MuscleMeat

FurryX. dikkertje dap

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Prima workout inderdaad! Lekkere DB presses ook!:thumbs:
Vorige bulk zat ik max op 34kg en toen kreeg ik al snel een blessure aan mijn borst/schouder. Het gaat nu wel aardig maar voel het soms nog wel waardoor ik niet te snel meer durf te pushen.

Enfin detrain lower power tijd.

Sq
Rekken strekken
10x20
5x40
3x60
4x5x82.5

Dl
3x5x105kg
Ging echt easy daarna met een maatje uit de gym wat lopen knallen.

Leg press
12x80
12x120
12x160
12x200
10x240
6x280
Hij stopte halverwege waar ik dus nog even door ging. Met gewichten wat ik beter voel.

Kuiten plate loaded
12x120
12x140
10x160
Paar dropsetjes hoge reps.

Leg extension
12x50
12x60
12x70
12x70
Vandaag weer sterk. Heb ook geen reet uitgevoerd op het werk.

Leg curl en beetje buik. Dan past er weer wat shoarma in.
 
Op weg naar Schiphol. 12:00 vliegen!
Vanmorgen nog even stiekem op de weegschaal gestaan. Schommel nog lekker rond de 81.5kg. Na de vakantie zweer erover. Tot de 95kg "proberen".

Aangezien ik al moeite had tot 90kg zijn dit wel goals hé Vonk
 
Ja? Ga je naar de vakantie bulken tot 95kg? :eek: <-- heb je daar al een plan voor? Hoeveel tijd je er voor uittrekt, calorie verdeling / inname?

Succes en fijne vak!
 
Ja? Ga je naar de vakantie bulken tot 95kg? :eek: <-- heb je daar al een plan voor? Hoeveel tijd je er voor uittrekt, calorie verdeling / inname?

Succes en fijne vak!
Yes. Na de vakantie beginnen en geef het 6/7maanden als alles volgens plan loopt.

Zo clean mogelijk. Maar op een gegeven moment word het wel chocomel gains. Begin op 3400kcal als ik terugkom.
 
Enjoy your holiday.
Goeie reis een vreetze. :thumbs::cheer:
 
Als je nu 81.5kg weegt kan ik je garanderen dat als jij binnen 6 maanden 95kg wilt wegen je 90% fat gains gaat maken, moet je moet on gaan. En dan nog is het niet realistisch.
 
Als je nu 81.5kg weegt kan ik je garanderen dat als jij binnen 6 maanden 95kg wilt wegen je 90% fat gains gaat maken, moet je moet on gaan. En dan nog is het niet realistisch.
13,5 kg kan prima in 10 weken.
:needle: :trollface:
 
13.5kg VVM niet hoor..zelfs niet met :needle::needle::needle::needle:
Alleen ik.
:jk: althans, dat VVM dan. 13,5 bruto kan prima. In mijn natty bulk kwam ik 15 kg in 8 maanden aan. Verhouding spiermassa/vetmassa geen idee.
 
Laatst bewerkt:
Enjoy your holiday.
Goeie reis een vreetze. :thumbs::cheer:
Thanks! Mooi oord wat ik even kort heb gezien.
Vreetze zal wel beetje meevallen.

Als je nu 81.5kg weegt kan ik je garanderen dat als jij binnen 6 maanden 95kg wilt wegen je 90% fat gains gaat maken, moet je moet on gaan. En dan nog is het niet realistisch.
Ik ben wel beetje klaar met het forum en de zogenoemde adviezen. Iedereen staat altijd maar klaar met een mening.

Je cut teveel er blijft niks over.
Je kan nooit zoveel gainen dat word alleen maar fat.
Je traint teveel volume etc.etc.

Ik ga lekker mijn ding doen en kijken waar ik mij goed voel. Als ik mij op 88kg te dik voel ga ik misschien alweer cutten. Zie wel hoe het allemaal loopt.

Voor nu vakantie.

Als ik mijn log nog bij zal houden..
 
Mijn mening Feit is dat een spuit erin in ieder geval werkt. ;);)
 
Terug van vakantie gisteren aangekomen. Net voor de ellende die begon op Schiphol gelukkig. Kon het niet laten om direct de gym maar in te duiken!

Doel is om nu lekker te gainen in stapjes. Zie wel wanneer ik wat ga doen en hoe.
Zou op de weegschaal gaan staan maar de batterij is 100% leeg.

Ub power 1

Bp
5x5x75kg
had eigenlijk 4x5 moeten zijn maar dat was dus een foutje waardoor ik wat opgejaagd was.

Inc bp
4x10x24kg

Cable fly
3x15x7.5

Bb row
4x5x70kg

Cable pulldown
4x10

Side raises
3x8x10kg

Plate loaded shoulder press.
4x10
Had ohp moeten zijn maar geen kracht voor. Doe ze wel op lb dag.

Wat armen gedaan nog.

20190724_215109.jpg
 
Goed vakantie gehad zo te zien!:D

Nu dus gelijk de bulk in?
 
Ach, zo creeer je wel een beter startpunt..:rolleyes:
Ik vind mijn startpunt sowieso niet raar. Het word vanzelf weer zomer om er beter bij te lopen.

Prima post vakantie shape toch?? Ben je nog aangekomen?
Vind ik ook. :) moet zeggen heb voor de vakantie een maand van te voren eigenlijk niet echt meer bijgehouden hoeveel ik woog. Vanaf vandaag weer gedaan en eten tracken doe ik weer serieus.

Weegschaal geeft nu 81.6kg. Dit is min of meer wat ik voor mijn vakantie ook woog. Laatste gemeten was ik 78.7kg en dat was 1 juni. (Dit zou wel eens de dag van de meet kunnen zijn)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven