Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb jij plannen om ooit te kuren?
ik heb een vriendin die niks begrijpt van kuren en zeker niet dat het niet zo onveilig is als 90% van de mensen denken.
ikzelf ben wel benieuwd naar de ervaring van kuren. maar ken mijzelf ook al te goed dat ik nooit een grens zou kunnen stellen dus waar ligt de grens dat het genoeg is.
 
ik heb een vriendin die niks begrijpt van kuren en zeker niet dat het niet zo onveilig is als 90% van de mensen denken.
ikzelf ben wel benieuwd naar de ervaring van kuren. maar ken mijzelf ook al te goed dat ik nooit een grens zou kunnen stellen dus waar ligt de grens dat het genoeg is.
Ben je niet in staat om het haar uit te leggen dan? Lastig om die grens te bepalen ja, weet ook niet wat je streef fysiek is eigenlijk.
 
Ben je niet in staat om het haar uit te leggen dan? Lastig om die grens te bepalen ja, weet ook niet wat je streef fysiek is eigenlijk.
nee zeker niet. opgegroeid vanuit een oudbollig gezin. van aas krijg je een klein piemeltje etc.

streef fysiek die heb je nooit naar mijn idee. moet altijd meer groter en droger. en in mijn geval ook nog eens sterker worden.
 
Sanca Saxon kan dit topic tijdelijk op slot? gaan hier wel verder na de contest.

 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven