AndroidHealthClinic

Fury DMZ (pro-hormoon / pre workout)

Bezoekers in dit topic

probably102

Novice
Lid geworden
16 mei 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
67kg
Ik was op zoek naar een pre workout met DMAA en ik vond deze pre workout en heb hem direct besteld. Achteraf na de ingredienten te hebben doorgelezen ben ik er achter gekomen dat er ook de pro hormoon Dymethazine (DMZ) in zit. Er word aanbevolen elke dag een scoop te nemen ook op niet trainings dagen dus gewoon als een kuur.

Mijn vraag is; Hoe schadelijk kan dit voor mij zijn ivm met 75mg dmaa per dag en aangezien de pro hormoon dmz hierin zit, en wat is jullie advies?

Beschrijving van het supplement:

"On training days, take 1 scoop approximately 30 minutes before your workout. On non-training days, take 1 scoop every morning. We recommend using Fury DMZ in 8 week intervals followed by a 4 week PCT. "


*45 Servings/1 Scoop per serving/Flavor: Candy Crush

  • 350mg Caffeine Anhydrous
  • 75mg DMAA (1,3 Dimethyl)
  • 30mg Dymethazine (DMZ)
  • 200mg Epicatechin
  • 1000mg D-Aspartic Acid
  • 3000mg Beta-Alanine
  • 1000mg BCAA's
  • 15mg Pikatropin
  • 500mg Creatine Monohydrate
  • 500mg Citrulline Malate
 
DMZ is de vervanger van de "prohormoon" superdrol. Het is gewoon een steroid.


Prima preworkout, maar als je even DMZ opzoekt kun je lezen dat het je eigen testosteronproductie onderdrukt. Nakuur dus.
 
Zeker als je het van plan bent om 8 weken te nemen ;)
 
DMZ is de vervanger van de "prohormoon" superdrol. Het is gewoon een steroid.


Prima preworkout, maar als je even DMZ opzoekt kun je lezen dat het je eigen testosteronproductie onderdrukt. Nakuur dus.

Heb je dit wel goed? 8 weken sd op 30mg
..
 
Heb je dit wel goed? 8 weken sd op 30mg
..
DMZ wordt "superdrol met minder sides" genoemd. Ik heb er zelf geen ervaring mee, moet ik eerlijk zeggen.

Ik zou deze PWO niet nemen, als je niet de intentie hebt om te kuren.
 
DMZ wordt "superdrol met minder sides" genoemd. Ik heb er zelf geen ervaring mee, moet ik eerlijk zeggen.

Ik zou deze PWO niet nemen, als je niet de intentie hebt om te kuren.

Ja ik zit nu met 2 opties. Deze pre workout helemaal niet nemen. Of een kuur van 4 weken.

DMZ heb ik me al best veel over ingelezen. Maar bij de 2e optie ben ik niet zozeer bang voor de schadelijkheid van DMZ. Maar het feit dat ik 28 dagen lang een pre workout moet nemen (met 75mg dmaa). Want even voor de duidelijkheid de dmz zit er niet apart bij maar het zit dus in de pre workout.
 
Ik weet voor een feit dat er veel mensen zijn die orals alleen op trainingsdagen nemen, preworkout. Wat dat betreft is het niet iets raars.

Als je alleen op zoek was naar een preworkout, zou ik dit niet doen.
 
Ik zou niet aan dit soort vage shit beginnen en als je wilt kuren gewoon een fatsoenlijke kuur samenstellen.
Dit.

Maar mocht je het toch willen gebruiken, dan zou ik voor een beetje stabiele waardes toch iedere dag, danwel om de dag, de dosering nemen.
DMZ (superdrol) is wel een prima PH. Hou wel rekening met lever beschadiging qua al ook ed. Nakuur kan, maar hoeft niet perse met 30mg per dag.
 
Dit.

Maar mocht je het toch willen gebruiken, dan zou ik voor een beetje stabiele waardes toch iedere dag, danwel om de dag, de dosering nemen.
DMZ (superdrol) is wel een prima PH. Hou wel rekening met lever beschadiging qua al ook ed. Nakuur kan, maar hoeft niet perse met 30mg per dag.

Nakuur hoeft nooit persee :p zitten mensen hier op het forum die cruisen en blasten zonder nakuur op het einde en die zijn prima herstelt

Ikzelf kuur wel altijd na. 1x niet gedaan 7-8 jaar geleden
 
Dit.

Maar mocht je het toch willen gebruiken, dan zou ik voor een beetje stabiele waardes toch iedere dag, danwel om de dag, de dosering nemen.
DMZ (superdrol) is wel een prima PH. Hou wel rekening met lever beschadiging qua al ook ed. Nakuur kan, maar hoeft niet perse met 30mg per dag.

Heb nog geen tijd gehad om de link door te nemen maar als het dus echt sd is, is 30mg veel en gaa't je lever dat niet leuk vinden


First hand ervaring hier
 
Heb nog geen tijd gehad om de link door te nemen maar als het dus echt sd is, is 30mg veel en gaa't je lever dat niet leuk vinden


First hand ervaring hier

Ja ik heb me erover ingelezen en het is heel toxisch voor de lever.

First hand ervaring? Merk je iets van de leverschade of is het alleen door bloedwaardes te zien
 
Ja ik heb me erover ingelezen en het is heel toxisch voor de lever.

First hand ervaring? Merk je iets van de leverschade of is het alleen door bloedwaardes te zien
je word vanzelf geel maar dan ben je wss al wat te laat..
 
Ja ik heb me erover ingelezen en het is heel toxisch voor de lever.

First hand ervaring? Merk je iets van de leverschade of is het alleen door bloedwaardes te zien

Dat merk je wel. Je huid en oogwit word geel, urine zoals donker bier zelfs na 5 liter drinken, geen honger en hele dag kunnen slapen.

Waardes waren erg hoog bij mij toen
 
je word vanzelf geel maar dan ben je wss al wat te laat..
Nee dan valt het nog mee, binnen 4 weken waarden men waardes weeer acceptabel
 
Ik heb ook deze pre-workout gekocht, met het idee een pre-workout met dmaa erin te kopen.
Ik wil geen pro-hormoon gaan gebruiken, dus weggegooid geld en ik kan hem op markplaats ook niet aanbieden.
Iemand enig idee hoe ik de pot DMZ Fury kan verkopen?
Ik heb dus 50 euro voor niks betaald, echt zonde.
Dus koop dit niet als je gewoon een pre-workout met dmaa wil kopen.
 
Back
Naar boven