AndroidHealthClinic

Contest Log Furryx Contest 2020 strong>shredz

Bezoekers in dit topic

Stevige rackpulls en rows hoor kerel:thumbs:
 
even 2 weekjes nog een tandje bij zetten.

besloten om de cardio nog eens te verhogen met 5 minuten per training dus 30 min elke training hitte of niet.
kcal nog een beetje naar beneden naar 1800. skip mijn ontbijt aangezien hier de meeste carbs inzitten. dat is het enige wat ik nog een beetje kan missen.

nog 16 dagen.

Knallen man! Sterk.
 
nog 14 dagen.

ochtend gewicht op het moment onder 85kg.
als het weer iets minder zweterig word dan kan er nog wel wat vocht verloren worden.

wel kijk ik enorm naar uit om de cardio eruit te gooien en weer een beetje te groeien en werken naar nieuwe doelen.
 
woensdag benen,
vrijdag vrij,
zaterdag pull,
zondag push.

vandaag was pittig. iets te enthousiast ook over de rack pulls, heel de tijd rond gelopen met opgepompte rug en liep niet helemaal lekker met de rest.
ik heb wovano om hulp gevraagd. nouja kwam zo toevallig. Wovano gaat mij de laatste weken helpen om toch een goede shape neer te zetten. ik heb ondertussen echt het cut syndroom, zie mijzelf alleen maar als platte potvis terwijl er genoeg zeggen dat ik aardig aan het cutten ben.

hier en daar krijg ik wat carbs. in mijn dieet heb ik wat dingen aangepast en Wovano krijgt elke dag een update qua gewicht en hoe het voelt.
links en rechts krijg ik sommige dagen carbs soms wat meer en soms bijna tot niet.

cardio is van 30minuten fietsen veranderd naar 45minuten crosstrainer. vanmorgen was in ieder geval hels en was ik echt helemaal leeg na de train.

benieuwd wat ik neer kan zetten als ik er 200% tegen aan ga komende 2 weken.
 
Nog eventjes. Jij kan dat:kiss:
 
Je bent al goed op weg, nu de puntjes op de i. En zo plat ben je niet, maar ik snap dat je het zelf altijd anders ziet.
 
Laatste loodjes, knallen man! :banana:
 
Heel veel succes nog even! :flexbiceps:
thanks! nog 13 dagen inderdaad

Zet hem op Fur!
vieze fjurrrr

Ik weet niet of je het zelf ziet maar die is al bijzonder goed voor niet enhanced te zijn :) (en anders ook)
mwuah ik zie het niet in ieder geval.

Nog eventjes. Jij kan dat:kiss:
elk beetje support doet mij goed.

Laatste loodjes, knallen man! :banana:
bijna.

Je bent al goed op weg, nu de puntjes op de i. En zo plat ben je niet, maar ik snap dat je het zelf altijd anders ziet.
meeh het kan misschien nog platter inderdaad.
 
Succes met de laatste loodjes, nog even volhouden en doortrekken! :thumbs:
 
woensdag benen,
vrijdag vrij,
zaterdag pull,
zondag push.

vandaag was pittig. iets te enthousiast ook over de rack pulls, heel de tijd rond gelopen met opgepompte rug en liep niet helemaal lekker met de rest.
ik heb wovano om hulp gevraagd. nouja kwam zo toevallig. Wovano gaat mij de laatste weken helpen om toch een goede shape neer te zetten. ik heb ondertussen echt het cut syndroom, zie mijzelf alleen maar als platte potvis terwijl er genoeg zeggen dat ik aardig aan het cutten ben.

hier en daar krijg ik wat carbs. in mijn dieet heb ik wat dingen aangepast en Wovano krijgt elke dag een update qua gewicht en hoe het voelt.
links en rechts krijg ik sommige dagen carbs soms wat meer en soms bijna tot niet.

cardio is van 30minuten fietsen veranderd naar 45minuten crosstrainer. vanmorgen was in ieder geval hels en was ik echt helemaal leeg na de train.

benieuwd wat ik neer kan zetten als ik er 200% tegen aan ga komende 2 weken.
Uiteindelijk voelde ik me beter op een aantal low carb dagen dan constant fluctueren. Van mijn laatste 7 dagen waren er 6 op 1700 kcal met 50 gram carbs (uit groenten, kwark en trace carbs).
Rijst vervangen door broccolirijst vond ik ook wel ideaal.
Ga je nog depleten?
 
Ik vind je echt dedicated en fanatiek geworden. Vorig jaar was je meer de lacherige outsider. Ben benieuwd wat de laatste weken brengen :thumb:
 
Uiteindelijk voelde ik me beter op een aantal low carb dagen dan constant fluctueren. Van mijn laatste 7 dagen waren er 6 op 1700 kcal met 50 gram carbs (uit groenten, kwark en trace carbs).
Rijst vervangen door broccolirijst vond ik ook wel ideaal.
Ga je nog depleten?
Denk dat ik nog te hoog in vp sta. Om hetzelfde te doen als jij met depleten laden etc.

Ik vind je echt dedicated en fanatiek geworden. Vorig jaar was je meer de lacherige outsider. Ben benieuwd wat de laatste weken brengen :thumb:

Ik ben nog steeds lacherig hoor ;) bedankt voor het compliment
 
  • Like
Waarderingen: BB_
cardio is van 30minuten fietsen veranderd naar 45minuten crosstrainer. vanmorgen was in ieder geval hels en was ik echt helemaal leeg na de train.
Ooh dat wordt wel even kut! 45 minuten crosstrainer is behoorlijk lang:o

Ik ben nog steeds lacherig hoor ;) bedankt voor het compliment
Gelukkig kun je nog lachen ;)
 
Ooh dat wordt wel even kut! 45 minuten crosstrainer is behoorlijk lang:o


Gelukkig kun je nog lachen ;)
Dag 1 voelde hels op de crosstrainer kijkend op het klokje en tikte maar niet weg :(. Ging de machine ook nog eens uit na 30 minuten. Opnieuw opstarten na 30 minuten dus ging prima.

Vandaag handoek over de tijd en ging stukken beter. Het voelt allemaal wel fucking zwaar maar weet zeker dat ik hierbij meer verbruik.

Ach blijven lachen. Nog maar 13 dagen.
 
Dag 1 voelde hels op de crosstrainer kijkend op het klokje en tikte maar niet weg :(. Ging de machine ook nog eens uit na 30 minuten. Opnieuw opstarten na 30 minuten dus ging prima.

Vandaag handoek over de tijd en ging stukken beter. Het voelt allemaal wel fucking zwaar maar weet zeker dat ik hierbij meer verbruik.

Ach blijven lachen. Nog maar 13 dagen.
Dat je er meer mee verbruikt staat vast inderdaad. Die handdoek deed ik ook altijd.

Zelf had ik een aantal lange motivational filmpjes gedownload van YT met goede muziek eronder welk ik soms naar staarde.

Tegenwoordig fiets ik alleen nog naar werk of (snel)wandel ik een rondje als cardio
 
Back
Naar boven