AndroidHealthClinic

Contest Log Furryx Contest 2020 strong>shredz

Bezoekers in dit topic

Mogen coaches van deelnemers ook stemmen? :D
 
Inderdaad ff snel t vrouwtje verwennen komende week. Ik ben tegen mijn ouders (single, rip) ook niet echt vriendelijk geweest de afgelopen maand :roflol:
In die laatste weken, zodra thuis van werk direct eten koken en PRAAT NIET TEGEN MIJ aub. Tot m'n volgende meal. Vicieuze cirkel. :emo:
 
In die laatste weken, zodra thuis van werk direct eten koken en PRAAT NIET TEGEN MIJ aub. Tot m'n volgende meal. Vicieuze cirkel. :emo:

ik begon me echt aan de kleinste dingen te irriteren, zelfs als ik 30sec moest wachten tot de keuken vrij was :o
 
dan toch voor mij een afsluitende post in mijn log.

voor mij zeker een rare periode. waar ik vorig jaar besloten had om zeker niet mee te doen aan de contest omdat ik mijzelf aardig wou verbeteren.
had ik nu al heel snel besloten om wel mee te doen. ik trainde nog puur op kracht en wou dit zo lang mogelijk volhouden. net een deload week achter de rug en wou kijken hoe het stond met mijn sbd in midden maart.

poef toen werd alles anders. in het begin ben je nog aardig positief denk je aan buiten en thuis trainen en zoek je allemaal oplossingen.
uiteindelijk werd het voor mij ook genoeg liet ik mijn eten wat lekker varen en de elastieken en db's die ik thuis had vond ik ook wel heilig.
dit was een periode dat ik snel van +/- 90kg naar 85/86kg ging. die kreeg ik snel weer terug op het moment dat ik een buiten gym had gevonden. thanks Portonia1 dit was voor ons een mooi moment om veel samen te trainen en een bromance te beginnen.

op 1 juli. mocht iedereen weer zo beetje naar binnen, in het begin met hindernissen zoals reserveren, niet meer douchen in de gym en iedereen die bij elk kuchje al in paniek raakte. heb zolang mogelijk nog mijn kracht proberen vast de houden. uit eindelijk werd dit steeds meer zorgen om reps te halen ipv gewicht uppen. ben ik de laatste maand zelf geswitched naar high reps op de compounds.
door zetten en ik raakte verslaafd om mijzelf te zien in de gym te vechten met het gewicht en de vele cardio.

toevallig in gesprek gekomen met wovano, samen besloten om te kijken of wij samen nog wat konden bereiken door dingen aan te passen en alles uit handen te geven. aanpassingen in mijn dieet en cardio om mijzelf 200% te geven. (zoals ik ben, als iemand mij wilt helpen zal ik altijd alles geven.) dit leverde zeker snel resultaat en de druk van mijn schouders was er een beetje af want iemand anders maakte mijn beslissingen ik hoef er niet meer over na te denken of het goed gaat uitpakken. elke dag ochtendgewicht doorgegeven en regelmatig shape updates. ik ben zeer blij met resultaat dat ik samen heb kunnen neer zetten met wovano.

als ik terug kijk op mijn "cut" dan ben ik enorm tevreden met wat ik neer heb gezet. tuurlijk had ik er beter bij kunnen staan maar ik ben positief en zie dat ik mijzelf enorm heb verbeterd zo in de jaren en afgelopen periode veel weer geleerd. ik zal blijven strijden om weer verbeterde shape te kunnen laten zien. als de dbb contest 2021 weer komt zal ik mijzelf weer laten zien als ik daar klaar voor ben.

ik wil ook een aantal mensen in het bijzonder bedanken.
Portonia1 voor zijn vriendschap. wij hebben echt een vriendschap ontwikkeld afgelopen periode en als ik met dingen zat of hulp nodig was. hij was er afgelopen tijd zeker weten! natuurlijk is hij voor mij een prima fotograaf geweest voor de shape updates

Natty87 voor de morele steun. een eerlijke vriendschap en alle leuke uitjes. als ik in een dipje zat dan was daar altijd Natty87 om mij op te peppen en door te zetten. ook om te zeggen dat ik goed bezig ben en dat ik soms niet zo moet mopperen en misschien toch eens rust moet nemen. oprecht blij met je.

wovano voor alle hulp en de domme vragen te beantwoorden de laatste 2/3 weken. bedankt man en zie je op de meet!

mijn vriendin natuurlijk die het zware leven met mij aan ging en ik heb het haar niet altijd even makkelijk gemaakt de laatste maand toen het echt pittig begon te worden. low carb 6x per week trainen. 45minuten cardio per training. ze was overal bij. bij elke lange training waren wij samen.
hoe ik aan het zeuren was, dat ik geen leuke dingen wou doen omdat het in mijn ogen ten koste ging van mijn "contest" gelukkig maak ik het altijd weer goed met haar en ben ik weer lekker uit eten geweest met haar.

voor alle logvolgers, zonder jullie is er natuurlijk geen log. het mooiste aan de dbb contest vind ik toch altijd dat de logjes allemaal lekker actief zijn en iedereen interactief is met elkaar. ik heb in mijn hoofd weer nieuwe doelen waar ik aan ga bouwen. ik zal nog een foto posten die de collage niet gehaald heeft en misschien een ander beeld geeft dan de collage.

ik hoop dat jullie allemaal mijn log met plezier hebben gevolgd.

joejoe xx
 
Trots op jou:heart:
 
20200831_095403.jpg

Van links naar rechts. 30-08-20, 04-04-20, 14-06-20
 
Mooie cut, vooral je benen komen er goed uit nu.
 
goed werk man, staat er netjes bij.
 
Goed resultaat man!
 
Lekker bezig, goed verschil ook!
 
Top resultaat behaald man!
Was leuk om het live mee te maken, vooral richting het einde:thumb:
 
Mooi resultaat, mag je trots op zijn :flexbiceps:
 
Top! Wat zijn je plannen/doelen de komende tijd?
 
Top! Wat zijn je plannen/doelen de komende tijd?
wil wel eens goed boven de 90kg uit komen. heb het nog nooit gehaald om daarboven te komen qua lichaams gewicht. het hoeft niet snel want ga gewoon rustig massa bouwen maar dat is toch wel een leuk doel om begin volgende cut misschien eens 95/96kg te pakken.

en wat krachtdoelen. maar die zijn misschien iets te heftig dus die hou ik nog even voor mij.
qua trainingen ga ik sowieso weer terug richting powerlift gericht trainen met wat assitance voor de isolatie.
 
toevallig in gesprek gekomen met @wovano, samen besloten om te kijken of wij samen nog wat konden bereiken door dingen aan te passen en alles uit handen te geven. aanpassingen in mijn dieet en cardio om mijzelf 200% te geven. (zoals ik ben, als iemand mij wilt helpen zal ik altijd alles geven.) dit leverde zeker snel resultaat en de druk van mijn schouders was er een beetje af want iemand anders maakte mijn beslissingen ik hoef er niet meer over na te denken of het goed gaat uitpakken. elke dag ochtendgewicht doorgegeven en regelmatig shape updates. ik ben zeer blij met resultaat dat ik samen heb kunnen neer zetten met @wovano.

@wovano voor alle hulp en de domme vragen te beantwoorden de laatste 2/3 weken. bedankt man en zie je op de meet!
Geen dank hoor :D was voor mij natuurlijk ook spannend of alles ging uitpakken zoals ik had bedacht van tevoren maar ik ben heel tevreden met het resultaat wat je in die 2-3 weken met mijn hulp nog hebt weten neer te zetten :D echt top om iemand te helpen die alles precies opvolgt:)
 
Epic progress :cheer: :thumbs:
 
Wow top! Ook jij succes!
 
Back
Naar boven