MuscleMeat

Fully Loaded - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fully Loaded is een complete pre-workout, speciaal samengesteld om in elk opzicht het meeste resultaat uit je training te halen. Het bevat alle stoffen voor een explosieve training en volop voedingsstoffen. Alle werkzame stoffen zijn in een volledige dosering aanwezig alleen dit maakt van Fully Loaded al een unieke pre-workout.

    Fully Loaded is niet bedoelt voor stim junkies maar voor serieuze sporters die een pre workout zoeken die meer doet dan je korte tijd lanceren en daarna laten crashen (spierafbraak). Zoek je een pre workout die je bijna ongemerkt een supertraining geeft. Dan is Fully Loaded voor jou op het lijf geschreven.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Drie trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Aardig. Zwarte bes is niet mijn favo smaak, maar het drinkt prima weg.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voorgeschreven dosering.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en F......ehh XXL natuurlijk
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering. Afterpay betaling mogelijk.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut. De reden zie je hier onder..

Mijn review:

Ik ben jaren lang echt een pwo junk geweest. Ik heb zowat alles wel een keer geprobeerd. Alle bekende/gehypte pwo's hebben mijn slokdarm al eens gezien.
Nu heb ik na mijn laatste potje Unstoppable even een break genomen en heb ik alleen getraind op een cafeïne pilletje van 150mg gram. Toch kriebelde het weer en zodoende bestelde ik Fully Loaded.

Waarom?
De (meeste) ingrediënten in dit product, hebben hun nut wel bewezen. Geen onnodige toevoegingen of nutteloos hoge doseringen, maar gewoon netjes een gebalanceerd geheel aan ingrediënten.
Ik wil altijd weten hoeveel er van elk stukje ingrediënt in een pot zit. XXL biedt die transparantie.

Wanneer?
Uiteraard voor de training genomen.
Een uur voor de training heb ik mijn laatste maaltijd genomen waarna ik Fully Loaded ingenomen heb. Dit zorgt bij mij altijd voor een niet opstandige darmflora. Als ik het op een te lege maag neem, heb ik dat probleem wel.

Werking?
Fully Loaded kickt niet in zoals ik dat bv Unstoppable, Crack, Jack3D, Unleash etc vond doen. Maar zo staat het ook niet aangeschreven en daar was ik eigenlijk ook wel blij mee.
Na ongeveer 15 minuten voelde ik de beta alinine "werken" en begon ik mij geleidelijk goed wakker en opgewekt te voelen.

Training?
De trainingen op Fully Loaded gingen top.
Nu is een pwo geen wonder middel, toch ben ik blij met de boost die Fully Loaded mij gaf.
Ik zweette als een otter, heb niet gegaapt tijdens de training maar was lekker wakker en gefocust.
De pomp was heerlijk. Niet overdreven zodat ik niet meer verder kon, maar gewoon lekker.
Elke training werkte de pwo perfect en deed het wat ik van een pwo verwacht.

Crash?
Nee. Gelukkig niet. De crash vind ik een van de meest irritante eigenschappen van een pwo. Bij Fully Loaded had ik dit, de drie trainingen dat ik het nam, niet.

image.jpg
 
Mooie review en vind het verhaal ook echt passen zoals ik zelf Fully Loaded ken, daarbij is het meer dan alleen een pre workout omdat het ook spieropbouwende stoffen bevat ;)
 
De t*ring wat is dit toch een goede pwo. Ik was eerlijk gezegd wat sceptisch toen ik hem aan schafte, maar dit is verreweg de beste pwo die ik in al die jaren gehad heb.
Het stond er al...maar echt een heerlijke opbouw in "rush" en geen crash.
 
Back
Naar boven