XXL Nutrition

FurryX. dikkertje dap

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heerlijk getraind lekker stapje zwaarder hier en daar. Oefeningen gingen ook gewoon relaxed qua uitvoeenhier en daar beetje beuken.

Nu Dat de weegschaal zo lekker bezig is hoop ik midden eind januari echt wel de 90kg voorbij te gaan dat zou mijzelf toch echt enorm blij maken.

En ofcourse Vonk ook.

Db side raises (schouder wu)
4x15x4

Inc db press "15°
1xwu

10x24
10x28
10x30
10x30

Plate loaded chest press
10x50
10x50
10x50
10x50
3xdropset

Cable lateral raise
8x5
8x5
8x5

Db hammer curl
10x12
10x12
10x12

Db front raise
8x8
8x8
8x8

Cable fly "breed"
10x12.5
10x12.5
10x12.5

One arm cable curl
10x10
10x12.5
10x12.5

Upright row ez bar
10x10
10x15
10x15

Pec deck
10x50
10x50
10x50
3xdropset

Rope biceps alla punjab
10x10
10x10
10x10
2x dropset

Db shoulder press "smith"
10x18
10x18
10x18

Smith shrugs 1 sec vasthouden
10x30
10x40
10x40
 
Lekker man!

Wat gaat je cut plan worden? Gewoon puur tot wanneer je zin hebt of bepaald gewicht/vp?
 
Net terug van trainen + spoeddokter bezoek, na het trainen kreeg ongelooflijke steken bij mijn nier blijkbaar heb ik een niersteen aanval gehad en ben ik voor het eerst aan mijn leven aan de drugs, ben ook echt helemaal wappie.

Dik aan de morfine en daarvoor nog diclofinac. Echt top tijd dit! Kreeg het wel ingespoten lekker in mijn billen haha

Kusjes en tot later
 
Pfff sterkte. :(

Gaan ze nog verder kijken naar nierstenen?
 
Wow, dat is kl*te!
Moet je onder de verbrijzelaar?
 
Ze konden eerst niks vinden in het plasje, nu is het afwachten of ik het tot dit weekend volhoud met de pijn, anders weer terug naar dokterswacht.

Zit nog steeds lekker onder de morfine en heb geen trek, ben misselijk en enorm duf. Dus dit is een heel slecht weekend voor mij. Die ik eigenlijk vol had gepland met sporten..
 
Sterkte :(
 
Laatst bewerkt:
Sterkte inderdaad! Hopelijk krijg je geen tweede crisis, en ben je er snel van verlost.
 
Vanavond zonder morfine proberen, wel bijna heel de dag op bed of bank. Val ook zomaar in slaap. Benieuwd wat de huisarts morgen zegt.

Eten is op het moment ook wel erg kansloos. Komende week maar even niet op de weegschaal staan. Kijken wanneer ik weer fit genoeg ben om te gaan sporten.
 
zonder morfine mislukt, vannacht rond 4 wakker geworden en besloten toch liever kies voor de upper life!
 
Geen idee wat ik moet vinden na vandaag, eerst echo gehad, daarna de arts ook nog even kijken dus nogmaals zelfde echo. Als extraatje nog even buikfotos laten maken.

Toen mocht ik naar huis zonder dat ik nog iets weet. Drama nog steeds. Regelmatig pijn soms door de morfine heen ook. Even afwachten wat de huisarts mij dan weer verteld
 
Pfff duurt altijd lang.
Sterkte.. :(
Maar als er echt direct iets is dan weet je t ook meteen.

Heb dat 1x gehad. Strontziek en kreeg mijn arm niet omhoog.
Foto's maken longen. Nadien 45 min zitten wachten want ik moest even wachten. Duurde me wat lang.... dus vragen en was meteen een afspraak gepland bij de longarts....
Kon meteen door in mijn uppie en bleek een longembolie te hebben.....
 
Resultaat is belabberd te noemen.

Maar goed dat weerhield mij er niet van om gisteren alvast een training te proberen! Heb borst biceps schouders gedaan met overal wat lichtere gewichten.

Blij dat ik geweest ben maar het loggen niet echt waard.

Kilootje of anderhalf afgevallen door dit geintje.
Nog 6 weken om te bulken dan mag eindelijk de cut beginnen!!
 
Resultaat is belabberd te noemen.

Maar goed dat weerhield mij er niet van om gisteren alvast een training te proberen! Heb borst biceps schouders gedaan met overal wat lichtere gewichten.

Blij dat ik geweest ben maar het loggen niet echt waard.

Kilootje of anderhalf afgevallen door dit geintje.
Nog 6 weken om te bulken dan mag eindelijk de cut beginnen!!

Doelgewicht is een goed streven en zal je zeker helpen in je kracht progressie. Persoonlijk snap ik de komende cut niet. Het is winter en ik zou gewoon door gaan. Er zit ook nog iets in tussen bulk en cut ;)
 
Doelgewicht is een goed streven en zal je zeker helpen in je kracht progressie. Persoonlijk snap ik de komende cut niet. Het is winter en ik zou gewoon door gaan. Er zit ook nog iets in tussen bulk en cut ;)
Wat zou jij adviseren om te doen? Heb mijn bf misschien te hoog laten oplopen waar ik mij meer aan stoor. En heb enorm moeite met al het eten naar binnen werken.

Het idee is ook om met Pinksteren er redelijk bij te staan en eind juli alweer beginnen met bikken, dat zou bijna een cut van een halfjaar zijn mocht dat nodig zijn.

Dit is wel allemaal in overleg met Vonk
 
Misschien weer eens wat melden hier. Ben sinds vorige week vrijdag weer aan het beuken na 1 weekje lekker aan de morfine zitten.

Gewicht is 86.8kg kilootje lichter dan het was.
Verwacht volgende week weer dat het beter gaat. Eet weer lekker strikt hou ook regelmatig bij in mfp wat ik eet. Traindagen zijn 4.000kcals en rustdagen minimaal 3400 hier en daar wat snacks extra boven op de 3400.

Merkte toevallig laatst dat ik niet 75gr havermout neem maar 150gr. Klein foutje wel een nadeel dat ik denk dat mijn onderhoud weer wat hoger ligt.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Weet je nou al waar je klachten vandaan kwamen? Zou toch wel willen weten wat er loos is tbh.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven