XXL Nutrition

FvD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als dit zo doorgaat wordt het een heel interessante TK verkiezing. En ik gun Freek een uitslag die hij niet kan uitstaan, wetende dat hij daaraan heeft bijgedragen.

Het kan natuurlijk twee kanten op.. Invloed op de verkiezingen zal hopelijk alleen maar goed uitpakken voor FvD, maar dan moet hij wel in leven blijven :o
 
9.12
V1W8V7Bl.jpg


Ben eigenlijk benieuwd naar de huidskleur van de cameraman. Want de verslaggever heeft een mooi kleurtje en die lijkt te worden overgeslagen. Overigens zorgt hetzelfde kleurtje vast voor wat stevige cognitieve dissonantie bij dergelijk tuig. Wat alles ook zo grappig maakt.
 
Nog niet zo lang terug naar een voorstelling geweest van hem, de chemie met het publiek was verdwenen. Al zaten er vanzelfsprekend wel een paar echte hardcore fans, vrouwen die de overgang al voorbij waren, te klappen en juichen op alles. Kan me vaag herinneren dat ik nog iets geroepen heb, maar ben het vergeten. Of het was bij iemand anders.
Had je ook niet keer gepost dat degene die naast je kwam zitten zei met een glans op zn kop, van hier tot Tokyo, dat hij Freek de hand had geschud alsof het een of andere halfgod is?
 
Had je ook niet keer gepost dat degene die naast je kwam zitten zei met een glans op zn kop, van hier tot Tokyo, dat hij Freek de hand had geschud alsof het een of andere halfgod is?
Toen ze voorover bukte om te gaan zitten dacht ik zelfs een glans van vocht tussen de benen te kunnen bespeuren. Het is daar nog lang broeierig geweest die avond.

Bij Spong zat een betere afspiegeling van de samenleving. Al heb je overal vreemde snuiters. Op het laatst iemand uit het publiek die riep dat het maar afgelopen moest zijn met de voorstelling, duurde lang genoeg.
 
Op een normale manier antwoorden en je niet laten opfokken. Doet die goed.
 
EEN OUDJE UIT 2015: Erik de Vlieger stelt in dit bijzondere gesprek de politieke ambities van Thierry Baudet aan de orde.
 



Buma waarschuwt dat ook het klimaat beleid de gewone mensen zal miskennen. ‘Dat praten over duurzaamheid is een groot risico aan het worden. Dezelfde kleine groep aan de bovenkant die de globalisering als een kans ziet, vraagt zich bij de keuze van een nieuwe auto af: wat zullen we eens doen, een elektrische Porsche of een Tesla? Die groep bepaalt hoe de rest van Nederland moet leven, ook al zijn die mensen blij om in een tien jaar oud tweedehandsje te kunnen rijden. Dit dreigen twee gescheiden werelden te worden. De zogeheten klimaattafels stellen voor iedereen eventjes een hogere gasrekening vast, of een lening om een warmtepomp te kopen. De meeste mensen kunnen amper hun hypotheek betalen.’

‘Ik vrees een herhaling van 2002, de Pim Fortuyn-revolte, maar dan niet rond het thema migratie, maar rond het thema klimaat. Het is de taak van de politiek om naast gewone mensen te gaan staan. Dat is de rol van het CDA: het beseffen en in Nederland neerleggen van de grote mate van onthechting van mensen. Dat komt voort uit economische ontwikkelingen, maar het moet cultureel worden beantwoord.’

Daarna stemden Buma (+ fractie) voor de klimaatwet en stimuleerde daarmee de tweedeling die hij beweert te vrezen. Hij stimuleerde zo ook de stemrevolte van 20 maart jl. Knap werk, Buma. :roflol:
 
Groen Links blijft alarmerend groot ,het verlies van de VVD en D'66 is genieten ,als ik Wilders was zou ik een ander naar voren schuiven ,de chemie met de kiezer is weg
 
"Die partei ist Wilders, Wilders aber ist PVV, wie PVV Wilders ist."

ook Wilders zal begrijpen dat het op een gegeven moment tijd is voor verandering ,de koers die het nu vaart is doodlopend
 
Maar hij krijgt de beveiliging die hij nu heeft waarschijnlijk niet als hij uit de politiek stapt.
 
Back
Naar boven