MuscleMeat

FurryX. dikkertje dap

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Misschien weer eens wat melden hier. Ben sinds vorige week vrijdag weer aan het beuken na 1 weekje lekker aan de morfine zitten.

Gewicht is 86.8kg kilootje lichter dan het was.
Verwacht volgende week weer dat het beter gaat. Eet weer lekker strikt hou ook regelmatig bij in mfp wat ik eet. Traindagen zijn 4.000kcals en rustdagen minimaal 3400 hier en daar wat snacks extra boven op de 3400.

Merkte toevallig laatst dat ik niet 75gr havermout neem maar 150gr. Klein foutje wel een nadeel dat ik denk dat mijn onderhoud weer wat hoger ligt.
Hoe kan je dat nu niet merken?? Das toch een aardig verschil :o

Is de pijn nu wel wat weggetrokken? weet je al wat het was?
edit: zie net je bericht aan Vonk Dus je weet nu wss wel wat het was.. Hoop dat het snel weg is en weg blijft.
 
Hoe kan je dat nu niet merken?? Das toch een aardig verschil :o

Is de pijn nu wel wat weggetrokken? weet je al wat het was?
edit: zie net je bericht aan Vonk Dus je weet nu wss wel wat het was.. Hoop dat het snel weg is en weg blijft.
Ik dacht dat een schep 25gr was en niet 50 was. Wat het blijkbaar dus is.

Maar goed wil het niet meer over hebben want het heeft genoeg stress opgeleverd waar ik wel klaar mee ben uiteindelijk. Het doel is om asap de 90kg te halen.
 
En dat gaat je zeker lukken! :) :thumb:
 
Kleine update hang nog steeds rond de 87kg als het vrijdag nog niet uppt, gaat er in de voeding vast weer iets uppen.

Vandaag heerlijk rug getraind en ook heb ik met een aardappel wat foto's gemaakt. Rug op de foto zetten blijft moeilijk natuurlijk.

20181210_195712.jpg
20181210_195735.jpg
 
Heel bijzonder moment. Mijn vriendin wou toch wel weer eens mee proberen om samen te trainen. Super leuk hebben samen benen gedaan.

Hoop dat ze weer eens mee wil en misschien wel blijvend!

Ben wel bang dat ik haar zo heb gesloopt dat ze eventjes genezen is van het woord sportschool
 
Vanmorgen 87.6kg ! Na 6 dagen op 86.8 gezeten te hebben laten wij hopen dat het niet tijdelijk is.
 
Weegschaal is aan het rollen met mij. Van 88.3 naar 88.1 naar 87.9 resultaat. De rotzak.
 
Niet te vaak wegen he, fuck de mindfucks.
 
Niet te vaak wegen he, fuck de mindfucks.
Deze week in de gaten gehouden. Als ik goed eet dat het nog steeds stijgt of dat wij iets moeten aanpassen. Hoeft gelukkig nog steeds niet.

Kan niet wachten om te gaan cutten, het is enorm dichtbij nu !!!
 
Je bent er bijna :D
 
Pun en ik hadden het er thuis nog even over, maar het leek ons een goed idee je bulk door te trekken tot april!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Pun en ik hadden het er thuis nog even over, maar het leek ons een goed idee je bulk door te trekken tot april!
Ik denk dat jullie beter niet meer kunnen praten thuis :scold:. Vanaf mei al bezig zijn om een dikzak te worden. Meer dan genoeg.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Getting close!! 88.7kg. Vanavond rug martelen en de vrouw gaat ook weer mee kijken of ik haar wat kan bijbrengen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Helemaal kotsmikkelijk van het eten, veel last van maagzuur en ben het zat om zoveel te eten dag in dag uit.
 
Wat noem je veel?

Misschien toch ergens wat aan (laten) passen?
 
Misschien hier ook eens war melden, kerst en grappen overleefd weegschaal zegt plus/minus 89kg mag niet klagen maar ben blij dat de cut 7 januari word ingezet! Lang genoeg gebulkt ook. En er mag wel weer wat zichtbaar worden aan mijn lichaam.

31e nog werken dan 4 dagen vrij, 5e weer werken.

Benieuwd wat het nieuwe jaar mij gaat brengen qua school, gym en relatie.. hopen dat alles een stijgende lijn heeft
 
sq
10x60
8x80
8x90
8x100
4x110

Standing leg curl "4"
8x20
8x25
8x25
8x25

Cable rope ab crunch
10x25
10x25
10x25
10x25

Leg extension "4"
8x95
8x95
8x95
8x95
3x dropset

Calf plate loaded machine
10x60
10x80
10x100
10x100
3x dropset

Walking lunges met db 16kg
20
20
20
20

Seated calf raise Smith
10x160
10x160
10x160
10x160
3x dropset


Adductor ss
4x10x25

Abductor ss
4x10x30
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
gisteren bij Vonk en HillR geweest om te trainen en vooral naar mijn uitvoering laten kijken, aangenaam verrast hoe goed en hoe makkelijk alles ging.
trainingsschema en voedingsschema hebben hier en daar wat tweakjes gekregen.

zo mag ik nu af en toe met bepaalde oefeningen echt weer gaan gooien met gewichten en soms een beetje cheaten.
qua voeding gaan we nu strikt zijn, geen chocomel meer op het werk, thee met suiker laat ik ook even staan en de cola thuis laat ik wel door mijn vriendin op drinken.

hopelijk mag ik nu een hele goede cut neer zetten. ookal zullen de meesten zeggen blabla je kan er nog wel 10kg aan bulken maar ik vind mijn vp te hoog en vooral de ergernis dat ik zelf geen progressie meer zie.
dit is ook voor het eerst in mijn leven een serieuze cut. ben benieuwd hoe ver ik ga komen.

stats: mei 2018
75/76kg

januari 2019
88/89kg
 
'Mag' je wel cola zero enzo drinken? Of is het meer voor jezelf om een lijn te trekken?
 
'Mag' je wel cola zero enzo drinken? Of is het meer voor jezelf om een lijn te trekken?
ik mag het wel maar vind dat echt pure meuk. er gaat niks boven een echte coca cola met ijsklontjes.
het begint bij mij ook altijd met eerst 1 cola en dan is die stap naar de dubbele big tasty ook zo genomen. standaard pizza op vrijdag ook.
dus hou het graag clean. hou ik het langste mee vol.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven