Fitness Seller

Contest Log Furryx Contest 2020 strong>shredz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vandaag nog getraind. duidelijk even toe aan een deload.

1583699892922.png

dit was de planning.
dl eerste 3 sets gedaan. toen nog 3x5x100kg even ragen. en minder miepen endoor.
front squats iets anders vast gepakt en gingen opeens super easy.

word een saai weekje maar gaan er voor.
 
vandaag nog getraind. duidelijk even toe aan een deload.

Bekijk bijlage 482615
dit was de planning.
dl eerste 3 sets gedaan. toen nog 3x5x100kg even ragen. en minder miepen endoor.
front squats iets anders vast gepakt en gingen opeens super easy.

word een saai weekje maar gaan er voor.
Goede front skwat
 
Succes man! Natuurlijk weer in hier :D
 
Ook hier weer in. Succes!
 
Gisteren dagje deload gehad. de bedoeling is deze hele week deload te doen.
getraind op 50% van 1rm.

wu BP
3x5x50kg
OHP
3x5x30kg
inc BP plate loaded
3x10x40kg
cable fly's
3x12x9kg

Pulldown plate loaded
3x12x40kg
DB Rows
3x10x20kg

beetje biceps en triceps pompen.

enorm saai maar zo'n weekje is wel altijd even nodig merk ik. goed slapen, niet zo intensief trainen en lekker blijven eten.
deze week zal niet zo spannend zijn qua loggen maar gaan even bulken nog. tik bijna de 90kg aan.
 
In, succes kerel!
 
weer deload gehad.easy squat day. voor de rest beetje assistance gedaan.

SQ
wu
5x5x70kg (meer dan goeie diepte)
sumo DL
5x5x50kg
RDL
3x8x50kg
zittend kuiten
3x12
staand kuiten
3x10
leg ext
3x12
leg curl liggend
3x12
crunches
3x10
ander apparaat crunches
3x10

en weer klaar. morgen waarschijnlijk weer dagje deload en vrijdag nog. daarna weekendje weg met de baas (de vrouw) dan zal het laatste weekje bulken in gaan.
 
trainingen zijn wel eventjes klaar nu. ga wel proberen om wat BW ongein te doen thuis en af en toe met de vrouw maar 65kg squats gaan doen.
de bedoeling was om te gaan cutten vanaf vandaag. dit lijkt mij niet het meest slimme plan maar om nu stevig door te bulken voelt ook niet als een top idee.

voor hoelang de gyms gesloten zijn is ook nog maar even de vraag, en hoe ik dat ga indelen.
gewicht was vanmorgen 90kg. eigenlijk wat ik wou halen om te beginnen met cutten. deze week als balansweek gezien. maar gok tot over een week of 3.

joejoe
 
Hoe is het met de gains hier broer?
 
Hoe is het met de gains hier broer?
Karig. Gewicht nog steeds steady. Motivatie om thuis dingen te doen is er vrij weinig. Heb wel een aantal elastieken. En 1 setje db's die tot 12.5kg kunnen gok ik
 
misschien toch maar eens wat melden!

besloten om toch niet bij de pakken neer te zitten en iets minder zeuren dat het leven kut is. word oprecht depri van het feit dat de gyms dicht zijn. dat ik niet kan doen wat ik het liefst doe.

maar goed gaan weer actief bezig. 3 dagen trainen 1 dag rust etc. zijn allemaal home workouts of buiten in het parkje aan een oprek stang met wat banden hier en daar.

dag 1 borst/schouder/biceps
dag 2 benen/abs/kuiten
dag 3 rug/triceps

heb 1 setje db's 9.5kg soms voelen ze als 20 en trillen als een gek en draaien zelfs los maar het is beter dan niets.
nu zit ik wel een beetje hoe ik benen moet indelen. misschien iemand wat tips? squat/pistol squat/ lunges/rdl. wil niet teveel oefeningen doen.

oja en ik ga lichtelijk cutten. -300kcal en alles weer strikt tracken. kom ik nu op 3200kcal. aangezien het weer mooi weer is word er ook wel 3/4x gewandeld a 45/60min per keer.
 
Ik heb het ook moeilijk en dan komt mijn schoonmoeder iedere dag. Ik dacht dat dat de doelgroep was die we moeten beschermen. Daar zit ik voor binnen. Kan niet naar de gym. Pff echt nasty dit.
 
Ik heb het ook moeilijk en dan komt mijn schoonmoeder iedere dag. Ik dacht dat dat de doelgroep was die we moeten beschermen. Daar zit ik voor binnen. Kan niet naar de gym. Pff echt nasty dit.
Kun je je schoonmoeder niet vertellen dat dit niet helemaal de bedoeling is, voor haar eigen bestwil?
 
Ik doe squats - front squats - bulgarian split squats - lunges - leg extensions allemaal met banden voor quads
 
nu zit ik wel een beetje hoe ik benen moet indelen. misschien iemand wat tips? squat/pistol squat/ lunges/rdl. wil niet teveel oefeningen doen.
Ik ga momenteel prima op pistol squats + bulgarian split squats voor de quads en glutes. En ik zou bands aanschaffen als je die nog niet hebt. Met zware bands kun je ook prima RDL doen voor glutes en hams.
 
Kun je je schoonmoeder niet vertellen dat dit niet helemaal de bedoeling is, voor haar eigen bestwil?
Ze was geen risicogroep. Heeft alleen copd. Is geen hartpatient.
 
Back
Naar boven