XXL Nutrition

FvD (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat dom dit van hem

Hoe weten ze dat Baudet het over het akefietje met die controleurs had en ze niet op een ander moment nog zijn lastig gevallen?
 
Als dat later blijkt is het kwaad al geschied denk ik, nu zie je al die partijen het al gebruiken tegen hem. Gewoon dom
 
Het is niet belangrijk of het waar of niet waar is, je bent gewoon een retard als dit je manier van politiek bedrijven is.
 
Los van dat, als je als politicus dit online zet:
Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders!
ben je mijn stem niet, jij lieve omhooggevallen verwaande politicus.
 
Nou hij verwoord wel mijn gevoelens.
 
  • Like
Waarderingen: AK47
Dus jij wil je laten vertegenwoordigen door iemand die stemmen probeert te ronselen van kinderlijk naïeve stemgerechtigden?
 
Stemmen ronselen doen alle partijen
 
Ja, maar TB geeft nu zelf aan dat zijn hoop gevestigd is op de kinderlijk naïeve Nederlander.
Is dat niet de grootste groep in Nederland?
 
Dus jij wil je laten vertegenwoordigen door iemand die stemmen probeert te ronselen van kinderlijk naïeve stemgerechtigden?
Nee ik ben a-politiek en zou alleen willen worden vertegenwoordigt door iemand die de belangen van een vrij volk in een etnostaat met wapenwetgeving behartigt a la de amerikaanse constitutie.

Maar wat Thierry tweet voelt wel zo echt. En hij heeft gelijk dat het stemvolk naief blijft doen.
 
Als je probeert je lidmaatschap op te zeggen krijg je een lief mailtje terug waarin ze vragen wat de reden is van je opzegging. Denk dat die wel overduidelijk zou moeten zijn het laatste jaar. Wat een randfiguur.
Je moet ook helemaal niet op zeggen! :D

Hoe de situatie in die trein ook was, de omschrijving van Thierry vindt,licht gezegd, wekelijks plaats. Dus ach, of het verhaal nou wel of niet klopt, schetst hij wederom wel weer de werkelijkheid.
 
Nee ik ben a-politiek en zou alleen willen worden vertegenwoordigt door iemand die de belangen van een vrij volk in een etnostaat met wapenwetgeving behartigt a la de amerikaanse constitutie.

Maar wat Thierry tweet voelt wel zo echt. En hij heeft gelijk dat het stemvolk naief blijft doen.
Waarom woon je hier eigenlijk nog? Ik zou naar de VS verkassen als ik jou was.
 
Je moet ook helemaal niet op zeggen! :D

Hoe de situatie in die trein ook was, de omschrijving van Thierry vindt,licht gezegd, wekelijks plaats. Dus ach, of het verhaal nou wel of niet klopt, schetst hij wederom wel weer de werkelijkheid.
In dit geval maakt het wel uit natuurlijk.

niet gebeurd is niet gebeurd. ‘Iets soortgelijks gebeurt vast regelmatig ook’ is niet echt een sterk argument.
 
Hoe de situatie in die trein ook was, de omschrijving van Thierry vindt,licht gezegd, wekelijks plaats. Dus ach, of het verhaal nou wel of niet klopt, schetst hij wederom wel weer de werkelijkheid.
Je bedoelt onterechte beschuldigen jegens werkenden met een immigratieachtergrond?
 
Waarom woon je hier eigenlijk nog? Ik zou naar de VS verkassen als ik jou was.
Geen geld en geen werk. Kan niet verkassen naar hoe de constitutie en het land ooit was. De VS is ook overspoeld met globalisten he.

Thierry roept wel maar hij doet toch ook niks tegen die lastig vallende marrokaantjes en de autoriteiten die achter ze staan?
 
Geen geld en geen werk. Kan niet verkassen naar hoe de constitutie en het land ooit was. De VS is ook overspoeld met globalisten he.

Thierry roept wel maar hij doet toch ook niks tegen die lastig vallende marrokaantjes en de autoriteiten die achter ze staan?

Wees maar blij met al die linksige types dan.
 
Wees maar blij met al die linksige types dan.
? Je bedoelt die communisten die de afgelopen 10 jaar de helft van m'n inkomsten hebben afgenomen om straks als m'n daaruit resterende spaargeld op is me een uitkering voor te houden om me aan de onderbetaalde dwangarbeid te zetten? Terwijl ze illegale schijnzelfstandigheid in de freelance/ZZP markt en natuurlijk arbeidsmigratie toe blijven laten?

Als we die nou eens tegen de muur gaan zetten zodat daarna de resterende overheid misschien te paaien is inherente mensenrechten op de arbeidsmarkt te waarborgen en minder belastingroof te plegen zodat mensen het makkelijker zonder communisme kunnen redden.

Ik wou trouwens undercover NS treinconducteur worden maar deze functie was net vergeven aan een Marokkaan. Zijn daar geen treinen om te conducteuren? Thierry doe er wat aan!
 
Back
Naar boven