Fitness Seller

Contest Log Furryx Contest 2020 strong>shredz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thanks allemaal voor het volgen! hoop jullie niet teleur te stellen :). wel mooi dat er zoveel drukte is voor de fotocontest.

vandaag de 1+ set op de squat. waar vorige week 2 reps op de 135kg moest ik vandaag 137.5kg
1583394038617.png

even opwarmen, beetje strekken. op de 1+ set 5 reps gehaald. niet de allermooiste maar wel op 97.5% vaan mijn 1rm, 5 reps eruit weten te persen.
zelfs de sumo's gingen zeer vlot en had niet veel rust nodig. een echte op dag qua trainen dus.

wel de dag overleefd op paracetemol/ibuprofen en strepsils. heerlijk!

vanavond samen met Portonia1 knallen op de bench.
 
vandaag lekker geroddeld en iets met gewichten gedaan met Portonia1. en oja beetje weird flexing in de kleedkamer. de boeren konden er niet tegen.

1583436310416.png


3 reps op de bench. wel smerige grinder gemaakt maar hij ging omhoog! trots momentje. 100kg
zit nog beetje in dubio. wanneer ik begin met cutten. doel was eind maart. maar de 90kg begint er ook al bijna aan te komen en word wel beetje wat vetjes ondertussen. en vochtig en ben gewoon heel erg benieuwd wat ik hier onder weg kan toveren.

maar goed! :) hieronder shape update.
gewicht ondertussen 89.3kg
 
Kan wel iets propers uit komen na de cut :thumbup:
 
vandaag lekker geroddeld en iets met gewichten gedaan met @Portonia1. en oja beetje weird flexing in de kleedkamer. de boeren konden er niet tegen.

Tja is ook wel beetje raar dat 2 skinnyfat ecto's beetje staan te flexen in een kleedkamer met allemaal mensen :rolleyes:
Wel chill licht daar tho dus je bent bijna verplicht om het te doen.
 
Waar zijn die glutes ???
(benen pic verplicht dacht ik..)
Broekje uit jongeman.
 
Kan wel iets propers uit komen na de cut :thumbup:
Hoop het nog even een beetje geduld.

Tja is ook wel beetje raar dat 2 skinnyfat ecto's beetje staan te flexen in een kleedkamer met allemaal mensen :rolleyes:
Wel chill licht daar tho dus je bent bijna verplicht om het te doen.
ach hoort erbij. zelfs ik ja zelfs ik. outangle al die dikkerds
 
Ik denk dat de before pic full body verplicht is.
Maar je kan uiteindelijk nog die pic online zetten voor einde van de maand.
Maar pin mij daar niet op vast.
 
Ik denk dat de before pic full body verplicht is.
Maar je kan uiteindelijk nog die pic online zetten voor einde van de maand.
Maar pin mij daar niet op vast.
20 februari
20200220_171128.jpg
 
In!

En dit is nooit 20% Right?
A: schatting. (al zal dit 40% zijn maakt het mij nog nooit uit. ik ga op de spiegel af.)
B: dit zijn natuurlijk wel de meest optimale foto's in goed licht en aangespannen.
 
Succes! :cheer:
 
Waar zijn die glutes ???
(benen pic verplicht dacht ik..)
Broekje uit jongeman.
Bij de eindfoto’s wel. Als begin foto volstaat een foto van je shape om een indruk te geven van hoe je erbij staat.
 
Graag de beginfoto wel even in de openingspost plaatsen.
 
Gewicht gaat deze week echt bizar omhoog!!
Maar hou dit nog even vol en misschien gooi ik de datum van mijn cut wel 1 a 2 weken naar voren. Wel zin aan het cutten benieuwd wat dit jaar er onder weg komt.

Vandaag en morgen niet trainen even rust om zondag optimaal deadlifts te doen.
 
Back
Naar boven