MuscleMeat

furious pete bi's and tri's workout with a pro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie oefening op die schuine bank! Lekkere workout.
 
mOnStEr tEcHnIeK

maar pete is wel een held.
 
Furious Pete is wel een 'biejst' maar traint nooit zijn armen? :scratch:
 
haha die kerel is geweldig ;P
 
Streeffysiek in beeld vanaf 3:46
 
hoe is die pete zo buff? met zoveel kcal moet je toch aardig een varken zijn nu of doet die elke dag een paar uur cardio?
 
Fouad zonder shirt
 
njomomomomom
 
Toen ik die close grip bench press zag wou ik bijna iets in de comments posten. Maar gelukkig verbeterde die gast hem dat ie z'n ellebogen dichter bij z'n lichaam moest houden.
 
Tof filmpje, ik ben fan van Pete..:D @ LittleDaddy; als je altijd strict eet, kun je zo nu en dan best wel zieke maaltijden naar binnen werken zonder een vies dik varken te worden ;). Hij was vroeger ook erg skinny toch? (las iets over anorexia??) Dus erg veel aanleg om dik te worden zal hij ook niet hebben dunkt mij.
 
Typisch fout curlen, haal de pink en duim er vanaf en je gaat gegarandeerd je gewicht halveren voor biceps oefeningen :D .
 
Tof filmpje, ik ben fan van Pete..:D @ LittleDaddy; als je altijd strict eet, kun je zo nu en dan best wel zieke maaltijden naar binnen werken zonder een vies dik varken te worden ;). Hij was vroeger ook erg skinny toch? (las iets over anorexia??) Dus erg veel aanleg om dik te worden zal hij ook niet hebben dunkt mij.
klopt maar hij eet echt 10.000 kcals in een maaltijd met allemaal rotzooi in denk ook dat die dat vaker doet wegens zijn youtube channel.
 
klopt maar hij eet echt 10.000 kcals in een maaltijd met allemaal rotzooi in denk ook dat die dat vaker doet wegens zijn youtube channel.

denk dat het ook aan zijn metabolisme ligt, je moet zijn documentaire maar eens zien. Echt knap, want hij had een heel slechte jeugd, anorexia problemen zo extreem dat hij een jaar moest revalideren in het ziekenhuis.
Dan heeft hij zijn levensstijl moeten omgooien en is hoe raar het ook is pro contest eater geworden. :D
 
dan heb je nog veel werk met die stats...;)

Muggenzifter :p

Mocht iedereen na 1 jaar training de stats van 1m72 90kg 8% hebben zou het geen uitdaging meer zijn om huge te worden. ;)
 
Back
Naar boven