Fitness Seller

FvD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen punt? Of juist wel ;)
giphy.gif
 
Los van Baudet's gedrag, heeft de Fvd als partij een groot aantal programma-punten waar ik gewoon vierkant achter sta.
Dus als ik alle 'onderbuik' zaken even laat voor wat het is, dan blijft er objectiever bezien nog steeds genoeg over om te kunnen zeggen dat de Fvd mijn stem waard zou kunnen zijn.

Dat geldt voor mij ook wel, maar daar 180° omgedraaid, ik ben het wel eens met een groot aantal programma-punten, maar juist zijn houding staat mij tegen. Als ik er objectiever over zou denken groeit een kans dat ik er op stem juist.
 
043-AF933-E69-F-4-F25-BAF2-4-B02-D5-DC124-C.jpg

En de leugens zijn weer begonnen.
 
Welke leugens en waar trapt iedereen in?
 
Misschien wachten tot het klimaatakkoord is doorgerekend voordat je Noord en brand schreeuwt en in gaat spelen op onderbuikgevoelens:rolleyes:
 
En wie bepaald het vollast pecentage van de grote aandeel windenergie dat nog gebouwd moet worden. Dat heeft een enorme invloed op de uitkomst van de doorrekening.
 
Ik ben benieuwd wie die hele goed mensen van de FVD zijn ik hoop niet een it’er uit de verkeerstoren van Schiphol, een telefonist van een politiecentrale en een ondernemer met louche telecom zaakjes in Rotterdam.
 
16 februari de jaarlijkse ledendag in de TK, nog DBB'ers die even gaan kijken?
 
Na wat ik gisteren van hem hoorde, niet perse uit de EU, maar de EU gaat de verkeerde kant op ga ik met toch nog even inlezen wat FvD betreft.
 
Na wat ik gisteren van hem hoorde, niet perse uit de EU, maar de EU gaat de verkeerde kant op ga ik met toch nog even inlezen wat FvD betreft.
Goede zaak. Ik ben sinds maandag lid geworden, ook jij bent van harte welkom.
 
Back
Naar boven