MuscleMeat

FvD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Rob

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
6 dec 2018
Berichten
616
Waardering
728
Lengte
1m75
Dag Allen,

Naast mijn voorliefde voor sport, volg ik ook graag politiek. Zo waar is er een renaissance opkomst, maar mis ik een topic hierover. Met veel liefde zorg ik er voor dat deze er nu wel is.
157c6z5.png


Post hier je ongezouten propaganda!

Saneer het,

Big Rob
 
Dhr. Baudet te gast bij linkse tv presentator Twan Huys met als onderwerp het Marrakesh Pact. Thierry legt de vinger op de zere plek, maar Twan probeert Thierry te framen(wat niet is gelukt).
 
Thierry is de Jesse klaver van rechts. Ook zo’n irritant mannetje. :(
Wat vindt je van zijn ideeën en waar hij voor staat? Ben jezelf ook gelieerd aan een partij of heb je een voorkeur?
 
Thierry is de Jesse klaver van rechts. Ook zo’n irritant mannetje. :(
Zei ik ook al in ander topic. Je hoort ze allebei praten maar het slaat gewoon niet aan. Zonder Hiddema moest die blij zijn als hij nipt een zeteltje zou halen.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Zei ik ook al in ander topic. Je hoort ze allebei praten maar het slaat gewoon niet aan. Zonder Hiddema moest die blij zijn als hij nipt een zeteltje zou halen.
Dat is een vrij zure en linkse opmerking. Ook die zijn welkom :) Jij vertegenwoordigd het PvdA op dit forum?
 
Baudet over klimaatverandering met wetenschappelijke onderbouwing.
 
PVV is pure tijdverspilling.
 
PVV is pure tijdverspilling.

eens,maar Bosma is toch wel een verademing in ons huidige politieke klimaat ,

een mooie mix van humor ,confrontatie en feiten ,


overigens is alle politiek tijdverspilling ,echte veranderingen komen er toch niet zolang er

een grote middengroep is die het nog relatief goed heeft ,wel zouden we onze prins pils

alvast rondjes kunnen laten rijden in een mooie koets in Sarajevo ,bij grote voorkeur

op 28 juni
 
Laatst bewerkt:
eens,maar Bosma is toch wel een verademing in ons huidige politieke klimaat ,

een mooie mix van humor ,confrontatie en feiten
Dit vind ik ook, maar ik zou er niet op stemmen
 
Prof. mr. Paul Cliteur in 2016 een heldere analyse over theoterrorisme (religieus gemotiveerde terrorisme). Paul Cliteur is op dit moment voorzitter van het wetenschappelijk instituut van Forum.
 
Laatst bewerkt:
Dag Allen,

Zo waar is er een renaissance opkomst, maar mis ik een topic hierover. Met veel liefde zorg ik er voor dat deze er nu wel is.
De renaissance (letterlijk: wedergeboorte) is een periode in de Europese cultuurgeschiedenis die volgde op de middeleeuwen. De term kwam in de 19e eeuw ook in omloop als historisch periodebegrip. De renaissance als laatmiddeleeuwse culturele beweging begon in Italië in de veertiende eeuw (trecento) en verspreidde zich in de volgende eeuwen over de rest van Europa.

De Italiaanse humanisten die de term renaissance introduceerden, meenden dat na een periode van verval, de middeleeuwen, een nieuwe gouden eeuw was aangebroken, die niets minder was dan een 'wedergeboorte' van de verworvenheden van de klassieke oudheid. De acceptatie van renaissance als periodebegrip had niet alleen te maken met de herleving van de klassieke oudheid en de wijze waarop deze periode werd gecontrasteerd met de tijd die daaraan voorafging. De term verwijst ook naar de 'geboorte' van belangrijke nieuwe ontwikkelingen in deze periode, zoals de teloorgang van het feodale stelsel, de ontdekking van nieuwe continenten, het copernicaanse stelsel in de astronomie en de uitvinding of introductie in Europa van drukpers, papier, kompas en buskruit. Moderne historici zien echter op heel wat gebieden geen scherpe breuk met de middeleeuwen, en benadrukken dat er eerder sprake was van continuïteit en verdere ontwikkeling van processen die reeds in de middeleeuwen waren begonnen.

Da_Vinci_Vitruve_Luc_Viatour.jpg
 
Renaissance van wat?

Als je onze lavendel liefhebbende, verkeerd Latijn sprekende, klimaat probleem ontkennende en eigen voorbeeld verloochende Baudet mag geloven komt er als je op hem stemt een Renaissance in de Nederlanden. Wij zitten namelijk nu in de donkere middeleeuwen met immigratie, corrupte politici, fake news en vul in elk ander willekeurig op de onderbuik gevoel inspelende angst in. Hij zal ons verlichting brengen en Nederland weer een glorieus land maken

Of zoiets dergelijks.......
 
Als je onze lavendel liefhebbende, verkeerd Latijn sprekende, klimaat probleem ontkennende en eigen voorbeeld verloochende Baudet mag geloven komt er als je op hem stemt een Renaissance in de Nederlanden. Wij zitten namelijk nu in de donkere middeleeuwen met immigratie, corrupte politici, fake news en vul in elk ander willekeurig op de onderbuik gevoel inspelende angst in. Hij zal ons verlichting brengen en Nederland weer een glorieus land maken

Of zoiets dergelijks.......
Bijdehand doen en het dan hebben over een verkeerde uitspraak van latijn, heb je zelf door waarom dat niet zo goed samen gaat?

Ontopic: uiteraard in!
 
Bijdehand doen en het dan hebben over een verkeerde uitspraak van latijn, heb je zelf door waarom

Ik doe niet bijdehand maar berust me gewoon op de feiten. Als Baudet op een of andere manier per se Latijn wil spreken (om elitair over te komen o.i.d.) doe het dan tenminste goed.

Maar politiek is een mening eh, en in de democratie mag iedereen stemmen dus ik laat jullie dit topic hebben.

Dat ik af en toe feiten deel in plaats van de in mijn optiek vaak onzin van Baudet staat mij ook vrij. (Toch?). Leven en laten leven
 
Back
Naar boven