Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Voor al mijn trouwe volgers! update.

Deadlift
5x60kg
3x80kg
2x110kg werkset
6x5x90kg 68% 1rm

2ct paused bench
8x20kg
5x40kg
3x60kg
3x5x70kg werksets

Front squat
5x20kg
3x40kg
3x60kg werkset
3x60kg werkset

Extra
Db side raises
Db bicep curl
Db triceps kickback ofzo

Woensdag en donderdag nog een 50% train en dan zaterdag knallen
 
Krijgen we nog een shape update? :p
 
in een bulk niet echt interessant, rond en dik.
someone-tweeted-the-dark-meaning-behind-this-little-piggy-and-everyones-childhood-is-ruined-kr4.png
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Saaie train vandaag. Week 13 afmaken op 50% voelt echt of ik niks aan het doen ben. Maar goed zaterdag wil ik echt een goede dag hebben.
 
Saaie train vandaag. Week 13 afmaken op 50% voelt echt of ik niks aan het doen ben. Maar goed zaterdag wil ik echt een goede dag hebben.
Hoezo op 50%?
 
Staat paar posts terug;)
Ja, oké, om zaterdag een 1RM-test te doen op de grote 3. Valt wat voor te zeggen, als je in staat bent je in te houden. :P
 
Ja, oké, om zaterdag een 1RM-test te doen op de grote 3. Valt wat voor te zeggen, als je in staat bent je in te houden. :P
Wat bedoel je te zeggen Bert? Ik ben niet zo hoogeleid als jij
 
Laatst bewerkt:
En nog een matige train. Moeite niet om te loggen. Dus tot zaterdag
 
Did it! gisteren dus de meet bij ironhouse. mooie gym had zelf wel zoiets in de buurt willen hebben. dat geluid van ijzer aan alle kanten.
ik ging natuurlijk maar met 1 doel heen en dat is om mijn grote 3 goed te gaan verbeteren en met als doel sq 140 bench 100 deadlift 170.
mijn vorige pr's of beter gezegd hoe ik met calgary barbell ben begonnen stonden op. sq 110 bench 85 deadlift 130.

gelukkig waren coach Natty87 en coach ProudPizza aanwezig en brulaap Bokito aanwezig voor het aanmoedigen.
begonnen op squat, wat opgewarmd en daarna singles gedaan.

squat 120kg

squat 130kg met bonuscommentaar

squat 140kg voelde veel zwaarder dan het eruit ziet.

squat 145kg blij deze gehaald te hebben. zeer trots dat dit al lukte dus mijn dag kon al niet meer stuk.

bench, beetje opwarmen en daarna weer gaan voor de singles. ik wist dat de 80 enorm easy ging dus vanuit daar direct grotere stap gemaakt.
100 moest gehaald worden in mijn ogen. toch een mijlpaal voor mij.

bench 90kg

bench 100kg moest van heel ver komen. ooit zal deze nog eens komen zonder enige vorm van spot.

tijd voor de deadlifts. ik had hier de minste verwachtingen van omdat tijdens trainingen soms de 100kg's al enorm zwaar voelden.
beetje opwarmen. 60kg 80kg 100kg

de filmpjes die ik heb.

170kg. valt nog wat aan techniek te werken maar hij kwam omhoog.

180kg. Vissertje1980 wou graag nog even melden dat ik nog heupen had, dit was ik natuurlijk bijna vergeten!
 
de bedoeling is om vanaf nu weer Calgary barbell te gaan volgen met deze 1rm die ik dus gisteren heb gemaakt. die 16 weken passen precies als ik naar mijn vakantie kijk.
kan al niet wachten om weer naar de gym te gaan!

thanks voor alle aanwezige gisteren vond het een geslaagde meet!
 
Oh shit man dat zijn een paar sterke lifts!
 
Goeiz lifts neergezet. Squats altijd beltless?
 
Goeiz lifts neergezet. Squats altijd beltless?
nog beter gezegd: ik heb niet eens een belt. heb geen powerlift schoenen(of schoenen met platte zool). dit word wel een 1e Gym aankoop binnenkort.
zeker met het komend programma.

Oh shit man dat zijn een paar sterke lifts!
thanks! zeker trots op. kon ik maar zo easy gewicht gainen vergeleken met de kracht gainz.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven