Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
-30kg op je deadlift is wel flink gap
 
uhm dus sinds 2019 al niet meer gepost. ik wist natuurlijk wel dat ik 1 van de slechtste loggers ben ondertussen maar toch probeer ik het logje af en toe wel beetje levend te houden.

ben op 2-12-2019 begonnen met cutten. met het idee voor een minicut ondertussen zijn we al anderhalve maand verder en ben ik ook over 2 dagen klaar.
omdat ik vrijdag op vakantie ga, en nog in mijn wintersport kleren wou passen en omdat ik mijzelf beetje te spekkie vond.
ja ben nog steeds spekkie.

nu op 21-1-20 weeg ik 85.5kg. (-4.5kg) en het is tijd voor een nieuw schema voor na de wintersport hier zal ik ook weer rustig gaan bulken. wel even kijken hoe en wat want wil rond de vakantie/festivals er niet te dik bij staan. (ik ben vast zo dronken dat het mij niet boeit of ik mijn shirt aan houdt of niet) dus de bedoeling is lekker rustig bulken en niet te hard van stapel te gaan lopen met kcals.

als ik donderdag beetje tevreden ben zal ik misschien wel een foto droppen.
 
Dat is een deftig resultaat voor een cut van anderhalve maand! Veel plezier op vakantie!
 
Laatst bewerkt:
Dat is een deftig resultaat voor een cut van anderhalve maand! Veel plezier op vakantie!
Inderdaad zeg. Als ik dat zou redden in 1,5 maand, zou ik zeer tevreden zijn!

Have fun! Ga je skiën of snowboarden? :grinny:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Inderdaad zeg. Als ik dat zou redden in 1,5 maand, zou ik zeer tevreden zijn!

Have fun! Ga je skiën of snowboarden? :grinny:
weekje lekker snowboarden.
in het prachtige Franse Val thorens
het resultaat is natuurlijk wel prima gegaan. zit nu op 2200kcal. vind ik meer dan genoeg ben mentaal ook niet de allerbeste meer op het moment.
 
weekje lekker snowboarden.
in het prachtige Franse Val thorens
het resultaat is natuurlijk wel prima gegaan. zit nu op 2200kcal. vind ik meer dan genoeg ben mentaal ook niet de allerbeste meer op het moment.

Nice! Echt een tof gebied. Zelf ook meerdere malen geweest
 
Toch maar update doen. Niet helemaal blij hoe ik het op beeld hen gekregen maargoed.

Andere gym andere belichting.
Links 1 december 90kg. Rechts 23 januari 86kg
20200123_211855.jpg
 
Laatst bewerkt:
Indd goeie cut wel +6kg :o

Wel goed te zien tho
 
Lekkere cut hoor gast! Have fun op wintersport!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven