AndroidHealthClinic

FurryX. dikkertje dap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als ik thuis ben geef ik je een follow (remind me) x
In op mijn insta wat lief. Follow back r+r.

echt wel serieus lekker bezig hier.
Thanks droopy ik heb het ook enorm naar mijn zin met deze manier van trainen. Soms is het wel eens zwaarder dan anders dat komt dan meer op het idee hoe je rustdagen indeelt.

Enfin als je mij wat langer volgt dan weet je dat hier echt wel rare progressie sprongen zijn gemaakt.

Van 74kg tot 88/89 naar 78 met aders hier en daar en weinig massa. Tot die een dikke buffe beer aan het worden met leuke 1rms die ik keihard wil verpulveren weer.

Nu eerst kijken wat -6kg doet in de spiegel en met de kracht. Lekker blijven rammen in ieder geval.
 
Nu eerst kijken wat -6kg doet in de spiegel en met de kracht. Lekker blijven rammen in ieder geval.
dat ga je zeker zien in de spiegel, 6 kg is net mooi te doen zonder krachtverlies
rustig aan met cutten, niet te hard gaan, maar dat weet je ook wel.
gewichten hoog houden als je af gaat vallen
liever wat reps missen dan kgs van de bar halen
 
Ok mooi chaggi en boos op mijzelf en alles om mij heen. Heeft geholpen voor 4 sets toen was de bank leeg.

Mijn training ging gewoon kut. Dan zakt de moed in de schoenen en dan echt voor alles.. geeft niet van 0800 tot 2100 gewerkt. Wel prima gegeten heb nog niet last van cutsyndroom. Maar alsnog assistance doe ik misschien morgen wel extra. 6u gaat de wekker weer. Jank jank jank hoi!


Grip was prima. Kracht was wel ergens te vinden als ik mij flink opfokte. Techniek verdwenen net als min moed. En de pauze was misschien een halve tel.

Toch mijn best gedaan.

2ct paused deadlift
5x60kg
3x100kg
1x120kg
4x3x145kg werksets
2x145kg


Smerige grinder op de 3e set laatste rep. Tank was ook leeg maar wie dafuq bedenkt deze cardio reps.
Touch and go Bench press
8x20kg
5x40kg
4x60kg
2x12x70kg werksets
11x70kg

De verplichte assistance doe ik morgen wel. Als ik tijd heb. En dan neem ik denk ik even 2 dagen rust.
 
Dusss train gehad. Wat ingehaald van gisteren. Het ging wel zwaar en voel mij wat vermoeid vooral mijn lichaam dus het is even tijd voor paar dagen rust. En misschien 1 extra om op te laden.
het is natuurlijk ook donker, korte dagen. Veel uren op werk. Gezeik gejank. Heb nog niet eens last van het cutten

Training vandaag
Comp squat
8x20kg
5x60kg
3x80kg
2x100kg
5x2x117.5kg werksets
2x4x100kg werksets

Paused bench
8x20kg
5x40kg
3x60kg
5x2x82.5kg werksets
2x4x70kg werksets

Romanians
8x60kg
8x80kg
5x100kg
10x60kg

Abs obliques
3x

Van gisteren nog:
Db press 30°
8x24kg
8x28kg
8x32kg
8x36kg

Db row
5x10x30kg

Extra:
Triceps pushdown
3x10
 
Wat zijn comp squats? :bang:
Competition squat. Dit staat ook zo in mijn schema bij bench. Het is gewoon een squat.

Diep genoeg en rustig uitvoeren.
 
W7d2 gefrustreerd door kids in de gym. Blij dat ik straks naar een andere gym kan.

Deadlift
5x60kg
5x80kg
2x100kg
1x120kg
5x2x145kg werksets
2x4x122.5kg werksets

2ct pause bench
8x20kg
5x40kg
3x60kg
3x3x85kg werksets

Squat
8x20kg
5x60kg
3x80kg
2x5x100kg werksets

Incline row plate loaded 4x8
8x80kg
8x80kg
8x100kg
8x100kg

Extra
Db shoulder press 3x8
Machine fly 3x8
 
Geen paused gay deadlifts doen

Gr
 
Ga ze zelf ook skippen:roflol:

Maja wat is precies t probleem mbt je paused dl?
 
als je je paused deadlifts wil verbeteren zou ik paused deadlifts gaan doen. vrij serieus want waarom zou je specifiek je assistance die bedoelt is om je mainlifts sterker te maken sterker willen behalve het gewoon te doen? wil je dan assistance voor je assistance gaan doen?
 
als je je paused deadlifts wil verbeteren zou ik paused deadlifts gaan doen. vrij serieus want waarom zou je specifiek je assistance die bedoelt is om je mainlifts sterker te maken sterker willen behalve het gewoon te doen? wil je dan assistance voor je assistance gaan doen?
Ik denk dat ik het verkeerd verwoord. Ik wil graag mijn paused dl verbeteren. Niet mijn dl. want daar ben ik 80% best wel tevreden over. Heb er mindere dagen tussen zitten.
 
Ga ze zelf ook skippen:roflol:

Maja wat is precies t probleem mbt je paused dl?
Waar die pause te doen bv. Doe nu direct van de grond af. Maar het lukt mij eigenlijk niet om met dit gewicht die pause daar netjes te houden.
 
Waar die pause te doen bv. Doe nu direct van de grond af. Maar het lukt mij eigenlijk niet om met dit gewicht die pause daar netjes te houden.
Kunnen tzt eens samen naar kijken? Ik vind ook dat de pause dl wel zwaar geprogrammeerd is.
 
Imo zijn al die variaties onzin tot je 300kg + dl(voor mannen). In b4 raging natty
 
Kunnen tzt eens samen naar kijken? Ik vind ook dat de pause dl wel zwaar geprogrammeerd is.
Ja moeten we doen. Moet zeggen dat ik sommige dingen inderdaad wel raar vind qua schema. De paused dl staat bijvoorbeeld veel zwaarder dan de gewone dl.
 
Volg :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven