Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jaaaa chicken kebab is :heart:
Beter was kaas aan de andere kant want dan perfect !
Bacon is life. Jammer dat ze niet kwart stukjes samen stellen doen.
 
Koop 4 diepvriespizza’s en snij van elk een kwart eraf, dan heb je 4 keer een 4-kwartenpizza (als je snapt wat ik bedoel) :D
teveel werk. het idee van naar dominos gaan is juist de bedoeling dat ik niks hoef te doen.

als ik vrienden had of mijn vriendin zou meer op kunnen zou dit een idee zijn.

Lol, de oplossing à la Marvin :o
marvin denkt in oplossingen niet problemen. vaak is voedsel geen probleem.
 
dus! over naar de orde van de dag LB power. wat ging die lekker met de tips die ik heb gebruikt.

-slack uit de bar halen
- focus op het bracen

alles ging zeker lekkerder dit worden easy stapjes omhoog qua kg's

vandaag zag er een beetje uit zoals dit:
SQ
4x5x75kg
setje 2 gefilmd door een maatje va nmij. zieke cameraman skills

DL
3x5x90kg (maak nu stapjes met 5kg per keer omhoog)
let vooral niet op die gast achter mij die na mijn laatste rep de camera in kijkt. geen idee wat die heeft gebruikt.

staand kuiten, zittend kuiten, abs en leg press. niet heel interessant maar wel gedaan.


tips zijn uiteraard weer welkom!
Natty87 Bokito RockOfAges ProudPizza BB_ (jij voegt je tegenwoordig ook al bij de pro's)
 
Squat:
- Denk dat je polsklachten gaat krijgen als je zo doorgaat, mits m'n vermoeden klopt dat je de barbell erg veel ondersteunt met je polsen.
Probeer de barbell in je rug te "trekken". Zie plaatje hieronder voor een voorbeeldje van hand placement.
- Je hebt tevens de bar vrij laag op je rug liggen (best low bar) maar je torso-houding komt meer in de buurt van een high bar.
Terugkomend op dat met je polsen; speel wat met je torso angle en/of bar placement op je bovenrug en let op je polsen
- Probeer echt nog te letten op je pelvic tilt / glutes aanspannnen

upload_2019-6-19_20-58-28.png


Deadlift:
- Iets breder staan (en handen ook iets breder) om in je startpositie met je heupen lager te kunnen beginnen. Kan kijken of je dit beter voor je werkt (misschien ook niet hoor)
- Hier ook nog steeds die holle rug... Misschien is het je alledaagse houding waarop je wat moet aanpassen, kan ook nautuurlijk. Of het heeft gewoon tijd nodig
 
Squat:
- Denk dat je polsklachten gaat krijgen als je zo doorgaat, mits m'n vermoeden klopt dat je de barbell erg veel ondersteunt met je polsen.
Probeer de barbell in je rug te "trekken". Zie plaatje hieronder voor een voorbeeldje van hand placement.
- Je hebt tevens de bar vrij laag op je rug liggen (best low bar) maar je torso-houding komt meer in de buurt van een high bar.
Terugkomend op dat met je polsen; speel wat met je torso angle en/of bar placement op je bovenrug en let op je polsen
- Probeer echt nog te letten op je pelvic tilt / glutes aanspannnen

Bekijk bijlage 458372

Deadlift:
- Iets breder staan (en handen ook iets breder) om in je startpositie met je heupen lager te kunnen beginnen. Kan kijken of je dit beter voor je werkt (misschien ook niet hoor)
- Hier ook nog steeds die holle rug... Misschien is het je alledaagse houding waarop je wat moet aanpassen, kan ook nautuurlijk. Of het heeft gewoon tijd nodig
Over de polsen true story! Als ik zwaarder ga squaten merk ik dat ook altijd snel aan mijn polsen dus! Blij dat ik weet hoe ik mijzelf het kan aanleren om te verhelpen.

Wat je bedoeld met torso verhouding en los bar squaten snap ik niet. Wel weet ik dat ik low bar fijner vind dan high bar.

Over mijn houding zowel squat als dl. Holle rug heb ik nou eenmaal last van. Hoe meer ik probeer te focussen op een rechters houding hoe meer ik of naar voren zak als een goodmorning of mijn kracht verlies.

Bedankt voor de moeite ProudPizza. Misschien weer eens op een meet er naar kijken!!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Wat je bedoeld met torso verhouding en los bar squaten snap ik niet. Wel weet ik dat ik low bar fijner vind dan high bar.

upload_2019-6-19_23-3-15.jpeg


Je squat in een high bar torso positie (links), terwijl de barbell ligt alsof je low bar squat
Daarom misschien wat spelen met beide factoren; kijken wat voor jou een fijne houding is
Nu verneuk je gewoon je polsen
 
Druk weekend gehad! Vrijdag examen mogen presenteren can mijn kerntaak 1 en 2. Presenteren is voor mij niet zo'n probleem. Wel belangrijk als ik dit haal is 75% van mijn opleiding afgerond.
Ging allemaal best easy. Nu afwachten op het resultaat een 6 is al genoeg om het te halen.

Van het weekend ook een DIY project gehad waar vooral de vrouw enorm blij mee is.
20190622_193205.jpg


Dan nog lb hypertrophy gedaan vandaag. Voelde eeuwen geleden alweer en mijn benen voelen dan al de hele avond lomp zwaar.

Train zag er ongeveer zo uit.

Front squat.
10x20
4x8x50kg

Veel te warm om lange sets te maken.

Db lunges
3x8x16kg

Easy maar toch lekker branden.

Leg extension, rdl, calf raises en leuk geweest.
Hooikoorts is killing me. Weinig longinhoud ook.

Fotootje na de leg training. Ben wel gelukkig hoe ik er nu bij sta. Cheat veel te veel maar weegschaal blijft steady rond de 80kg. na de vakantie Zweep erover qua strikt zijn met voeding en lekker groeien!

20190624_212730.jpg
 
Druk weekend gehad! Vrijdag examen mogen presenteren can mijn kerntaak 1 en 2. Presenteren is voor mij niet zo'n probleem. Wel belangrijk als ik dit haal is 75% van mijn opleiding afgerond.
Ging allemaal best easy. Nu afwachten op het resultaat een 6 is al genoeg om het te halen.

Van het weekend ook een DIY project gehad waar vooral de vrouw enorm blij mee is.
Bekijk bijlage 458817

Dan nog lb hypertrophy gedaan vandaag. Voelde eeuwen geleden alweer en mijn benen voelen dan al de hele avond lomp zwaar.

Train zag er ongeveer zo uit.

Front squat.
10x20
4x8x50kg

Veel te warm om lange sets te maken.

Db lunges
3x8x16kg

Easy maar toch lekker branden.

Leg extension, rdl, calf raises en leuk geweest.
Hooikoorts is killing me. Weinig longinhoud ook.

Fotootje na de leg training. Ben wel gelukkig hoe ik er nu bij sta. Cheat veel te veel maar weegschaal blijft steady rond de 80kg. na de vakantie Zweep erover qua strikt zijn met voeding en lekker groeien!

Bekijk bijlage 458819
Weuwwwwwwwww die banken zijn vet cute :D

Lekker getraind ook, zie ik! :)
 
Weuwwwwwwwww die banken zijn vet cute :D

Lekker getraind ook, zie ik! :)
Moeten alleen nog kussens in! Voor de rest niet slecht voor iemand die in de verkoop werkt en beter kan praten dan werken.
 
Druk weekend gehad! Vrijdag examen mogen presenteren can mijn kerntaak 1 en 2. Presenteren is voor mij niet zo'n probleem. Wel belangrijk als ik dit haal is 75% van mijn opleiding afgerond.
Ging allemaal best easy. Nu afwachten op het resultaat een 6 is al genoeg om het te halen.

Van het weekend ook een DIY project gehad waar vooral de vrouw enorm blij mee is.
Bekijk bijlage 458817

Dan nog lb hypertrophy gedaan vandaag. Voelde eeuwen geleden alweer en mijn benen voelen dan al de hele avond lomp zwaar.

Train zag er ongeveer zo uit.

Front squat.
10x20
4x8x50kg

Veel te warm om lange sets te maken.

Db lunges
3x8x16kg

Easy maar toch lekker branden.

Leg extension, rdl, calf raises en leuk geweest.
Hooikoorts is killing me. Weinig longinhoud ook.

Fotootje na de leg training. Ben wel gelukkig hoe ik er nu bij sta. Cheat veel te veel maar weegschaal blijft steady rond de 80kg. na de vakantie Zweep erover qua strikt zijn met voeding en lekker groeien!

Bekijk bijlage 458819
Als je gewicht ondanks het cheaten het zelfde blijft zou ik niet klagen man :P
 
Bacon is life. Jammer dat ze niet kwart stukjes samen stellen doen.

Helemaal vergeten.....
Maaaaarr je kunt natuurlijk ook gewoon 2 medium half/half bestellen:P
 
Wow! Die bank is nice man!!

Respect dat je dat zelf hebt gemaakt:bow:

Shape ziet er ook goed uit..goedee schouder en arm:thumbs:
 
Als je gewicht ondanks het cheaten het zelfde blijft zou ik niet klagen man :P
ik klaag zeker niet als ik deze shape kan volhouden tot aan de vakantie dan ben ik zeker tevreden!
daarna flink groeien.

Helemaal vergeten.....
Maaaaarr je kunt natuurlijk ook gewoon 2 medium half/half bestellen:P
maar, dat is ook wel een uitdaging. ik sta ervoor open :)

Wow! Die bank is nice man!!

Respect dat je dat zelf hebt gemaakt:bow:

Shape ziet er ook goed uit..goedee schouder en arm:thumbs:
thanks marvin! ben er ook wel een beetje trots op. bouwvakker zal ik nooit worden en ben ook veel te lui om een plankje op te hangen. meer ook omdat ik geen gereedschap heb maar een projectje knutselen ben ik altijd voor in.

shape mag ik niet over klagen maar wil toch wel graag weer richting 90kg+
 
Bijna 1 week later misschien even een training loggen.

Front squat
10x40
8x50
8x50
8x50

Db lunges
3x20x18kg

Leg extension
12x50
12x50
12x60
12x60

Rdl
3x10x een beetje

Kuitjes plate loaded machine ding super kut van technogym.
15x120kg
12x160kg
12x160kg
20x120kg
20x80kg

Beetje buik en doei. Over 2 weken lig ik in Mexico daarna weer volgas qua eten.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven