MuscleMeat

Contest Log Furryx Contest 2020 strong>shredz

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet of ik nu moet lachen of toch stiekem met je
Meevoelen.... ga er vanuit dat je die verkeerde pizza inmiddels al op hebt....
2 pizza's eten lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Aangezien ik morgen niet helemaal naar de klote wil zijn
 
Denk bied ik ze aan bij de buren. Die hebben net een kleine gekregen. Dan lust je vast een pizza, nou nee. Andere buur geappt die wou ook niets.

Pleur dan maar op met je goeie daad
 
Nog een paar uurtjes wachten. Als mijn fotograaf wakker gaat worden van zijn kater. Blij dat we straks gewoon weer normaal kunnen doen.
 
Lekker man! Veel succes nogmaals
 
Lekker man! Veel succes nogmaals
Bijna ready! Geen drup meer gehad sinds gisterenavond rond 7. Dus ben wel aardig dorstig ondertussen. Hoe langer het duurt voordat Portonia1 wakker word. Hoe langer het duurt voor ik mag drinken.
 
Wat zijn de plannen daarna? :p
Koeken eten die mijn vriendin bakt als toekomstig bedrijfje.
IMG-20200830-WA0004.jpeg

En daarna uit eten ben niet de aller leukste geweest dr laatste tijd.
 
Inderdaad ff snel t vrouwtje verwennen komende week. Ik ben tegen mijn ouders (single, rip) ook niet echt vriendelijk geweest de afgelopen maand :roflol:
 
Bijna ready! Geen drup meer gehad sinds gisterenavond rond 7. Dus ben wel aardig dorstig ondertussen. Hoe langer het duurt voordat Portonia1 wakker word. Hoe langer het duurt voor ik mag drinken.
Valt wel mee toch. Ik had m'n shoot om 16.00 uur en dag voor de shoot ook maar 2 kopjes thee op. Vind later op de dag ideaal , anders kun je om 06.00 uur je wekker zetten om te eten en laden.

Succes. :thumbs:
 
Voor mij top 3-waardig als ik kijk naar dedication, manier waarop je het hebt aangepakt en de progressie foto's die ik tussentijds heb gezien.

Back biceps is bij jou echt klasse en zou ik zeker selecteren.
 
Net de laatste foto’s voor deze harde werker geschoten.

Wil ook nog even zeggen dat ik respect voor je dedication heb, al die weken hard gebeukt, altijd op komen dagen en geen cardio sessie overgeslagen.

Gelukkig zat de motivatie in jezelf goed want van mij moest je het de laatste weken niet hebben :roflol: . Whoops...

Nu maar mooi ff genieten van t vreten :eating: zie je van de week wel weer, hopelijk kunnen we aankomende periode samen weer even hard aan de bak om te bouwen.
 
Back
Naar boven