Fitness Seller

Fundamentalisme in Nederland. Homo's mogen CU niet vertegenwoordigen volgens ex-hoer

Bezoekers in dit topic

Wel grappig dat Rouvoet en co zichzelf in de voet hebben geschoten door te werven binnen bepaalde gemeenschappen. Figuren als Lont komen uit de streng christelijke Surinaamse hoek van evangelisten, die verketteren vaak alles waar ze zelf eerst onderdeel van uit hebben gemaakt. Hypocrieten dus.
 
Wel grappig dat Rouvoet en co zichzelf in de voet hebben geschoten door te werven binnen bepaalde gemeenschappen. Figuren als Lont komen uit de streng christelijke Surinaamse hoek van evangelisten, die verketteren vaak alles waar ze zelf eerst onderdeel van uit hebben gemaakt. Hypocrieten dus.

Hypocriet is niet het juiste woord.
Het zou hypcriet zijn als zij er nog onderdeel van uit maakt. Bijvoorbeeld als Lont zelf lesbisch blijkt te zijn.
Dit is typisch een gevalletje van discriminatie.

Zal er nu een homo opstaan die haar neersteekt met een brief op haar lichaam?
 
Natuurlijk, die hoer blaast niks op maar toch is dit soort fundamentalisme ongewenst in Nederland. Scheiding van kerk en staat schijnt ze niet echt te begrijpen.
wat heeft dit met scheiding van kerk en staat te maken? regeringspartijen zijn niks anders dan verenigingen voor de wet.

maarja, waardeloos voorstel natuurlijk, maargoed, sommige mensen zitten geestelijk nog steeds in de middeleeuwen lijkt wel.
 
He volgens mij werkte zij vroeger voor mij:D
 
wat heeft dit met scheiding van kerk en staat te maken? regeringspartijen zijn niks anders dan verenigingen voor de wet.

maarja, waardeloos voorstel natuurlijk, maargoed, sommige mensen zitten geestelijk nog steeds in de middeleeuwen lijkt wel.

Haar partij is vertegenwoordigd in de regering. Lont wil kerkelijke regelgeving overdragen naar regelgeving binnen haar partij. Natuurlijk is dat nog geen overdragen naar landelijke regelgeving maar het lijkt me duidelijk dat partijen met zulke achterlijke regelgeving dit ook zullen uitdragen richting landelijk beleid. In ieder geval in de vorm van minder rechten voor homo's.
 
Dit is overigens in strijd met regel 1 van de grondwet.

Buiten dat, is de CU niet meer dan stroming van fundementalistische Christenen waarvan de partij enkel een Christelijke sticker heeft, maar dergelijke individuen nog steeds niet verder geevolutioneerd zijn dan het tijdperk van Christus.

Als je overigens bedenkt dat Ronald Plasterk de enige atheist is in de regering, zit ook daar nog wel wat mis in het hele kabinet. Ironisch dat juist hij met een wetenschappelijke biochemische achtergrond de enige is. :D

Een goed statement zou zijn om alle religeuze en godsdienst lessen of informatie op scholen per direct af te schaffen en te vervangen voor evolutieles en astronomie uur. Zo vlak je religie voor de volgende generatie en de beerput van ellende die ermee samenhangt weer wat af.
 
wel grappig trouwens dat je nog steeds hoort dat gelovigen hun kinderen naar hulpinstanties sturen als ze 'claimen' homoseksueelte zijn...

eigenlijk moeten wij alle gelovigen naar bijscholingscursussen sturen zodat ze ZELF een mening kunnen vormen en geen 'god' nodig hebben ;)
 
Ik deel haar mening in deze kwestie, alleen jammer dat ze van de verkeerde kant is

Nee Spier, het gaat juist om de 'mensen van de verkeerde kant' in haar motie. Daarnaast zou het beter zijn om te zeggen 'een verkeerde kant', aangezien het niet islam vs de rest is, maar alle religieuzen elkaars idioteriën als 'verkeerd' bestempelen. Het zijn een soort ridders van de ronde tafel, die elkaar begooien met bier en vervolgens wedstrijdjes doen wie het lekkerst met bier kan gooien.

Verder heb ik één ding te zeggen

Godverdomhaar.

de uitgeboorde gnoom.
 
Ik pleit voor een complete hervorming van de politiek. Alle religieuze kenmerken moeten verboden worden, alles verplicht seculier. Ook moet elke discriminatie op vlak van voorkeur of wat dan ook bestrafd worden met een onmiddellijk ontslag. Tijd om het kaf van het koren te scheiden. Als je dit laat gebeuren krijgen we straks moslim partijen die net zo achterlijk gaan doen, en dan kan je niet eens zeggen dat ze dat niet mogen doen.



had het CDA niet ook een christelijke achtergrond?

en waar is dat gebleven dan.............
:rolleyes:
 
Back
Naar boven