft een een volwaardig product waarin er voor de serieuze sporters voldoende ingrediënten inzitten om lekkere trainingen neer te zetten.

In mijn ogen een dikke 9+ Waarom geen 10, deze geef ik alleen voor post workouts supplementen;)

fully_loaded_new.jpg
 
11,8g kh per dosering. Ik zie het probleem niet.
 
11,8g kh per dosering. Ik zie het probleem niet.

Dat is niet veel inderdaad. Maar dan is dit "De snelle koolhydraten in Fully Loaded helpen je niet alleen explosiever en langer te trainen" ook erg relatief; van 11 gram ga je niet veel explosiever worden of energie krijgen. Het is het een of het ander.
 
Dat is niet veel inderdaad. Maar dan is dit "De snelle koolhydraten in Fully Loaded helpen je niet alleen explosiever en langer te trainen" ook erg relatief; van 11 gram ga je niet veel explosiever worden of energie krijgen. Het is het een of het ander.

het help wel degelijk om de opname van de werkzame stoffen te verbeteren. Dit hebben we duidelijk gemerkt tijdens het testen van verschillende formules.
 
Wat is het grooooote verschil tussen Fully Loaded, Blast en Unleash!
 
Imo wel ja, behalve als je een keto dieet volgt. Ik vind het ook altijd aangenamer om tijdens te cut met een pre workout te trainen


Ik doe nu een ketogeen dieet en gebruik de FL als pre workout en ik blijf toch echt in ketose. Dus deze 2 gaan prima samen. Iig bij mij wel.
 
Ik doe nu een ketogeen dieet en gebruik de FL als pre workout en ik blijf toch echt in ketose. Dus deze 2 gaan prima samen. Iig bij mij wel.

goed om te weten! krijg je nu toch nog een redelijke pomp tijdens de traning als je fully loaded neemt tijdens een ketodieet?
 
goed om te weten! krijg je nu toch nog een redelijke pomp tijdens de traning als je fully loaded neemt tijdens een ketodieet?

Ja hoor, is wel iets minder, maar dat was wel te verwachten, denk ik.
 
Back
Naar boven