XXL Nutrition

Fysiek m, 17j (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

joury123

Cool Novice
Lid geworden
6 dec 2013
Berichten
114
Waardering
31
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
17%
Lengte 1.80
gewicht 77/78kg

Ik ben met 27 weken geboren, veel te vroeg dus, daardoor is mijn hypofyse niet meegegroeid en daarom moet ik verschillende medicijnen slikken/ spuiten

Hydocortison ( In het menselijk lichaam wordt het gemaakt door de bijnierschors. Het is nodig om energie, mineralen en zouten vrij te maken en op te slaan. Verder remt het ontstekingen en overgevoeligheidsreacties. )

Euthirox ( doordat ik een te trage schildklier heb is dit vgm wel op orde door de hoeveelheid, want op google staat het volgende : Het vaststellen van de voor u optimale dosering is maatwerk. U begint meestal met een lagedosering en uw arts zal deze net zo lang bijstellen totdat u klachtenvrij bent.

HGH ( omdat ik zelf onder het te meten niveau van hgh aanmaak ( bijna niks dus ) van 8 tot 20 zit je goed met hgh zeggen ze en vorige x zat ik op 11 , maar dit kan echt zo veel verschillen , want je hebt hier pieken en dalen in. ik weet wel bijna zeker dat ik hier onder het gemiddelde zit

Ik train nu zo ongeveer 7 maanden serieus, daarvoor 1.5 jaar maar wat gedaan.

Dit is mijn progressie:

prog1.jpg
prog2.jpg
prog3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als ik bewust even moet vergeten dat je 17 jaar bent , vind ik dat je deze 7 maaanden ook Maar wat gedaan hebt zoals die andere 1.5 jaar . Niet om je te trijtere. Maar volgens mij is je training en of voeding. Bagger
 
Het ziet er al wel een stuk beter uit dan voorheen. Maar je kunt inderdaad nog veel leren, post je voedings- en trainingsschema eens? Ik heb zo een vermoeden dat je een brosplit volgt en ook niet echt vast eet. Je zult ook erg veel kunnen leren hier tussen voeding en training.
 
Het ziet er al wel een stuk beter uit dan voorheen. Maar je kunt inderdaad nog veel leren, post je voedings- en trainingsschema eens? Ik heb zo een vermoeden dat je een brosplit volgt en ook niet echt vast eet. Je zult ook erg veel kunnen leren hier tussen voeding en training.

Mijn voedingsschema in het bestandje hieronder, en qua training volg ik een ub/lb 3/4x per week ik heb het schema op jefit staan, dus kan de oefeningen jammer genoeg niet uploaden
 

Bijlagen

  • Heins (3).xlsx
    12,4 KB · Weergaven: 98
Je eet teveel man, zou ook minder pindakaas eten als ik jou was. Is wel lekker maar moet je niet te vaak doen joh :p
 
Misschien wel handig om je hormoonprobleempjes erbij te vermelden Joury
 
ik zou nu even gaan cutten.
 
Is bijgewerkt :)

Aha, das al wat minder. Als je onder het gemiddelde zit met HGH kun je dan niks extra krijgen? Een beetje hyperplasie(toename in cellen) zouden je spieren wel goed kunnen doen:D(indien een kleine verhoging in HGH daartoe zou kunnen leiden, weet er niet zo veel van af).
 
Aha, das al wat minder. Als je onder het gemiddelde zit met HGH kun je dan niks extra krijgen? Een beetje hyperplasie(toename in cellen) zouden je spieren wel goed kunnen doen:D(indien een kleine verhoging in HGH daartoe zou kunnen leiden, weet er niet zo veel van af).
Ik denk als ik dat doe dat heel me hormoonhuishouding door elkaar gaat, en ik weet zeker dat ik het eerst aan me arts moet vragen en denk dat die nee zegt, want als ik teveel heb (misbruik) wordt het gewoon stopgezet, en dan heb ik 0 energie meer :(
 
Ik denk als ik dat doe dat heel me hormoonhuishouding door elkaar gaat, en ik weet zeker dat ik het eerst aan me arts moet vragen en denk dat die nee zegt, want als ik teveel heb (misbruik) wordt het gewoon stopgezet, en dan heb ik 0 energie meer :(

Vragen kan altijd:D die zal er dan ook wel wst meer van af weten. Testosteron verder wel normaal?
 
Vragen kan altijd:D die zal er dan ook wel wst meer van af weten. Testosteron verder wel normaal?
Jep dat is raar alles in mijn hypofyse doet t niet behalve testosteron zit gewoon op normaal niveau
 
Jep dat is raar alles in mijn hypofyse doet t niet behalve testosteron zit gewoon op normaal niveau

Testosteron komt uit de ballen, vroeg me af of dat evt ook nog anders was. Maar dat is dan weer wat beter.

Kan momenteel alleen je voedingsschema niet zien maar daar kijk ik later wel ff na.

Aan je stijging in vp te zien heb je wel iets te hard gebulkt, succes met het cutten. En daarna proberen iets rustiger te bulken en het zou helemaal goed moeten zijn;).
 
Testosteron komt uit de ballen, vroeg me af of dat evt ook nog anders was. Maar dat is dan weer wat beter.

Kan momenteel alleen je voedingsschema niet zien maar daar kijk ik later wel ff na.

Aan je stijging in vp te zien heb je wel iets te hard gebulkt, succes met het cutten. En daarna proberen iets rustiger te bulken en het zou helemaal goed moeten zijn;).

Wordt nog steeds aangestuurd door de hypofyse dmv GnRH.

Zo laag kan je HGH toch niet altijd zijn geweest als je nog zonder problemen 1m80 bent geworden, of toch op zijn minst niet van langdurige aard.
 
Wordt nog steeds aangestuurd door de hypofyse dmv GnRH.

Zo laag kan je HGH toch niet altijd zijn geweest als je nog zonder problemen 1m80 bent geworden, of toch op zijn minst niet van langdurige aard.


Ik spuit al sinds mijn 5e hgh, anders zou ik maar 1.40/ 1.50 worden. In het begin hogere dosis, maar dat was ook voor de groei en nu heb ik het niet meer voor de groei nodig dus is de hoeveelheid teruggeschroeft.
 
Testosteron komt uit de ballen, vroeg me af of dat evt ook nog anders was. Maar dat is dan weer wat beter.

Kan momenteel alleen je voedingsschema niet zien maar daar kijk ik later wel ff na.

Aan je stijging in vp te zien heb je wel iets te hard gebulkt, succes met het cutten. En daarna proberen iets rustiger te bulken en het zou helemaal goed moeten zijn;).

Komtgoed thanks man, heb je nog naar mijn schema gekeken?
 
Het is misschien een idee om zulke dingen misschien met een arts oid te bespreken? Je progressie is er zeker,m natuurlijk iets van vet, maar je groeit wel. Dat is zeker te zien dat dat er onder zit. Massa is er wel. Als je gaat cutten gana vaak je hormonen ook schomelen, met jouw problemen, is het dan niet slim om zoiets onder begeleiding te doenals je gaat cutten?
 
Je schema ziet er netjes uit, niks mis met 60g pindakaas, eet ik zelf ook dagelijks. Ik zou dan ook 2x per week vette vis eten want nu krijg je veel meer omega-6&9 tov omega-3. Iets lager in eiwitten, 2g per kg lichaamsgewicht is meer dan zat. Vetten zijn goed. Vooral voor je cut lekker hoog in vetten zitten. En verder gewoon wat dingen schrappen en wat lager te zitten voor een cut. Maltodextrine kan al weg, dat is dan alweer 200kcal en wat carbs minder. En dan nog een beetje spelen met eiwitten.

Ik zou zelf pangafilet alvast schrappen als je 2x per week vette vis pakt, zit toch amper omega-3 in pangafilet. En dan bv op fish days vette vis ipv rundergehakt om zo ongeveer op evenveel kcal en macro's te komen.

En waar bak je in? Als je het nog niet doet zou ik kokosolie nemen. Die vetten kunnen wel tegen een beetje warmte en zullen niet kapot gaan. Een beetje extra groente kan ook geen kwaad, paar 100g. Vooral in de cut.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven